The land of hope and glory
5
75
Vastaukset
- a.
Koska olen asiantuntija niin otan tähän sen verran kantaa että turhaa on odottaa Jumalan ihmeitä jos terapiahoito on muuten surkealla tasolla.
Olen sitä mieltä että nämä uskonnolliset hihuli-ihmeisiin luottavat terapiat tulisi lakkauttaa.
Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin ja se kyllä eheyttää ne jotka eheytyä haluavat. Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on, eikä noiden hoitojen tulisi olla millään muotoa hävettäviä tai salaisia asioita vaan osa normaalia terveydenhuoltoa.
On ällistyttävän suurta typeryyttä homojärjestöiltä se että ne vaativat kiivaasti eheyttämiskieltoa. Hehän vainoavat niitä omiaan jotka eivät kenties olekaan niin kovin umpihomoja. Miksi heitä sorretaan ja heidän oikeuksiaan poljetaan?
On täysin ymmärrettävää jos he itse ovat haluttomia barrikaadeille,sillä tuskin kukaan eheytyshaluinen haluaa tulla eheytyksen jälkeen tunnetuksi entisenä homona.
Suosittelisinkin että kaikki eheyttämistä vastustavat homot menisivät itse eheytymisterapiaan jotta näkisivät että mitä se on ja näin pääsisivät eroon eheytysfobioistaan. Tämä siksi että he näkisivät että kysymys on ihan tavallisesta järkevästä terveydenhuollosta. Edes nappeja ei tarvita. - Tahtoo tietää
"Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin"
Voisitko kertoa mitä tällainen terapia pitää sisällään
Pakkohan sinun on se tietää, koska muuten et voisi väittää että se toimii aivan riittävän hyvin. Luitko juttua? Siinähän eheytys oli rukoilemista ja Raamatun lukemista. Onko sinulla nyt ykskaks jotain Raamattua vastaan?
Millaista on tuo uskonnoton terapia? Ovatko homojärjestöt jossain joskus vaatineet eheyttämiskieltoa vai näetkö taas harhoja?- ltte piru
Äijä tuntuu lukevan Raamattua samalla tavoin kuin minäkin.
- Mihin tähtäät?
"Sitä [uskonnotonta terapiaa] pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,"
Voi herran jestas. Luuletko ettei sitä ole? Kyllä julkisella puolella on psykologeja ja psykiatreja, ykstyisestä puhumattakaan. Kuvitteletko etteivät terapiaa haluavat kykene sitä löytämään? Mitä itse asiassa nyt tarkoitat? Yritätkö kaupitella omia metodejasi ja millaisia ne ovat - älä unohda että olet nuorempana antanut terapiaa, ainakin omien sanojesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708