Mulla on ylimääräistä rahaa, niin tietääkö kukaan olisiko yksityisen "panttilainaamon" perustaminen/pitäminen mitenkään laitonta. Mielelläni rahaa lainaisin pienemmällä korolla kuin vaikka pikavippifirmat sitä tarvitseville, mutta olisiko vähintään saman arvoisen pantin kuin mitä annnettu lainasumma ottaminen laitonta?
Mulla on ylimääräistä rahaa
panttilainaaja
5
173
Vastaukset
- 2+14
Mitenkä ajattelit hoitaa nuo ennakkoverot, lupa-asiat jne?
- panttilainaaja
No niihin juuri neuvoja tarvitsisin.
- ZippaDuu
Lainaa 500egee, maksan 100 egee kuussa takasin alkaen elokuusta!! Panttina vain lupaus takaisinmaksusta!
- IITU11
MÄKIN VOISIN LAINATA VÄHÄN ISOMMAN SUMMAN, PANTTIA EIVAAN OLE ANTAA...
- iituli1
Voisin lainaa 50 €...takaisin maksu ens kuun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862