minä lähden tästä metsään mustikoita poimimaan ;))
että saan taas paistaa sitä piirakkaa oli niin makoisaa
se edellinen peltillinen ;)
kiinnostaakos ketään ;)
siitähän on jo melkein viisi päivää
toivotan hyvää päivänjatkoa sinne jossa marjat on vielä raakoja ;)
no niin vakkariporukka ;)
13
146
Vastaukset
- Puhurix
No panepa piirakkaa tulemaan tänne mun työpaikalle, ni saan sit kaffen kanssa syödä sitä. Kiitos etukäteen!
- .
mustikka piiras on hyvää.
Se tuore piirakka kiinnostais, mutta ei se, jonka leivoit viis päivää sitten.
- o / ho;)
P i i r a k k a a, h a l u a a ~ mie;)
Hyvää iltaa - arvotaan ensimmäinen piirakka:) o / ho;) kirjoitti:
P i i r a k k a a, h a l u a a ~ mie;)
Hyvää iltaa - arvotaan ensimmäinen piirakka:)Minä haluun mukaan tuohon arvontaan!
- o / ho;)
tuputuu kirjoitti:
Minä haluun mukaan tuohon arvontaan!
Okkei. Olet listalla ekana kun muut eivät ole vielä ilmoittautuneet.
Melkein luulen että olet lähellä voittajan hymyä:) - exnikki
tuputuu kirjoitti:
Minä haluun mukaan tuohon arvontaan!
-Sääkin haluut kaikkeen mukaan? Piirakka sulkeisiin? ;-))
- exnikki
-Hmmm?
-Et oikeasti kysynyt mitään? Totesit vain juttuja hymiöiden kera? Se kaalikeitto? :D- niin pieni;)
ihan kaikille vastaan ;)
melkein söin koko peltillisen
olenkohan itsetuhoinen ;)
mutta uutta tulee joo hyvää se on
kaalisoppa myös
se on sitten pareen vissiin lähettää jauhot ,voi,munat,leivinjauhe,vanilliisokeri,hienosokeri,
kermaviili, pelti,,, paketissa ;)
voipii olla että on entinen piirakka,,, siis mustikasta ja raparperistä jooo - !!!!!!!!
niin pieni;) kirjoitti:
ihan kaikille vastaan ;)
melkein söin koko peltillisen
olenkohan itsetuhoinen ;)
mutta uutta tulee joo hyvää se on
kaalisoppa myös
se on sitten pareen vissiin lähettää jauhot ,voi,munat,leivinjauhe,vanilliisokeri,hienosokeri,
kermaviili, pelti,,, paketissa ;)
voipii olla että on entinen piirakka,,, siis mustikasta ja raparperistä jooopellillisen
- lenkkeilijä.
!!!!!!!! kirjoitti:
pellillisen
näkyy taatusti vaakassa tuollainen mässytys, mut lihavat on tunnetusti leppoisia:)
- niin pieni ;)
lenkkeilijä. kirjoitti:
näkyy taatusti vaakassa tuollainen mässytys, mut lihavat on tunnetusti leppoisia:)
heh heh 53 kiloa vaaka näytti,,,
on kai siitä kyse mitä kulutat ;)
- huomaaja ,,,,,,
lilli kin käy :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770