Tein 20€ noston mielenkiinnosta Bettsonilta maanantai-iltana. Instant nostot kuulemma hyväksytään 24h sisällä sieltä puolelta ja sitten pitäisi olla heti pankkitilillä. Ei kuitenkaan vielä näin keskiviikko-iltapäivään mennessä ole tullut rahoja.
Käytin IBAN-numeroa nostossa. Ohjeessa mainittiin että käytä tilinumeroa nostossa, mutta en löytänyt sitä verkkopankistasi, ainoastaan IBANin, joten IBANiä käytin, sillä eikös se pitäisi olla ihan sama?
Voisiko viive johtua siitä? Millaisia kokomuksia teillä on Bettsonin nostoista, etenkin instant-sellaisista? 20€ ei suuri summa ole, mutta harmittaisi jos sama juttu kävisi isommalla summalla. :P
Bettsonin instant nosto
6
110
Vastaukset
- Toopepoopp
Heillä on SUOMENKILINEN asiakaspalvelu.Kysy sieltä.
- Kilikili
Huom! SUOMENKIELINEN, kysy heiltä miten sana kirjoitetaan...
- gdfhtgyh
Itse olen aina käyttänyt sitä tavallista tilinumeroa, aina ollut rahat tunnin sisällä omalla tilillä.
- ok
mä pelasin ilmais peliä josta oli kaksikymmentä vapaa peliä voitin 1,5€uroa ja konepokeria 1,5€urolla ja voitin sataviisikymppiä mutta koitin kotiuttaa mutta piti kirättää vielä viisikymppiä ja hävisin kaikki harmi
- ei.ilmaista
hei oliko yllätys, ei kukaan jaa rahaa ilmaiseksi, nyt odottavat, että talletat lisää, näin se menee
- hopihopihopi
Joo talleta äkkiä lisää rahaa Bettsonille kun voitto oli noin lähellä, ehkäpä ensi kerralla tulee iso voitto jos ei niin talleta taas lisää tilillesi ja sitäpaitsi Bettsonin pomo on tilannut Ferrarin joka pitäisi saada maksettua joten kaikki tallentamaan rahaa Bettsonille, sitäpaitsi Maltalaiset ovat niin köyhiä, että tarvitsevat suomesta paljon egee, joten kaikki antamaan rahaa Bettsonille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497