Seuraava uutispätkä opiksi ja ojennukseksi ”hakkaraisille” miten saattaa käydä kun kännipäissään luulee olevansa valkoinen yliherra.
Tyhmä rasisti haastoi riitaa nyrkkeilijän kanssa - sai pahasti köniinsä
Idahon poliisin mukaan uusnatsi oli haastanut riitaa afroamerikkalaisen miehen kanssa. Rasisti oli alkanut vittuilla hänelle ravintolassa ja mm. huomautellut tämän ihonväristä. Kun natsi jatkoi ja jatkoi, afroamerikkalainen mies oli lopulta kyllästynyt ja tyrmännyt uusnatsin yhdellä iskulla nenään. Knock-out oli rutiinijuttu koska lyöjä on jäsenenä tunnetussa nyrkkeilyseurassa, joka tieto oli myös painettuna hyvin näkyvästi hänen t-paitaansa.
Uusnatsin nenä todennäköisesti murtui iskun seurauksena. Hänet on pidätetty takuita vastaan. Lyöjä ei välttämättä joudu syytteeseen koska teko tulkitaan itsepuolustukseksi uusnatsin törkeää sanallista hyökkäystä vastaan.
Natsilla pumpulit nenässä:
http://i.huffpost.com/gen/305677/thumbs/s-ABBEY-large.jpg
Natsi sai turpaansa
5
84
Vastaukset
- pSS tuntomerkit?
Turpa turvoksissa paskalle haisten ja kova humalapäinen örvellys päällä - siitä tuntee parhaiten aidon soinistin?
- viherkaihiko
Huomaatko lainkaan millaisen ihmisen sisällä itse örvellät.
Törkeä kielenkäytöksesi on hyvin paljastavaa laatua oleva merkki-tuote. Ei pitäis noillla eväillä lähteä toisia nimittelemään ja arvostelemaan. - nii se vaan on
"Turpa turvoksissa paskalle haisten ja kova humalapäinen örvellys päällä - siitä tuntee parhaiten aidon soinistin?"
Siltähän tuo todella näyttää.
- sama kohtalo
lienee useammalla laninupilla, jos eivät osaa käyttäytyä, kuten ihmisen kuuluu. Mutta toisaalta sitä saa mitä tilaa. Mutta toisaalta turha itkeä,jos ei tilaus vastannut odotuksia.
- kyspers
Hakkarainen laatii meille lakeja. Muistaako itsekään, mitä lakeja on mahdollisesti humalapäissään rustannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027