Se hintti inahtaa, mihin kalikka kalahtaa ?
Pieni koe kännykällä;
9
60
Vastaukset
- olet täysi hullu
Hullulla on halvat huvit
- Tämä on kuulemma
Einarin lempipiisi;
http://www.youtube.com/watch?v=5tkUg5D7Ugk
hohoh ;)- ____________________
Tuo lauluhan kertoo marskista "suomen sankarista" HOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOO.
Ja hinttihä)n sitä sinäkin olet HOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOOHOH HOH HOH HOOO
- Huomasitteko
ei malttanut Einari olla tarttumatta syöttiin. Päivän kiersi kuin kissa kuumaa puuroa, sitten nappasi syötin...
HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH HEH Einariparka... - Hinttiluuseri on
kuulemma tulossa "työkeikaltaan". Ajelee tänne palstalle päin.
SAAMME TAAS NAURAA VEDET SILMISSÄ, AKATTOMAN LUUSERIN VUODATUKSIA..
HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. HEHEHEH .. - Akattoman
hinttiluuserin taidonnäyte toisaalla;
"...me onnettomat paskanjauhajat elätämme hädintuskin itsemme ja emme sitäkään.. Meitä kutsutaan myös viherpunkeiksi..."
Näiden "herrojen" tunnari;
http://www.youtube.com/watch?v=5tkUg5D7Ugk
Nyt vain sekä viher- että punikkiluuserit haluavat tuon tunnarikseen, saa nähdä kummat voittavat ?
HEHEH '' HEHEH '' HEHEH '' HEHEH '' HEHEH ''- Älä lyö enää
tuota akatonta, minä pelkään että sen pää poksahtaa tuossa ryöpytyksessä. Itsehän se toki on tuon tilannut, mutta siltikin. Sääliksi käy jo vähäsen, moista kummallista riidanhaastajaa.
- Pidetään kesäloman
Älä lyö enää kirjoitti:
tuota akatonta, minä pelkään että sen pää poksahtaa tuossa ryöpytyksessä. Itsehän se toki on tuon tilannut, mutta siltikin. Sääliksi käy jo vähäsen, moista kummallista riidanhaastajaa.
verran taukoa, tuon akattoman luuserin kurittamisessa. Jos se sinä aikana vaikka oppisi ihmisten tavoille.
Katsotaan loman jälkeen, jatkammeko kepittämistä..
Naatiskellaan kesästä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117