Naurisleipää

Naurisleipää, kiitos

Lehtisellä oli silloin ennen myynnissä todella hyvää naurisleipää. Mistähän samaa leipää mahtaisi nyt saada? Tietääkö kukaan?

15 kommenttia

Vastaukset

• Nyt kun sanoit. Muistui mieleen koko naurisleipä jota ei varmaan ole tullut syötyä sitten 30 vuoteen. Mutta hyvää leipä ainakin silloin kotona oli suoraan uunista otettuna vai hiukan voita päälle ja nam nam.

• vitsi se oli hyvää.. en vain muista kenen tekemää se oli? pistäs googletellen!!

• Isokankaan leipomo Alauvudelta teki sitä naurisleipää, mutta omistajat on vaihtunut, tiedä tekevätkö uudet omistjat.

• Pitäisi varmaan soitella Isokankaalle. Kiitti teille vastanneille.

• Pikku-Paussista sitä saa, kun naurisaika on käsillä!

• Ei, eivät tee Alavudella enää naurisleipää..:(( Samaa itkin jo vuosi sitten.

• Nami nami miten hyvää naurisleipää mummo ennen tekikään enkä ole 20 vuoteen sitä saanut mistään. Ei ole kaupoissa näkynyt- Saisi olla ympärivuotisesti myynnissa.

• Lisäys vielä edelliseen. Tuossa naurisleivän ohjesivustolla oli maininta, että naurisleipää valmistaa (ainakin vuonna 2010) Etelä-Pohjanmaalla vain yksi yritys, Kauhajoen Laatuleipurit.

• Kauhajoen Laatuleipurien naurisleipää on ollut myynnissä Lehtisellä. Leipää saa esimerkiksi tilaamalla suoraan leipomolta. Naurisleipäkausi on juuri alkamassa.

• Kauhajoen laatuleipurit on paska firma enkä osta mitään niiden tuotteita.
    Useaan otteeseen olen niille kesäkuusta alkaen laittanut s-postia eikä
    ole vieläkään vaivaantuneet vastaamaan.

• Juu kauhajoen leipurit omituinen firma tuotteet laatu vaihtelee ja eivät vastaa kyselyihin todella törkeetä toimintaa ei enää niiden sekunda tuotteita perk........

• Itse olen saanut Laatuleipureilta aina hyvää kohtelua, kun olen eri messuilla heidän esittelypisteellään vieraillut. Nyt Ruokamessuilla onneksi oli taas heidän naurisleipäänsä, jota täällä Seinäjoella ainakin Lehtiseltä aiemmin löysin.
    Heidän tuotteistaan hedelmälimppu ja ruisleipä toisia suosikkejani. Etenkin ruisleipä pesee kaikki muut ruisleivät, eron huomaa tuotteen rakenteestakin.

• Kauan olen naurisleipää etsinyt kunnes nyt sain tuliaisina Kauhajoen ruokamessuilta Laatuleipurien naurisleipää. Lämmitin mikrossa ja voita päälle ja kyllä oli hyvää.
    http://www.laatuleipurit.com/naurisleipa/

Kysyin saähköpostilla mistä saa Sjoella ja paikat on: molemmat Cittarit ja Prisma

kausituote eli sitä myydään syksyn ajan.

Ei taida varmaan moni firma Suomessa sitä tehdä. Pohjoisessa oli kans joku pikkuleipomo muttei toimita tänne

• Mikä nykytilanne. Mistä saa naurisleipää ja tekeekö muut kuin Kauhajoen leipurit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.