Vanha piirroselokuva kateissa!

HelmiSiaksi

Minua on siitä lähtien kun 'Anastasia' ilmestyi vaivannut erään toisen animaation, jota pienenä katselin, nimi. Kyse on siis mahdollisesti jopa 20 vuotta vanhasta elokuvasta ja oletan kyseessä olleen nimenomaan eurooppalainen elokuva (piirrostyyli jonka näen mielessäni muistuttaa aika paljon esimerkiksi 'Bellevillen kolmoset'-elokuvan tyyliä). Elokuvassa oli kai muutamakin päähahmo mutta muistan vain yhden ulkonäön ja tämä on siis 'Anastasia':n ansiota. Hahmo nimittäin näytti aivan (sen perusteella mitä luulen muistavani :D) erään 'Anastasia':ssa esiintyneen laulun aikana vilahtaneelta autonkuljettajalta. Kyseinen kappale löytyy vaikkapa youtubesta: http://www.youtube.com/watch?v=rdy28uLefmM&feature=related ja kyseinen hahmo käväisee ruudussa kohdassa n. 1:40.
Elokuvan juoni kietoutui muistaakseni jonkinlaisen eläinongelmakierteen ympärille. Kaupungissa saattoi ensin olla liikaa rottia ja sitten liikaa kissoja. (Kissoja täynnä olleen kaupungin muistan aika varmasti, rotista en laittaisi päätäni pantiksi.) Viimeinen ja varmaan vähäpätöisin johtolankani on tosiaankin tämä ainut muistamani päähahmo, jonka muistan aivan selkeästi nousseen eräässä kohdassa vanhasta autosta ja huokaisseen huonolla suomidubilla: "Oijh! Lapsuuteni koti!" Mahdollisesti siihen päälle vieläpä hieraisseensa hihalla otsaansa.
Tuolloin rosoinen tyyli ei ottanut upotakseen Disneyn sokeripäällysteiseen piirrostyyliin tottuneeseen pikkutyttöön mutta nyt mielenkiintoni on herännyt ja kaipaisin nähdä, että minkälaisesta tarinasta olen jäänyt paitsi. :D

3

260

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fievel american tail
    • candycandy79

Silmälasipäisestä tulee mieleen Candy Candyn hahmo

• HelmiSiaksi

Kiitoksia oikein paljon molemmille vastanneille! Ei valitettavasti ole kumpikaan noista :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe