The land of hope and glory
5
68
Vastaukset
- a.
Koska olen asiantuntija niin otan tähän sen verran kantaa että turhaa on odottaa Jumalan ihmeitä jos terapiahoito on muuten surkealla tasolla.
Olen sitä mieltä että nämä uskonnolliset hihuli-ihmeisiin luottavat terapiat tulisi lakkauttaa.
Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin ja se kyllä eheyttää ne jotka eheytyä haluavat. Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on, eikä noiden hoitojen tulisi olla millään muotoa hävettäviä tai salaisia asioita vaan osa normaalia terveydenhuoltoa.
On ällistyttävän suurta typeryyttä homojärjestöiltä se että ne vaativat kiivaasti eheyttämiskieltoa. Hehän vainoavat niitä omiaan jotka eivät kenties olekaan niin kovin umpihomoja. Miksi heitä sorretaan ja heidän oikeuksiaan poljetaan?
On täysin ymmärrettävää jos he itse ovat haluttomia barrikaadeille,sillä tuskin kukaan eheytyshaluinen haluaa tulla eheytyksen jälkeen tunnetuksi entisenä homona.
Suosittelisinkin että kaikki eheyttämistä vastustavat homot menisivät itse eheytymisterapiaan jotta näkisivät että mitä se on ja näin pääsisivät eroon eheytysfobioistaan. Tämä siksi että he näkisivät että kysymys on ihan tavallisesta järkevästä terveydenhuollosta. Edes nappeja ei tarvita. - Tahtoo tietää
"Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin"
Voisitko kertoa mitä tällainen terapia pitää sisällään
Pakkohan sinun on se tietää, koska muuten et voisi väittää että se toimii aivan riittävän hyvin. Luitko juttua? Siinähän eheytys oli rukoilemista ja Raamatun lukemista. Onko sinulla nyt ykskaks jotain Raamattua vastaan?
Millaista on tuo uskonnoton terapia? Ovatko homojärjestöt jossain joskus vaatineet eheyttämiskieltoa vai näetkö taas harhoja?- ltte piru
Äijä tuntuu lukevan Raamattua samalla tavoin kuin minäkin.
- Mihin tähtäät?
"Sitä [uskonnotonta terapiaa] pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,"
Voi herran jestas. Luuletko ettei sitä ole? Kyllä julkisella puolella on psykologeja ja psykiatreja, ykstyisestä puhumattakaan. Kuvitteletko etteivät terapiaa haluavat kykene sitä löytämään? Mitä itse asiassa nyt tarkoitat? Yritätkö kaupitella omia metodejasi ja millaisia ne ovat - älä unohda että olet nuorempana antanut terapiaa, ainakin omien sanojesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029