Ollaan tässä jo miehen iässä (53) ja nyt vaivani ovat olleet noin muutaman viikon. Ensiksi huomasin että yht äkkiä minulle tuli kova vitsaamistarve joka poikkesi normaalista niin, että se tunne oli jotenkin polttava.
Sitten aloin tuntemaan muutamien päivien jälkeen että virtsatessa virtsaputki särki.
Kävin sukupuolitautiklinikallakin ja kokeet otettiin Hiv, kuppa, tippuri ja klamydia. Antoivat jopa heti klamydialääkityksen kun sitä epäilivät. Tulokset olivat kuitenkin puhtaat.
Nyt olen huomannut että virtsaputken toisella puolella on iho vereslihalla ja siitä sitten menin arvauskeskukseen sitä valittamaan. Sanoivat että siellä on joku bakteeri ja määrättiin 10 pvn antibiottikuuri. Nyt jo puolet syöneenä se klamydia antobiotti mutta ei vaan hellitä.
Olisko täällä jollain tietoa mikä vois olla kun se iho on rikki sieltä virtsaputken sisältä.
Mitään sen kummempia tai rajumpia seksikokemuksia ei ole ollut ja ne mitä on ollut ovat olleet toisen sukupuolen kanssa.
Mulla on myös kiveskipua ja alavatsa/alaselkäkipuja mutta jotenkin epäilen että ne johtuvat mun alaselästä??
Vaiva pitäis saada pian hoidettua kun lähden ulkomaille pitemmäksi ajaksi ja siellä on vaikea hoitaa tämmöisiä kun ei tiedä varmasti mikä on.
Voisko täällä joku arvata mistä on kyse........
Virtsaputki verestää ja kirvelee
kukaan ei tiedä
1
306
Vastaukset
- Kenpari
Eturauhastulehdus selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753524Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 871567
- 931547
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531212Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761152- 661094