kultaiset lukijat!
En muista milloin olin viimeksi koneella...Ei oikein vielä kärsi kunnolla istua häntäluun murtuman takia joka tapahtui parisen viikkoa sitten...
Toiset tulevat elämääsi myrskyn lailla, toiset jättävät sinut, kun myrsky on pahimmillaan. Mutta muutamat tulevat lempeän kesätuulen lailla elämääsi ja hiipivät ympärilläsi pehmeän huovan lailla. He voivat olla poissa pitkän tai lyhyen ajan, mutta tulevat aina takaisin. Pidä huolta näistä ystävistäsi, koska juuri he auttavat sinua selviytymään kovistakin myrskyistä. ♥♥♥
Olin lasten kanssa Pirkanmaalla Parkanossa mökillä.Lähes täydellinen viikko.
Parhaimmat ne kolme päivää kun vanhin tytär oli mukana.Ajoi likka autoakin onnistuneesti;)
Meit on nuorin ja toiseksi nuorin sekä toinen serkkukaksosista ja Viikin tyttö.
Tuurista shoppailin hupparinyöpaidn,housut,kaksi puseroa,kuullokkeet koneeseen,kokovartalo peilin,FISKARS-veitsisarjan ja tietty lapsille annoin rahaa jotta saivat ostaa mitä itse halusivat niin ja LEIJONAT 2011 cd sekä MILJOONA ROCK-levy.
Tänään kävin kahvilla exän ja entisen naapurin kanssa.Tytöt oli mukana.
Likka nyt HESACUPissa.Toivottavasti meni peli hyvin.Pärjäämisestä riippuu kestääkö pelit kolme vai kuusi päivää ja toisesta joukkueesta riippuu kohoavatko sarjassa ylöspäin vai miten käy.
Oltiin ekat kuusi yötä pienessä seitsemän hengen mökissä ja vika yö 11 henkilön mökissä jossa kaikki mahdolliset mukavuudet ja uima-allas pihalla.
Ainut mikä pilasi fiilistä oli ne miljoonat hyttyset.
Eilen likan kanssa systerillä ja kun toinen tyttö siel yötä ollut perjantaista tän viikon torstaihin,ottivat yhdeksi yöksi koiran.Siel kissa jonka kanssa toimeen tulee.
Aurinkoista maanantaita teille rakkaat ystikset
warmhuggskisseslove
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804466
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844346Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433709Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163383Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142622Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102614IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391923Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli921220