Mitä tapahtuu aivan joka tapauksessa tälle maalliselle ruumiillemme??? Raamatun mukaanhan se mukanaan ei voi edes kohdata Jumalaa. Tämä ruumis päätyy hautaan matojen ruuaksi ja päätyy tasavarmasti pahempaan jamaan kuin mitä se olisi siinä tilassa että siinä olisi 16kiloa keuhkosyöpää!!
Synti omaa ruumista vastaan meinaa sitä, että kun naimisissa oleva ei ole kaksi, vaan yksi liha. Jos menet haureutta hartjoittamaan..hajoitat se yhden lihan kahdeksi. Maallinen maja hajotetetaan joka tapaksessa maahan? Tunteeko Raamattu oikeasti TERVEYS-aatetta? ei!
Lopuksi..En silti suosittele tupakointia kenellekään..mutta älä lopeta sitä pastorien painostuksesta tai helvetinpelosta. Jos Jumala kehoittaa sua lopettamaan tupakan...tottele..
Mikä siinä tupakassa on niin paheksuttavaa????
6
75
Vastaukset
Tupakka on riippuvaisuutta vähän samalla tavalla kuin kahvi, jos ei saa kahvia, niin päätä voi alkaa särkeä,,tupakka on kallista ja terveydelle vaaralista,,mutta viina se vasta myrkkyä on,,sekoittaa nupin ja laittaa tekemään juttuja, joita ei selvin päin tee,,Itse olen vapautunut viinasta ja pillereistä.
- NUTTURAMUMMO
*Jos Jumala kehoittaa sua lopettamaan tupakan...tottele.. *
Kuinkahan molle käryyttäjälle Jumala on sitten puhunut
siitä lopettamisesta? - ml213.
Niin, tupakan synnillisyydestä/elämän tuhoaja ei tarvitse edes Raamattua avata.Nykyäänhän ei työpaikoillakaan saa tupakoida missä vaan ettei sivulliset joutuisi passiivisesti tupakoimaan. (olemaan tupakan savussa).
Niin, mikä on syntiä, niin siihen aina liittyy ihmisen elämän/terveyden vaarantuminen. Itse en tiedosta yhtään syntiä, joka antaisi/virkistäisi ihmisen elämää tai mieltä,- mutta ainoastaan Jumala ei tahdo sitä ihmisen tekevän. - Joopa joo
Ihmisen ruumis on Pyhän hengen temppeli ja sitä pitäisi hoitaa hyvin.Mutta moni Kristitty joka on valmis tuomitsemaan´tupakoitsijan,on itse rajusti ylipainoinen ja näin tuhoa ruumiinsa.Ei tupakointi varmasti ole kellekään hyväksi ja siitä kyllä kannattaa luopua ja moni on sanonut että kun tuli uskoon ei pystynyt enää polttamaan.
- ml213.
Tuo on totta, miten ns näkyvistä synneistä puhutaan esim. tupakoinnista tms, mutta lihallinen käyttäytyminen on kokonaan unohtunut monen uskovan kophdalla.
T-o-d-e-l-l-i-s-u-u-d-e-s-s-a lihallisen ihmisen,- joka sanoo itseään uskovaksi, niin hänen käyttäytyminen on paljon haitallisempaa ja laaja-alaisempaa vaikutukseltaan toiselle ihmiselle kuin tupakoivan ihmisen seura.
Niin, tuomitsemisen tielle ei kannata kenenkään lähteä, vaan ainoastaan pohtimaan asioita.Viittasit ylipainoisuuteen ja se on jo todellinen ongelma ja tulevaisuudessa kakkosluokan Diapetes on tämän synnin seurausta.Tulee olemaan todellinen ongelma ja sen vaikutukset tulevaisuudessa.
Koska meidän ruumiimme on Pyhän Hengen temppeli, niin me pyrimme eroon kaikesta sellaisesta, joka turmelee Jumalan temppeliä. Ja Jeesus sanoi, että ei saisi minkään orjuuttaa itseään.
Silloin kun Lauri Jakkila oli jo uskossa, niin joku sanoi hänelle näin; Lauri, sinä poltat tupakkaa Jumalalle. Enhän toki, Lauri sanoi. Eihän sellaista voi tehdä.
Raamattu sanoo, että kaikki mitä teette, se tehkää niin kuin Jumalalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082