Yksityisen pysäköinninvalvonta yrityksen Oy ParkNet Ab:n valvontamaksurysä Kiertokadulla (Kiertokatu 8). Asunto Oy Keskuspuistikossa pysäköinninvalvonnan hoitaa ParkNet Oy. Talojen 14, 12 ja 10 pihojen ajoväylillä on valvonnasta kertovat kyltit, mutta talon 8 pihoihin ajoväylien (2 kpl, talon kummallakin sivulla) varrella niitä ei ole, kuitenkin huomasin ko. firman kirjoittavan valvontamaksuja myös 8 talon pihalla (jossa noita valvonnasta tiedottavia kylttejä ei ole). 8 talon sisällä (rappukäytävässä, ei ulko-ovessa) on kyllä tiedonanto valvonnasta (miten sen näkee ulkoa . Sen sijaan 8 talon väylillä on ilmoitus kunnallisesta valvonnasta. 10 talon edustalla olevaa kylttiä ei näe 8 talon edustalta (sisäänajoväylät)
Monta valvontalappua ovat jo kirjoittaneet.
ParkNet
8
337
Vastaukset
- Kaikenmaksaja
On tosi merkillistä että joku voi tosta vaan perustaa jonkun rahastusfirman ja laki sallii sen. Kaikkien vi**n verojen lisäksi. On tämä Suomi ihmeellinen maa. Tätä saa rahastaa kokko eurooppa niin paljon kuin sielu sietää. Ja Olli Rehn kulkee meidän lompsa levällään jakamassa meidän omaisuuttamme kaiken maailman berluskooneille. Taitaa alkaa lähestyä köyliön järven jään tapahtumat. On tuo voutien meno jo siinä mallissa.
- rahastus mafioosot
ParkNet maksaa 10 euron palkkion 40 euron valvontamaksulapusta. ParkNetissa on sellainen käytäntö että esim. kerrostalon asukas voi noita kirjoittaa (käytyään ensin parkentin "koulutuksen"), usein laputtaja on taloyhtiön huoltoyhtiö tai vartointifirman vartijat (ParkNetilla on kuulemma sopimuksia vartiointiliikkeiden kanssa). Eli Parknet on ulkoistanut laputuksen sopimuskumppaneille
Siinä voi jollain vaikka iskeä ahneus ja kirjotitaa lappuja yöaikaan vaikka kadulle lailliselle paikalle pysäköidyille autoille - sasedr
jos tuulilasissa on huomatusmaksu pysäköintirikkeestä ja auto ei ole sinun nimissä, niin karhu menee auton omistajalle ja omistaja ei tarvitse maksaa, koska sopimusta ei ole syntynyt. tämä yksityinen pysäköintirahastus perustuu sopimukseen ja pysäköintifirman pitää todistaa, että sopimus on syntynyt..
pysäköintifirmat siis yksityiset ovat heikoilla, jos asiakas ei maksa rikettä. millä he todistavat, että juuri sinä ajoit auton sinne. täytyisi olla puskissa kyttääjät ja kamerat. - valvontamaksuu vaan
http://postimage.org/image/304gocelg/
http://postimage.org/image/3058shazo/ - jutu
Kuopiossa tuodessani 98-vuotiaan isäni Loppiaisen viettoon, jouduin ajamaan autoniutossani on invaliidipysäköintilupa ja siitä huolimatta kirjoittivat minulle valvontamaksun. Olen reklamoinut, mtta vastausta en ole saanut, enkä m,yöskään siitä, että onko heillä oikeutta valvontamaksuun, koska minulla on laillinen invaliidipysäköintilupa, joka ei edellytä pysäköintikiekkoa.
- turpiinvetäjä
Tuo yksityinen valvonta on alusta loppuun läpimätä. "Virkavastuu" on täysi nolla - vertaa kunnallisiin valvojiin tai poliisiin!
Minä olen ajatellut perustaa yksityisen firman jolla on oikeus vetää yksityisiä parkkipekkoja turpaan.- Koopeewee
Voisin tulle sinne töihin :-)
- turussa on jo kaaos
Ainakin kannattaa olla käyttämättä jokaisen yrityksen palveluja, joiden parkkipaikalla tai alueella nuo rotat kyttäävät, taloyhtiöiden pihoissa asia on tietty vaikeampi,ehdotuksia? Pitkään on jo ollut tiedossa, aivan kuin jo mainittiinkin, että lappuja nuo kirjoiitelevat aivan oman päänsä mukaan (bonukset juoksee) ja mihinkään oikaisupyyntöihin ei vastata. Näitten rinnalla kunnioitan syvästi kunnallisia "pirkkoja" ja heidän työtään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070