Ollaan tässä jo miehen iässä (53) ja nyt vaivani ovat olleet noin muutaman viikon. Ensiksi huomasin että yht äkkiä minulle tuli kova vitsaamistarve joka poikkesi normaalista niin, että se tunne oli jotenkin polttava.
Sitten aloin tuntemaan muutamien päivien jälkeen että virtsatessa virtsaputki särki.
Kävin sukupuolitautiklinikallakin ja kokeet otettiin Hiv, kuppa, tippuri ja klamydia. Antoivat jopa heti klamydialääkityksen kun sitä epäilivät. Tulokset olivat kuitenkin puhtaat.
Nyt olen huomannut että virtsaputken toisella puolella on iho vereslihalla ja siitä sitten menin arvauskeskukseen sitä valittamaan. Sanoivat että siellä on joku bakteeri ja määrättiin 10 pvn antibiottikuuri. Nyt jo puolet syöneenä se klamydia antobiotti mutta ei vaan hellitä.
Olisko täällä jollain tietoa mikä vois olla kun se iho on rikki sieltä virtsaputken sisältä.
Mitään sen kummempia tai rajumpia seksikokemuksia ei ole ollut ja ne mitä on ollut ovat olleet toisen sukupuolen kanssa.
Mulla on myös kiveskipua ja alavatsa/alaselkäkipuja mutta jotenkin epäilen että ne johtuvat mun alaselästä??
Vaiva pitäis saada pian hoidettua kun lähden ulkomaille pitemmäksi ajaksi ja siellä on vaikea hoitaa tämmöisiä kun ei tiedä varmasti mikä on.
Voisko täällä joku arvata mistä on kyse........
Virtsaputki verestää ja kirvelee
kukaan ei tiedä
1
260
Vastaukset
- Kenpari
Eturauhastulehdus selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798