huuhaa on iloinen !!!!!!!!!!
Huuhaa on hauska palsta
11
83
Vastaukset
- kaximmeistä
nii onkiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- verahelsinki
Huuhaalla voi vapaasti kertoa, mitä haluu :))
- synkkä yksinpuhelija
Näin se näyttää jatkuvan.
- .
näin on veera
- verahelsinki
No mä vastaan sulle :)
Mä haluun sitten kun mun murulla alkaa kohta kesäloma, ni :)
Et se kaivaa ton hortenssian meidän kotipihalta, ja sitten me viedään se mökille, parempaan paikkaan, koska mä en tykkää siitä..
Ei kuitenkaan mökkikompostiin vaan ihan hyvälle paikalle, jossa se saa kasvaa villinä ja vapaana :)- hyasinttitintti
Miten sä keksitkin noin ihguja ratkaisuja kotipihasi kaunistamiseen
- .
ihana ratkaisu
- hui kauhistus
jaa että huuhaalla vietät vaikka koko päivän kesäisen... toivottavasti ei kuitenkaan, kandee jotain muutakin touhuta, kuten esmes kurkkia verhon raosta taivasta, jos vaikka näkyis lentäviä lautasia tai sikaareja!!!
- ;)
Huuhaa on hauska palsta huuhaa on iloinen
täällä vietät ihan vaikka koko kesäpäivän aurinkoisen
sellainen on huuha maa. - Marilyn Monroe
ööh no mitä sielä näkkyypi, mie en ou nähny koskaan sikareita taivaalla ja lautassiakkaan en oo viittinnä paiskella akkunasta.
Suako ees käyttää muovilaatasia ja otakko vastaan jos tiältä heitän.
Mihin sitä sitte mentäs, onks inspiratijoo? Jonnekki väentäyttämälle uimarannalle makoilemmaa ja hikoilemmaa vaip mennäänkö kannattammaan markkinatalloutta markettiin? On se niii hianoo tiä elämä ko voip vuan valita.
P.S. Mie en ou savolaine, mut et oo siekkään varmaan kauhistus vai ookko?
P.S2 uskotsie ufoihin? Meillä blondilassa tiietään mitä ne ovat.
- homojuttuja
ja sikailua, niitä kai etsitään vieläkin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229