Hei
Päätinpä nyt ennen pankkiini (Nordea) ryntäämistä kysellä etukäteen myös täältä, että myöntävätkö pankit luottokorttia pienituloiselle, eli 1600 e/kk tienaavalle? Kaiken lisäksi teen myös määrä-aikasia työsuhteita, eli en ole vakituisessa työsuhteessa, vaikka töitä ympäri vuoden riittääkin. Luottotietohäiriöitä ym. minulla ei ole.
Luottokortin myöntäminen pienituloiselle?
10
770
Vastaukset
- Kyllä.
Myöntävät. Eikä tarvitse pankkiin rynnätä. Hakemuksen voit tehdä netissä, jos sinulla on verkkopankkitunnukset.
Eihän sinulla ole muita lainoja? Jos on, niin se vaikeuttaa asiaa huomattavasti.
http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Kortit ja maksut/Kortit/Hae korttia/701044.html- ap
Näinkö meinaat, että minulla olisi mahdollisuus luottokorttiin..? Minulla on opintolainaa 1200 euroa, liekö tuo vaikuttaa asioihin? No, ehkäpä mun täytyy vaan koittaa hakea korttia, ja katsoa mitä sitten siihen sanovat Nordeassa.
- Kokemusta on
Olin itse määräaikasessa työsuhteessa ja myönsivät sieltä Nordeasta sen kortin ja eivät edes ottaneet sitä pois vaikka kerran vetäsin tilin miinuksen puolelle.
Sen sijaan S-pankki ei myönnä välttämättä edes vakituisessa duunissa olevalle vaikkei olisikaan luottotiedoissa mitää häiriöitä. - P-aikaistyötön
Työttömyyskorvaukseni netto oli 750 - 850€/kk.
Statukseni oli työttömyyseläkettä odotteleva pitkäaikaistyötön, 59v.
Ilman neuvottelua Nordean mamma antoi minulle M-C kortin 5000€:n luottorajalla.- P-aikaistyötön
Viimeinen lauseesi velvoittaisi oikeastaan rikosilmoituksen tekemiseen!
Mutta, yritä pärjäillä ja tulla itsesi kanssa toimeen! - Heh heh heh!
P-aikaistyötön kirjoitti:
Viimeinen lauseesi velvoittaisi oikeastaan rikosilmoituksen tekemiseen!
Mutta, yritä pärjäillä ja tulla itsesi kanssa toimeen!Joo, mene sinä paska poliisin luokse tekemään rikosilmoitus ja sano että joku täysin tuntematon, joka ei tiedä nimeäsi eikä osoitettasi, uhkasi nettisivulla tappaa sinut. Ja tule sitten tänne kertomaan miten poliisit suhtautuivat.
Sen verran vaan neuvon että muista seistä tarpeeksi kaukana; poliisilta purskahtaa kahvi suusta kun alkaa nauraa niin hillittömästi.
Toivon sinulle kaikkea mahdiollista pahaa elämääsi. Syököön tuhannen kamelin kirput pallejasi päivin ja öin, ja olkoot kätesi katkaistut niin että et pysty raapimaan.
- 17+8
Aivan noin sivusasiana. Et tule koskaan saamaan työttömyyseläkettä, koska et ole syntynyt 1940-luvulla. Esimerkiksi täältä:
http://www.ilmarinen.fi/Production/fi/tietopankki/04_eturva/001_milloin_e/04_tyottomyyselake/index.jsp
Pitääköhän muukaan viestissäsi kutinsa?- P-aikaistyötön
60 - 65 ikävuosien välin korvaustaso vaihtelee.
Joillekin työttömyyskorvauksen lisäpäivät ovat taloudellisesti edullisempia verrattuna aikaisempan työttömyyseläkkeeseen joka oli siihen saakka kertyneen työeläkkeen kokoinen.
Ehkä lievästi provosoivalla kommentillani haluan sanoa kortin ja lainan saannin riippuvan ehkä enemmän muista asioista kuin sen hetken tai odotettavissa olevista tuloista.
Ps. Saman ikäisenä työttömänä, 59v, otin asuntolainaa 70%:a asunnon ostohinnasta 0,40%:n marginaalilla ja ehdolla etten lyhennä sitä lainkaan.
Korot maksan kuukausittain ja minulla on mahdollisuus maksaa laina halutessani milloin tahansa pois ilman lisäkustannuksia.
- afhdhdkj
Kuka sitä nyt luottokorttia enää edes haluaa. Tuollaisella debit-mastercardilla maksaa kaikki nettiostokset missä vaan luottokortti tarttetaan. esim ebay http://www.moneybookers.com/ads/mastercard/?rid=1085771
- Se on kätevä
Miksi ei haluaisi? Nordea tarjoaa avainasiakkaille luotolliset kortit ilman maksuja. Kuukauden koroton maksuaikakin on rahanarvoinen. Voi sitten sijoitella rahat tai lyhentää asuntolainaa heti palkkapäivänä kun on edellinen lasku maksettu. Ei tarvitse pitää suurta puskuria käyttötilillä. Luonnollisesti säästöjä pidetään kuitenkin muilla tileillä riittävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057