SHETTIS HOITSU

polle-poni

hei, täällä olisi 11.w tyttö Kangasalta. Olisin vailla shetlanninponi hoitsua.
toivoisin että se olisi kiltti ratsastettaessa sekä hoitaessa. itse ratsastan tällä hetkellä herttualan ratsastus koulussa. ponin värillä, nimellä, sukupuolella ja muulla sellaisella ei ole väliä! kävisin niin usein hoitamassa ponia kuin mahdollista. toivoisin että saisin ratsastaa myös ponilla esteitä, mennä maastoon ja muuta sellaista, mielellään valvonnassasi, jos olisit vähänkuin ratsastuksen opettaja, toivoisin myös että hoitoon kuuluisi:
1.talutus
2.juoksutus
3.harjaus
4.karsinan siivous
5.ruokinta
6.ja muuta sellaista

jos jotain jäii hampaan koloon, kysykää ihmeessä!
ja jos teillä olisi shetlanninponia minulle hoitsuksi, ilmoitelkaa
joko sähk: [email protected]
tai helpompi ja parempi tapa: kirjoittakaa vain kommenttina

p.s: ratsastan melkein aina shetlanninponeilla ratsastus tunneillani
ja jos teillä olisi hoitsu minulle mutta ette haluaisi että vaikkapa ratsastaisin sillä niin ilmoittakaa silti!

7

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoNoN

Hei! Täältä löytyisi pieni RISTEYTYSPONI. Tiedän, ettei se ole shettis, mutta päätin kuitenkin yrittää. Ilmoittele!

• polle-poni

no moi! mistäs tämä risteytysponi löytyy? huomasin ilmoituksesi vasta tänään =)
        voitko kertoa jotain ponista, esim väri, säkä ja muuta sellaista vaikkei värillä ja sellaisella väliä ole =) onko poni tamma, ori vai ruuna? saisinko ratsastaa sillä ponilla? onko se kiltti? voisitko pitää minulle "palkaksi" tunteja?(oikeasti en pyydä palkkaa mutta, tahtoisin että pitäisit tunteja minulle) voisitko kertoa sähköpostis niin voitaisiin jutella vähän lisää! vastaa pian! =)

JA KIITOS TOSI PALJON OIKEESTI!!!

• polle-poni

Tai no unohda koska, taidan tietää kuka oot! oot se joka laitto mulle
      rebellasta ja niistä! en taho sitä risteytys ponia sieltä koska.. no en vaan haluu
      yks mun kaveri iida nimittäin ratsastaa siellä ja silleen eikä niihin poneihin ees saa koskee!

• Robsuu

Ai miten niin näihin poneihin ei saisi koskea? Tottakai saa! Mistä sinä tuollaista olet saanut päähäsi/kuullut? Tuo viestisi hieman hämmentää minua...

• kiinnostunut??

Moi!Mää kyl voisin hoitaa tota teidän risteytysponia jos polle-poni ei haluu..??
      Mitä hoitoon kuuluis?ja missä tallinne sijaitsee??

• polle-poni

ok, en haluu!

• Hoitoponia vailla!

Olen 10 v. tyttö Ylivieskasta. Etsin hoitoponia. Olen ratsastanut 5 vuotta ja minulla on ollut hoitoponi. Osaan laukata, ajaa ja hypätä esteitä. Olen ollut paljon hevosten kanssa ja teen mielellä tallihommia esim. karsinan siivoamista, lakaisua, harjojen putsaamista ja kaikkea mitä pyydetään. Shettis tai vähän sitä isompi poni olisi kiva. Minä olen 100% luotettava. Otathan yhteyttä, jos tarvitset ponillesi luotettavaa hoitajaa. Mielellään Ylivieskan seudulta, kuljen pyörällä pääsääntöisesti, harvoin kyydillä. [email protected] :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      326
      12537
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      53
      3629
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      84
      3232
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      130
      3013
    5. 103
      2968
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      75
      2712
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      158
      2618
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      278
      2522
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      48
      2408
    10. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      5
      1912
    Aihe