Hei,
Minua huolestuttaa työasiat. Saanko pian kiinnostavan ja tarpeeksi haastavan työn? Millaiselta paikkakunnalta ja minkälaisen työn? Olen turhautunut jämähtäneeseen tilanteeseen.
Lisäksi olen aika yksinäinen, romanttisessa mielessä. Tapasin jokin aika sitten uuden tuttavuuden, mutta tilanne päättyi ennenkö kunnolla alkoikaan. Pelkään, että kovetan itseni liikaa ja opettelen elämään niin, etten enää osaa päästää ketään elämääni. Näetkö minulle kestävää parisuhdetta? lapsia?
Keskiyö
12
82
Vastaukset
- Keskiyö
No niin
sinulle tulee aivan hiki, kun pohdit työasioitasi! rentoudu nyt vähän, sinullahan on paljon kykyjä ja puhtia. siitä on toisillekin jakaa.
minä näen sinut paikkakunnalla, jossa on paljon vettä. saaria ja siltojakin siellä on. erittäin kaunis työmatka, jonka voit kulkea polkupyörälläkin.
kaikissa firmoissa säästetään nykyään, eikä kukaan uskalla luvata mitään siltä seisomalta. mutta firmoissa on liian vähän väkeä, ja jos joku sairastuu tai lähtee lomalle.... silloin ollaan pulassa. ja he tietävät sen!
olet tainnut jo hakea tähän paikkaan, ainakin osoite on sinun tiedossasi.
jos sieltä ei kuulu mitään kahteen viikkoon, soita perään.
sano että haluat tarkistaa, jotta paperisi varmasti tulivat perille.
se tekee hyvän vaikutuksen....
tämä edellinen tuttavuutesi ei ollut aivan vapaa ihminen, et tiennyt kaikkea siihen liittyvää. sinua pidettiin ns. koeajolla, mutta toinen nappasi ennen sinua.
mutta onneksi kävi niin, et sinä kaksoiselämää olisi kestänytkään.
sinä tapaat ihmisen, joka puhuu hauskaa murretta. ehkä itäsuomesta, mahdollista. ja tuo kovakuoriais-ajattelu on humpuukkia, et sinä mitään panssaria tarvitse. sinä pidät rimaasi niin korkealla, ettei sinne moni uskalla kurkottaa. olet älykäs ja vaadit itseltäsi joskus mahdottomuuksia.... niin mitä luulet toisen ajattelevan, eli miten hän ikinä riittäisi sinulle??
anna muille mahdollisuus ja ennenkaikkea itsellesikin. siellä mahdollisesti savolaisessa paikassa sinut kohtaa moni ystävällinen ihminen, avoimin mielin ja suu sanoja ryöppyen. kokeile sinäkin alemman kastin houkuttavaa meininkiä, sillä oikeasti kastijärjestelmää ei näillä leveyksillä edes tunneta.
vai mitä?
liittyykö työsi kaukaa haettuna jotenkin lääketieteeseen? - kovakuorijainen
Hei,
Mietin työasioita päivittäin, ja olen tehnyt sitä jo pitkään. Olen aika väsynyt ja hermostunut.
Työni tai työpaikkani ei liity millään tavoin lääketieteeseen, eikä ole lähelläkään sitä.
Asun tällä hetkellä paikkakunnalla, jonkalaista kuvailit. Jäänkö siis tänne? Toisaalta kuvailemasi paikkahan voisi olla esim. kuopiokin, tai joku aivan muu kaupunki järvien keskellä.
Eräästä paikasta kävin kysymässä pari viikkoa sitten töitä, mutta kuten sanoit ei sieltä uskallettu luvata mitään. Toinen paikka josta oli aiemmin tarjottu töitä, mutta sieltäkään ei uskallettu luvata mitään.
Toinen paikka on lähellä nykyistä asuinpaikkaani, ja toinen hyvin kaukana sekä sellaista työtä mitä en vielä ole tehnyt kovinkaan paljoa.
Kumpaankin paikkaan olen ilmoittanut olevani edelleen kiinnostunut. Näetkö tarkemmin paikasta jostai saisin töitä? jompi kumpi edellä mainituista vai joku aivan muu?
Olet aivan oikeassa: vaadin itseltäni paljon.
