itse en ainakaan jaksa edes avata niitä, joista ei selviä, ollaanko lähimaillakaan siellä päin, jossa asustelen...
Paikkakunta otsikkoon
14
251
Vastaukset
- alitutPalat
No laita se paikkakuntas otsikkoon!
Muut menevät omalla tyylillään, jos ei miellytä niin selaa niiitä joilla on se paikkakunta otsikossa.
Kaikki muut tiedot paitsi paikkakunta, ou jee. Saletisti natsaa.
Vaan sekään ei riitä jos ei ole kiinnostusta tai näitä ei lueta.
Mitä se muille kuuluu missä ja mitä? Asianomaiset tajuaaa pienistä vinkeistäkin,
ja jos täsmää niin live-elämässä hoidetaan loput. Ei Täällä kaikille kaikkia jaeta.
Jos nyt oikeen kauhee tuska on siitä että häntä ei löydy tai minua ei etsi kukaan, kannattaa silloin laittaa treffi-ilmoitus kuvan kera. - cvxvcxcvvcx
Onkohan täällä kukaan oikeasti löytänyt etsintäkuuluttamaansa henkilöä? Ihan tavannut ja todennut, että kyseessä on sama ihminen.
Onhan tuo aika turhanpäiväistä kirjoittaa tänne jos ei laita paikkakuntaa otsikkoon. Tosin koko palsta on enemmänkin haaveilua kuin mitään todellista yritystä löytää kyseinen ihminen. Hauska käydä katsomassa josko joku olisi kiinnostunut minusta pelkästään katseen perusteella niin paljon, että olisi kirjoittanut tänne. Eipä tähän mennessä ole näkynyt kirjoituksia.- KadunNimiKujanPäähän
Minulla on tärppi käynyt monesti. Ei tarvitse paikkakuntaan laittaa otsikkoon. Kyllä asianomainen löytää määränpäähän jos tuntomerkit vain täsmäävät ja molemmat oikeasti etsivät kadonnutta. Täällä on niin paljon roskapostin kirjoittajaa ettei niihin viitsi haaskata aikaa!
-KNKP - hei mitä kuuluu
Jos jotain todennäköisyys_laskelmia haluat niin tää on väärä paikka sulle.
Et voi koskaan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. - vcxvcxvxcvxxcvvcx
hei mitä kuuluu kirjoitti:
Jos jotain todennäköisyys_laskelmia haluat niin tää on väärä paikka sulle.
Et voi koskaan tietää mitä seuraavaksi tapahtuu.Voin tietää mitä todennäköisesti seuraavaksi tapahtuu joissain asioissa. Sekin on jo puoli voittoa.
- gfdnbvcxvvvcvcx
KadunNimiKujanPäähän kirjoitti:
Minulla on tärppi käynyt monesti. Ei tarvitse paikkakuntaan laittaa otsikkoon. Kyllä asianomainen löytää määränpäähän jos tuntomerkit vain täsmäävät ja molemmat oikeasti etsivät kadonnutta. Täällä on niin paljon roskapostin kirjoittajaa ettei niihin viitsi haaskata aikaa!
-KNKPOletko siis tavannut kyseisen henkilön ja todennut, että kyseessä on sama henkilö?
- hei mitä kuuluu
vcxvcxvxcvxxcvvcx kirjoitti:
Voin tietää mitä todennäköisesti seuraavaksi tapahtuu joissain asioissa. Sekin on jo puoli voittoa.
No se ei riitä täällä. Täällä tarvii täsmätietoa.
- josehosemosde
Tyhmiä täällä liikkuu.pilaavat mainion paikan etsiä toista ihmistä! Jotta se paikkakunta otsikkoon jos ei ole liikaa vaadittu olemattomalta äo:lta.
- osaatko ajatella
Haluat päästä helpolla tai sitten et osaa käyttää vihjeitä hyödyksi.
- 'Sorry.
osaatko ajatella kirjoitti:
Mulla on muutakin kiirettä kuin lukea joka ainut palstan viesti läpi, eli jos ei otsikko kerro missä mennään, niin sitten seon tough luck for you ;-)
- vcxvxxvvcxxcv
osaatko ajatella kirjoitti:
Monessa viestissä on sellaisia vihjeitä, että osuu varmaan joka toiseen palstaa lukevaan jos vähän tarkemmin alkaa miettimään ja ylianalysoimaan. Veikkaisin, että tänne palstalle tullaan juuri silloin kun on ollut pientä silmäpeliä jonkun kanssa. Pelkkä hiusten väri ja koira/lapsi ei juuri kerro mitään jos ei ole paikkaa määritelty hyvin tarkkaan tai sitten tehty jotain tavallisuudesta poikkeavaa.
Usein tänne tuntuvat kirjoittavan romantiikan kaipuiset ihmiset, jotka eivät välttämättä halukkaan kirjoittaa tarpeeksi tarkasti, jotta saa jotain vastauksia viestiinsä. Suurella todennäköisyydellä kyse on ihan eri henkilöstä. - ha he ho he
'Sorry. kirjoitti:
Mulla on muutakin kiirettä kuin lukea joka ainut palstan viesti läpi, eli jos ei otsikko kerro missä mennään, niin sitten seon tough luck for you ;-)
No se sitten on sinulle niin, leveällä ja nopealla tielläsi.
terveiset täältä 50 asukkaan kylästä.. haha antaa kaikkien tietää sua ennen. - ajattele kahdesti
vcxvxxvvcxxcv kirjoitti:
Monessa viestissä on sellaisia vihjeitä, että osuu varmaan joka toiseen palstaa lukevaan jos vähän tarkemmin alkaa miettimään ja ylianalysoimaan. Veikkaisin, että tänne palstalle tullaan juuri silloin kun on ollut pientä silmäpeliä jonkun kanssa. Pelkkä hiusten väri ja koira/lapsi ei juuri kerro mitään jos ei ole paikkaa määritelty hyvin tarkkaan tai sitten tehty jotain tavallisuudesta poikkeavaa.
Usein tänne tuntuvat kirjoittavan romantiikan kaipuiset ihmiset, jotka eivät välttämättä halukkaan kirjoittaa tarpeeksi tarkasti, jotta saa jotain vastauksia viestiinsä. Suurella todennäköisyydellä kyse on ihan eri henkilöstä.Tapansa kullakin, itse tykkään siitä että kertoo just vaan sen verran että haettu kohde ymmärtää kyllä varmasti itse, jos vähänkin viitsii ajatella.
Ja jos jää epävarmaksi, niin voihan sitä aina kysyä lisää tietoa.. ajankohtia; milloin näimme viimeksi ja muuta sellaista kahdenkeskistä, olen todennut toimivaksi. Ei muiden tarvi tietää.
Tarkat tiedot olisikin silloin hyvä tietää; kun tänne on ilmoitettu monta kuukautta sitten, ja etsitty selailee jälkikäteen juttuja, niin jotkin aikaan liittyvät asiat ovat menettäneet merkityksensä tai jotkin unohtuneet.
- Tyty juu
Jyväskylä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070