V70 2.5T Automaatti -04 Tyyppiviat

BBQChicken

Lista on lyhyt, mitä olen eri keskustelupalstoja kahlannut... Takajarrut ja tukivarret taitaa olla yleisimmät viat. Kiikarissa on n. 160tkm ajeltu ns. Suomi-auto.

Jossain luki myös tuosta automaatista, ettei tuo Japanilaisten rakentama loota olisi kestävimmästä päästä? Meikäläisellä on ollut Japsi automaatti vaunun vedossa aiemmin ja hyvin on kestänyt. Laittakaas kommentteja ja kokemuksia, mitä autosta kannattaa katsoa osto hetkellä?

8

9044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No itsellä oli juuri kyseinen malli ja siinä ainakin korjattiin joku tukirauta moottorista oli kuulemma tyyppi vika. Sitten oli vähän isonpi vika abs jarru yksikkö jouduttiin vaihtamaan kun sekin oli tyyppi vika ja sen jälkeen vaihtu merkki. Ps. Ei ollu halpa...

    • Voihan pyssyt!!!

      Voivittu ei muuta voi sanoa nyt se tämä nuljaska on tämmöstä kyselemässä kun ensin kyseli V70 D5:sen vikoja.Kyllä nämä autot on yksilöitä tasan varmasti ei samasta tuote kerrasta löydy sataa täysin virheetöntä mutta eihän tämä Volvo ole valittajille tehty eikä perseaukisille uusavuttomille.

      • mm

        uusavuton on se joka ei ota selvää autosta ennen ostoa.


    • kimiiiiiaaaa

      yhdyn edelliseen kommenttiin. Mutta joo... itsella ollut kyseinen auto vuoden päivät eikä mitään vikaa ole ollut. Autolla ajettu 220tkm. Jos vikoja pitää hakemalla hakea, niin olen vaihtanut moottorin yläkannakkeen (kuluva osa ja hinnaltaan n.100€ ja pystyy itse vaihtamaan) kaikki alatukivarren helat vaihdetu. Yhdessäkään ei ollut vikaa, mutta halusin ne uusiksi, koska raskas auto niitä kuluttaa. Muuten auto toimii kuin unelma.

    • lorisee

      Minulla myös 2,5T V70 alla. Parin vuoden ajokokemus osoittautunut positiiviseksi. Ainoa vika on etupäästä kuuluva kolina mutkissa? Katsastuksessa ei löytynyt mitään väljyyttä tms. Ajokilsat kuitenkin kohtuulliset vuoden 2004 autoon eli 137 tkm täydellisellä Bilian huoltokirjalla.

      Huonoja puolia on suuri kääntösäde ja bensankulutus eli ei välttämättä paras valinta pelkkään kaupunkiajoon kuten itsellä. Saattaapi siis vaihtua jossain vaiheessa sen vuoksi.

      Niin, ja menossa tuulilasin vaihtoon, paljonkohan maksaa?

    • Monta mahdollisuutta

      Tuulilasin vaihtohinta näytti olevan jos oikein muistan V70:seen 400eu,mikä sitten loppusumma selviää kysymällä.Oletko varmistanut onko iskunvaimentimen yläpääntukikumit kunnossa samoin kierrejousen päällä alapäässä oleva kumisuikale joka on jousilautasta vasten kuin myös pystytolpat?

    • awd_volvo

      Automaattilaatikosta väittäisin että se on nimenomaan sieltä kestävimmästä päästä. Oikein käytettynä ja huollettuna tietenkin. Autosta yleensä sanoisin että verraton peli kaikenkaikkiaan. Omistan nimenomaan tuon 2.5t v70 mallin. Pidän tätä erittäin varmana valintana ja vielä tuolla koneella joka on aivan mahtava. Tottakai jotain vikaa tulee aina, se on varma, mutta ne vikapesäkkeet löytyy muista merkeistä.

    • KIM57

      Mulla on tuo sama ja täyttä paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe