Oliko Mikko Koivun järkeä parhaina pelivuosinaan antautua armejan
rääkättäväksi,nyt kaveri valittaa armeijan kovuutta.Voi olla tärkeä sitten
kun hakee siviilitöitä joskus,ja lakkaa ton jääkiekon harrastamisen.
Mikko Koivun kova rääkki?
8
97
Vastaukset
- 12+8
ihme pelle. valittaa armeijasta vaikka ei sen tarvitse edes käydä sitä.
toi urheilijoiden vapautus pitäisi kieltää kokonaan.
armeijaan mennessäni meille sanottiin, että armeijassa kaikki on samalla viivalla, ei taida kaikki olla. - aivopierutus
No varmaan jossain armeijan urheilujoukkueessa onkin vähän rankempaa kuin joillakin osastoilla, joille annetaan kuntoisuuslomia siitä, että petaa sängyn kunnolla! Armeijassa on monenlaista eri koulutusohjelmaa. Joissakin on rankkuutta moninkertaisesti toisiin verrattuna.
- hahhah...
joo, tosi rankkaa olla 10 päivää armeijassa kuukaudessa.
tää armeijan urheilujoukkue on täys vitsi. kaikille tissiposkille vois suoraan antaa vapautuksen, turha noita turhakkeita on siellä pitää - ////
Munkin mielestä olis reilumpaa antaa suoraan vapautus urheilijoille, pokerin pelaajille, muusikoille, opiskelijoille, työttömille ja muille erityisryhmille. Mitä tekee urheilujoukkue kun sotaa pukkaa?
- Jjeeves
Mitäkö tekee? Juoksee tai hiihtää karkuun. Lujaa.
- Anonyymi
Jjeeves kirjoitti:
Mitäkö tekee? Juoksee tai hiihtää karkuun. Lujaa.
Auttaa heikompia.
- 13
voisiks mäkin saada vapautuksen? pelasin säbää 10 vuotiaana ja olin meijän luokan kolmanneksi paras.
- Jjeeves
Vähän hämmästyin tuota juttua. Luulisi että enemmän valittaisivat ne, jotka ovat normaaleissa joukko-osastoissa, eivät taide-, urheilu- tai muissa "eliittijoukoissa". Huomaa lainausmerkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979