Kuuleppa "kimalle"

Sinun miehesi

Eihän sulla mitäänehkäisyä sitten enää ole käytössä? Ajattelin laittaa sut ensi treffeillä paksuksi ja tuoda sitten kotiini. Ei tartte sitten kumpaisenkaan enää miettiä noita suhdeasioita Usko pois olenoikea anopin unelma, joten ei tarvitse katua...

20

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun miehesi

No huh. Tulipa kirjoitettua henk koht viesti.
      Älä nyt sitten loukkaannu.
      Olen juonut muutaman lonkun ja rohkeutta on vähän liikaakin.
      Mut kyl sä musta tykkäisit-mun kestävästä "pikkuveikasta", upeesta omakotitalosta, autosta, osakesalkusta ja pankkitilin saldosta ja kaikki velattomia, eli omia!
      Kaiken lisäksi oon tosi hyvä tyyppi-ainakin nukkuessa ja sukeltaessa!:-)
      Niin ja en mä nyt ihan rumakaan ole. 180/85/39v

• en sun naises

mutta mäpä olen jo paksuna,joten myöhästyit.

• Sinun miehesi

Just joo. Mut kimalteen mä haluunkin-en sua! Mä annan sille 7 tuntia. Vanha ennätys on 6 tuntia ja se exä pyörtyi. Sitä en sitten tiedä onko kimalle sellaista kyytiä koskaan saanut, mutta kehuttu mua on, eikä ihan syyttä!

• :P

no joo, en kyllä kimaltele, enkä kyllä ole paksunakaan.

• *plink plink*

Rakastelu ja jyystäminen on kaksi ihan eri asiaa. Kerro kun lopetat niin voin lopettaa Ikean kuvaston lukemisen.

• Hehheh..

Voi hyvänenaika! mikä mies..Onko sinussa mitään positiivista mistä naiset voisivat kiinnostua?

• .....

vain se pankkitili.

• Sinun miehesi

No johan kerroin, että mitään emme tarvitse. Kodinhoitaja huolehtii siisteydestä kotona.
      Me vain vietämme mukavaa yhdessäoloa-käydään ulkona syömässä ja aletaan hoitaa lapsia! :-)-lomaillaan ulkomailla.
      Ajatuksena ostaa ulkomailta asunto espanja, portugali kreikka, kunhan ne asunnot nyt ensin tippuu murto-osiin, tai ede 1/3 hintaan...
      Te ette ole vissiin tajunneet, että alkuhuuman jälkeen jäljellä on vain oikeat tunteet ja omaisuus,,,

• ninnu81!

Mä voisin olla sun nainen. kuulostaa just siltä mitä mun unelmat on:)

• tuo tumma nainen

Ei mun takki kaipaa neulaa... ei lankaa...vaan sielu kaipais seuraa parempaa......

• Sinun miehesi

No oletko sinä sama 168cm akateeminen etc.? :-) Sinulle kylläkään minun ei tarvitse enää lisää esittäytyä. Tiedät vain nyt miten tosissani olen, eli haluan lapsia sinun kanssa,,,

• tuo tumma nainen

Sait kerran siihen mahdollisuuden, mutta valitsit toisin. En kaipaa miestä kenen
      tunteet vaihtelevat ....ja nainen heitetään yli laidan kun huuma loppuu.
      Kaunista kesää ja tulevaisuutta...kyllä sieltä..hmm..tiedät mistä..löytyy muitakin kauniita ja tasokkaita.
      Itsekin ..ehkä...olen löytänyt...onneni.

• Sinun (ex) miehesi

No voi sun saatana sanon minä. Olisit siis silloin kelpuuttanut minut ? No minkä tuolle nyt sitten voi. Otan hieman henkeä ja alan etsiä uutta. Sinua parempaa ei ole, mutta jos lähelle edes.

Onnea sinulle suloinen kaunotar,,,

• Ura sydämessäni

Ajattelinkin hetken, että mieheni ehkä hukantiellä. Onneksi olet siellä. Lapsiakin taarvitaan vielä. Ikävä ja niin on varmasti, tai ainakin toivon ahtautta siellä. Kuunsillalta näkee myös auringon nousun

• Sinunko miehesi?

No esittele hieman uraasi,,, Olisiko sinussa naista minulle?

• vene uupuu

Hyvin koulutettu, erinomaiset kädentaidot, jne.

• Sinunko miehesi

Just. Hyvin koulutettu ompelija:-)

Hmm. Leikki sikseen ymmärsinkö nyt ihan oikein? Erinomaiset kädentaidot,,,

• ikivanhapiika

Minulla taas sielukkaat ja herkät kädet..

• Sinunko miehesi

No eipä näillä tiedoilla nyt päästä eteen, eikä taakse. Faktaa kehiin vain, jos haluatte kovaa ja korkealta,,,,

• Sinunko miehesi

Mahtaakohan kimalle olla nyt onnellinen? Mistä minä nyt uuden lääkärikaunottaren löydän? Ei niitä puissa kasva! :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      172
      13125
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5468
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4860
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2808
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      123
      1989
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      114
      1734
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      110
      1552
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe