huomenna11.7? Olen tulossa Poriin ja minulle käy hyvin. Ilmoita vielä tänään paikka, niin tulen sitten sinne. Muistathan sinä vielä minut täältä Etelä-Pohjanmaalta?
Mennäänkö Outi syömään
8
240
Vastaukset
- Yksi kaipaava
No nyt taitaa käydä niin, että ei päästä syömään. Sun pitäisi laittaa viesti mun työnumeroon ja siihen kyllä löydät enirolta vastauksen. Katsotaan miten käydään. Mennään sitten joskus myöhemmin, jos et nyt päässyt mukaan,,,,
- huomenna 11.7 ?
Mennään vain,mitäs paikkaa olet ajatellut? Tokihan minä muistan,miksipä en muistaisi?
- Kivaa oli
Kiitos,oli ihanaa käydä kanssasi syömässä ja viihdyin seurassasi erinomaisesti.Mennään toki toistekin,soitellaan :)
- Yksi kaipaava
Kivaa oli kirjoitti:
Kiitos,oli ihanaa käydä kanssasi syömässä ja viihdyin seurassasi erinomaisesti.Mennään toki toistekin,soitellaan :)
Just joo.
Kenen kanssa mahdoit olla syömässä, kun et ainakaan minun??
- Yksi kaipaava
Tuota noin. Olet siis Outi? Nyt kyllä sen verran epäselvästi annat vinkkiä, että joudut soittamaan minulle. Treffailen asiakkaita ja pystyn kyllä järkkäämään ihan miten haluan asiat. Soita minun TYÖnumerooni 10 aikaan, niin mennään ihan minne vain kaunotar haluaa,,,
- mitään tarvi etsiä
Ahaa tästä on tullut reaaliaikainen kirjeenvaihto palstakin. :)
- Yksi kaipaava
Ihan miten vain haluat. Sinä olet eri henkilö, joka alkuyöllä on kirjoittanut.
Tuskin kuitenkaan Outini,,,
Kuten huomaat tästä kirjoituksesta, niin tässä on vähän nimiä ja paikkakuntaakin, joten tässä on sentään jokin järki.
Mikäli yhtään äly leikkaa, niin silloin tähän kirjoittaa vain Porin suunnalta Outi nimiset naiset olettaen olevansa etsittyjä... - tuolla noin ja näin
Jos noin tuttu on niin olisi järkeä ottaa suoraan yhteyttä.
Eikä leikkiä että "jos sattuu huomaamaan " -leikkiä. eli aivan sama huomaako vai ei.
Kuten oppisit joskus että paikkakunnan nimi ei ole kaiklle niin tärkeä kuin sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979