sitten hyviä tai huonoja.
Siskontyttö herätti minut reilu puolitoista tuntia sitten hakkaamalla oveen.Toi poikansa kamoja kun otan yökylään perjantaista lauantaihin jotta vanhempansa pääsevät telttailemaan.
Eilen 1-0 tappiosta likan joukkue voitti 2-1 ja toissapäivänä voittivat 4-1.
Tiesitkö että ne, jotka näyttävät olevan todella vahvoja, ovatkin todellisuudessa herkimpiä? Tiesitkö että ne, jotka viettävät kaiken aikansa suojellakseen toisia, todella joskus tarvitsisivat jonkun suojelemaan heitä? Tiesitkö, että kolme vaikeinta sanottavaa ovat: Minä rakastan sinua, olen pahoillani ja auta minua?
Tosiystävät hyväksyvät valintasi ja elämäntapasi,olivat ne ..
warmhuggskisseslove
1
213
Vastaukset
- warmhuggskisseslove
"Jos ajattelee mitä ajattelee, voi ajatella liikaa."
Rakas tytär oli viimeyön kotona ja toisen likan kaveri meil yötä kun tyttö oli niillä toissayön.
"Jos näyttää siltä, että kaikki menee hyvin, olet varmasti unohtanut jotain." Ja tuo pitää täydellisesti paikkansa.
Miksi olutta on parempi juoda pullosta kuin lasista? Koska etiketistä on aina hyvä pitää kiinni.
Ostinhan minä Tuurista jälkiruokakulhojakin ym ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132