Ja tottahan tuokin oli. Edellinen tuttavuus ei ollut aivan vapaa, ja muutenkin se tilanne oli sekava.
Näetkö miten tapaan hauska murteisen miehen missä ja mitä kautta? Ainakaan tällä hetkellä ei tule mieleeni ketään ketä jo entuudestaan tuntisin, eli taitaa olla siis aivan uusi tuttavuus? Kuukausien vai vuosien päästä? Näetkö minulle lapsia ja vakaan sekä kestävän parisuhdetta juuri hänen kanssaan? Kiitos! Osuvasti kyllä näet :) - Keskiyö
Kyllä se paikka on savossa, uskoisin. en jättäisi kuopiota, edes asuipaikkana, pois laskuista.
niissä paikoissa käydään sisäisiä keskusteluita ja ihmisiä on nyt lomalla, siksi vastaus hidastuu. on vain odotettava, jäitä hattuun....
voit tavata hassumurteisen miehen vaikka kirjakaupassa tai jossakin, missä myydään jotakin. tai bensa-asemalla, joka tapauksessa siellä on kassa ja kassajono.
on varmaankin uusi tuttavuus, ainakaan et ole häntä ennen noteerannut - koska ei muka ole sinun tyyppiäsi!
mutta kohtapa on.
ei tietenkään vuosien päästä, vaan kuukausien sisällä. minä näen sinulle/teille vakaan ja vankan suhteen, johon mahtuu vilkkaita poikia. sinulle kumisaappaat ja sadetakki, kun viet heitä kerhoon tai esikouluun. vilkkaita ovat!
kyselevät ja kyselevät ja kyselevät..... - kovakuorijainen
Hmm. Mielenkiintoista, nimittäin olen tilanteessa jossa en todennäköisesti pysty vaihtamaan asuin paikkakuntaa. Kumpikaan paikka ei ole kuopiossa, eikä lähelläkään. Et siis näe tarkemmin tulevasta työstä mitään, minkälaista työ käytännössä on? Työnkuvat ovat nimittäin keskenään täysin erilaisia.
Kiitos silti nopeasta vastauksesta. - kovakuorijainen
Näetkö tähän enää tarkennusta?
- Keskiyö
Sinä lähdet työn perässä ja siellä on vettä. no voisiko se työpaikka koostua eri rakennuksista, joista vaikka päämaja tai jokin osa olisi savossa?
haluaisit kovasti tietää kaiken heti, minäkin sanoisin jos tietäisin enemmän!
odota tarjousta ja juo teetä.... have a nice cup of tea... niin englannissa tehtäisiin tässä tilanteessa.
tieto tulee postista. - kovakuorijainen
Totta kai haluaisin tietää, olen tilanteeseen hermostunut. En ole hakenut mihinkään, mistä tieto voisi tulla postissa.
Suoraan sanottuna en pysty enkä halua vaihtaa paikkakuntaa, ja siksi tämä kuulostaakin niin erikoiselta. - Keskiyö
Katsellaan, mitä tapahtuu, vai mitä?
- kovakuorijainen
No toivotaan, että tilanne ratkeaa parhain päin ja pian. Ettei tarvitse olla syksyllä työttömänä. Tilanne hermostuttaa todella.
Ja olen vasta muuttanut, joten paikkakunnan vaihtaminen ei tule kysymykseenkään.
Kiitos sinulle. - Kovakuorijainen
Hei,
kiitos katsannosta.
Ennustamasi tapahtumat ovat paraillaan menossa :)
Työ on löytynyt, ja olen ollut sen kautta tekemisissä myös hauska murteisen miehen kanssa, joka on töissä paikassa jossa on kassa :)
Jää nähtäväksi käykö tässä muutenkin kuten vihjailit ;)
Kiitos tästä, ja oikein ihanaa vuoden vaihdetta :)- kovakuorijainen
Ja piti vielä sanomani, kyllä kaukaa haettuna liittyy lääketieteeseen :) (Mitä en olisi ikinä uskonut!)
Hei!
tuo kirjoittamasi saa minut iloiseksi!
hyvää uutta vuotta sinulle ja teille, kannattaa uskoa itseensä ja mahdollisuuksiinsa.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384