Soitin tuossa yhteen asiakaspalveluun hoitelemaan asioitani. Häkellyin täysin, kun aspa iloisesti toivotteli hyvää viikonloppua.
Oli ihan pakko tulla tarkistamaan netistä, mikä päivä on kyseessä. Minä olin herätessäni ihan varma, että tänään on torstai.
Onneksi aloin tänään hoidella asioitani. Ens viikolla en enää olis ehtinyt.
Tätä tämä kesä ja joutilaisuus teettää:o/
Kesäpää
21
86
Vastaukset
Harmi, kun minä luulin että kyseessä on maanantai....
mullahan onkin sit viikonloppu duunia.;)Häh?,,, siis maanantaissa ;o))),,, no sun alkuviikkos meni niin rattosasti et olit varmaan jo viettäny viikendin, ja nyt alottamassa uutta viikkoa ;o))),,, älä välitä,,, on mullekkin noin käyny ;o))),,,
tuputuu kirjoitti:
Minulla tahtoo aina mennä päivät sekaisin, jos on pitkään vapaata.
Kesä mikä kesä, huoh.Niin se on, kun on tottunut tasaiseen työtahtiin...ja sitten kun on työt miten sattuu, usein viikonloppuisin....jokainen päivä tuntuu arjelta, ei ole sellaista sunnuntain säännöllistä lepopäivää koskaan.:)
mokka-mari kirjoitti:
Häh?,,, siis maanantaissa ;o))),,, no sun alkuviikkos meni niin rattosasti et olit varmaan jo viettäny viikendin, ja nyt alottamassa uutta viikkoa ;o))),,, älä välitä,,, on mullekkin noin käyny ;o))),,,
Juuh, alkuviikko meni nopeasti ja rattoisasta.;D
Viikkon alkaa käytännössä siitä mihin vapaat loppuu...aina pitää tsekata kalenterista nuo päivät et pysyy ajantasalla.:)
Viikonlopun huomaa siitä, kun liikenne hiljenee tyystin.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Juuh, alkuviikko meni nopeasti ja rattoisasta.;D
Viikkon alkaa käytännössä siitä mihin vapaat loppuu...aina pitää tsekata kalenterista nuo päivät et pysyy ajantasalla.:)
Viikonlopun huomaa siitä, kun liikenne hiljenee tyystin.;)No niinhän arvelinkin,,, kun saa olla HYVÄSSÄ SEURASSA, niin aika lentää kuin siivillä ;o))),,,
Sun pitää laittaa puhelimeen herätyksiä niistä tärkeistä jutuista,,, mulla ei kalenteri toimi, en muista edes kattoo sitä,,, mut noi puhelimet, ne muistuttaa ;o))),,,Satumainen.Nainen kirjoitti:
Niin se on, kun on tottunut tasaiseen työtahtiin...ja sitten kun on työt miten sattuu, usein viikonloppuisin....jokainen päivä tuntuu arjelta, ei ole sellaista sunnuntain säännöllistä lepopäivää koskaan.:)
Ja minä kun olen sellainen ihminen, että tykkään kelliä ja torkkua niin paljon kuin mahdollista.
Äkkiäkös siinä päivät menee sekaisin.- o / hoh
tuputuu kirjoitti:
Ja minä kun olen sellainen ihminen, että tykkään kelliä ja torkkua niin paljon kuin mahdollista.
Äkkiäkös siinä päivät menee sekaisin.Mulla taas ei ole vapaata kuin vanhoissa valokuvissa, lomilla otettuja:) Ei ainakaan tässä kuussa. Ensi kuussa en hikoile. Paitti auringossa jos säitä riittää.
o / hoh kirjoitti:
Mulla taas ei ole vapaata kuin vanhoissa valokuvissa, lomilla otettuja:) Ei ainakaan tässä kuussa. Ensi kuussa en hikoile. Paitti auringossa jos säitä riittää.
Minä se vaan olen laiskana auringossa tai sit sateessa, ihan miten vaan.
Mutta kyllä köllötyttää:)- o / h
tuputuu kirjoitti:
Minä se vaan olen laiskana auringossa tai sit sateessa, ihan miten vaan.
Mutta kyllä köllötyttää:)Oletpa sinä köllykällä tuulella, no mikä ettei.
Nyt lähden köllimään lauteille hikisen päivän täytteeksi.
Köllin sen jälkeen.
- annikoo..
