Olitkin niin nuori

you_know

Enhän minä tajunnut että olitkin niin nuori, kun olit niin pitkä! Toivotan hyvää onnea ja hauskoja opiskelijavuosia :-)

14

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärrert

Kukas nyt niin nuori on?Mies vai nainen?

• you_know

Hienolle tyttöselle menee :-)

• tytsid
        you_know kirjoitti:

Hienolle tyttöselle menee :-)

mihin päin suomen maata?

• pitkälady---

mistä päin? :) lisää tuntomerkkejä ois kiva kuulla ;)

• No jestas sentään!

Ilmeisesti tässä on kyse siitä, että setä-ihminen on erehtynyt jotain nuorta tyttöä luulemaan aikuiseksi naiseksi, kun tyttö on kasvaa hujahtanut melko pitkäksi. Sitten kun setä-ihminen ei kuitenkaan ole pervo-pedo (toivottavasti), niin halusi vain pyytää anteeksi tytöltä (toivottavasti) ja tuoda ilmi ettei ole "sellainen" setä (toivottavasti)... Itse naisihmisenä olen joutunut nuorena teinityttösenä vanhemman miehen ahdistelemaksi, ja voin kertoa että ei todellakaan ole miellyttävä kokemus -vaan kaikkea muuta! Tälle ukolle kun ei ollut oikein selvää se, että joskus sitä vain on liian vanha toiselle, eikä se ole mitenkään imartelevaa, jos joku paaaaljon vanhempi ukko perään kuolaa... Toivottavasti tämä aloittaja sitten vain tahtoo pyytää tytöltä vielä kerran anteeksi tällä viestillä, kun on huolissaan siitä, että tytölle olisi voinut tulla traumoja ja jäädä paha mieli. Sitten jos tarkoitus on kuitenkin vielä yrittää, että josko onnais saada nuorta lihaa, niin sanon: HYI!! HÄPEÄ!!!

• pitkämiister

Ootko turusta? Tai olitko turussa viime viikonloppuna?

• vain ystävyyttä
        pitkämiister kirjoitti:

Ootko turusta? Tai olitko turussa viime viikonloppuna?

Olin, mutta minä en tätä ketjua aloittanut.
        Mukavia muistoja ja hieman huvittavaakin.
        Elämä on.
        Hyvää kesän jatkoa sinulle.

• Mansen_kaunotar

Itse en ole edes pitkä, herrajumala, reippaasti 170-senttisen alapuolelle ja kolmekymppiset miehet kuolavaluen juoksee perässä...Pahinta on se, kun kertoo ikänsä ja he huokaisevat: "ootpahan yli 16 sentään."

• neitisikös

olinko lähes poikasi ikäinen?

• Neitin 2ilta luennot

En ollut minä, vaikka sopii hyvin sinuun.
      Mikä neiti minä???

• Tuttuniko?

Onko neiti Keski-Suomesta ja onko ikää 15?

• Saatana ite

Kiimailkaa vaan vanhat ukot niitten alaikäisten pikkupimujen perään. Pääsettä mun luokse sitte kun kuolo korjaa ja panen teitä perseeseen isolla kyrvällä ilman liukastetta.

• Toinen vaihtoehto
        Saatana ite kirjoitti:

Kiimailkaa vaan vanhat ukot niitten alaikäisten pikkupimujen perään. Pääsettä mun luokse sitte kun kuolo korjaa ja panen teitä perseeseen isolla kyrvällä ilman liukastetta.

Tai, jospa vaikka
        Vanha nainen hunningolla
        http://www.youtube.com/watch?v=NZEflDdqgqs

• Säälittävää!

Pedofiili -äijät miinustelee kaikkia vastauksia, joissa heitä haukutaan! Tappakaa itsenne pervot!! Toivottavasti jäätte kiinni ja joudutte lusimaan ja vankilassa teiltä leikataan munat irti ja syötetään teille saatanan pervot!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen