Osaatteko sanoa, onko numerolla 47 jotain syvempää merkitystä. Olen nähnyt numeroa 47 erittäin usein noin viiden vuoden ajan. Nään sitä päivittäis useissa paikoissa ja asiossa..esim katosin todella usein kelloa juri 14.47, mutta näen sitä myös monissa muissa asioissa. Minulla oli parin vuoden tauko etten kininittänyt asiaan huomiota, enkä nähnyt numerosarjaa tavallisuudesta poikkeavassa määrin, mutta nyt noin vuoden ajan olen taas tärmännyt numerosarjaan erittäin usein.Kiitoksia vastauksistanne.
numero 47
47
5
72
Vastaukset
- numero 47
eikö kukaan pysty auttamaan?
- Neuvo
Mene lääkäriin. Ne varmaan keksii jotain.
- löytyykö näistä?
Joitain Raamatun numeroita:
http://www.reinosav.net/numerolog.htm - profetiamaster
619 47 = 666
OLET SIIS KUSESSA! - 999999_
Ei ole mitään merkitystä! vain kuvittelet älä anna kuvitelamllesi valtaa. Ajatus on voitu istuttaa sinuun vaikka hypnooseissa joita hihhulit tekevät seurakunnan jäsenille. katsopa vaikka etusivun ketjun aloitus otsikolla uskonto kuin uskonto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774