Miks tämä aika menee niin nopeasti.....kesäkin jo puolessa välissä.....
Katselin kaupungin sykettä tänään ....on kaikenlaista...loma-aika parhaimmillaan......kai
http://www.youtube.com/watch?v=LNy8r-ZgKgQ&feature=relmfu
Älkää hermostuko...tykkään niin että soitan "puhki"- pujottelija
upeita viuluja,kiinnitin heti huomioni viuluihin
- annikoo..
pujottelija kirjoitti:
upeita viuluja,kiinnitin heti huomioni viuluihin
Kukaan ei ole puhunut pukahtanut mitään.......tähän biisiin.....hyvä sinä
Viuluthan soivat pääosassa....kesäinen kevyt tunnelma....
No ihmeiden aika ei ole ohi ;o))),,, jossain joku ihminen voi olla ihan inhimillinenkin,,, kiireidensäkkin keskellä,,,
Minä kyllä toivotan jokaiselle kenelle soitan, olkoonkin mikä paikka tahansa, soiton loppuvaiheessa hyvää päiväjatkoa,,, ja samaahan sieltä luuristakin kuuluu,,,
Lomallekko lähdet kauemmas, kun tää on se viikko millon ehdit? ;o))),,,En minä mihinkään ole menossa. Asian hoitaminen vaan olis ollut myöhäistä ensi viikolla.
Pitänee näin kesäaikaan joka aamu vilkaista netistä mikä päivä on menossa, ne kun menee niin kovin nopsaan.tuputuu kirjoitti:
En minä mihinkään ole menossa. Asian hoitaminen vaan olis ollut myöhäistä ensi viikolla.
Pitänee näin kesäaikaan joka aamu vilkaista netistä mikä päivä on menossa, ne kun menee niin kovin nopsaan.Miks muuten kesällä tuntuu että päivä menee kiitämällä ohi?,,, mut talvella jokainen päivä on 48 tuntia?,,, pitkäveteisiä ja ykstoikkosia,,, Asennekko se on mikä sen tekee,,, vai perinteisesti vaan talvi tuntuu niin ikävältä et tunnit venyy,,,
mokka-mari kirjoitti:
Miks muuten kesällä tuntuu että päivä menee kiitämällä ohi?,,, mut talvella jokainen päivä on 48 tuntia?,,, pitkäveteisiä ja ykstoikkosia,,, Asennekko se on mikä sen tekee,,, vai perinteisesti vaan talvi tuntuu niin ikävältä et tunnit venyy,,,
Kesällä aika tosiaan kuluu nopsempaan.
Mutta kyllä minulla menee päivät helposti sekaisin aina, kun on paljon vapaata.tuputuu kirjoitti:
Kesällä aika tosiaan kuluu nopsempaan.
Mutta kyllä minulla menee päivät helposti sekaisin aina, kun on paljon vapaata.Mulla tuossa näytön oikeassa reunassa kalenteri näkyy,,, puhelimesta en viitsi edes selata,,, siks se häläri muistuttaa,,, mielummin kalenterista katon,,, väskyssä oltava aina ajantasalla oleva kalenteri, mut se on niin työlästä,,, vai oisko laiskuutta? ;o))),,, todennäköisemmin sitä laiskuutta,,,
mokka-mari kirjoitti:
Mulla tuossa näytön oikeassa reunassa kalenteri näkyy,,, puhelimesta en viitsi edes selata,,, siks se häläri muistuttaa,,, mielummin kalenterista katon,,, väskyssä oltava aina ajantasalla oleva kalenteri, mut se on niin työlästä,,, vai oisko laiskuutta? ;o))),,, todennäköisemmin sitä laiskuutta,,,
On minulla montakin kalenteria. En vain muista katsoa niitä. Kelloakin unohdan useasti katsoa, ja sit kun alkaa nukuttaa, ällistelen minne se päivä karkas.
Mulla kolme toimivaa rannekelloa,,, mut en muista ees koska ne mun ranteessa ollu,,, jotenkin ahdistavat,,, mut jossain tilanteessa, siis juhlahumussa laitan sen mikä siihen tilanteeseen sopii,,, muuloin en tykkää pitää,,,
Kaks seinäkalenteria, mut niinhän vaan nekin jää tarkastamatta,,,Lomalla ei saa katsoa kelloa eikä kalenteria. Lomalla nautitaan elämästä. Siinä on vaan se vaara, et sit arjen koittaessa on viikon myöhässä:o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328