Retro-fanina olen hyvin tiiviisti seurannut Syksyn sävel-daada-daadaa perjantai-iltaisin.Olen odottanut koko ajan,että ohjelma etenee 80-luvun puoleen väliin,kun Jonna voitti.Ja nyt vttu ohjelmatiedoissa lukee,että sarja päättyy vuoteen 1981!!!!! Syksyn säveliä kisailtiin vielä 90-luvun lopussa.Mikä perkkeleen idea oli lopettaa ohjelma kesken.Toivon,että ohjelmatiedoissa on ollut vakava virhe.En maksa edelleenkään tv-lupaa,jos näin julmasti on huijattu kansalaiset tv:n ääreen.
syksyn sävel-huijaus
7
305
Vastaukset
- en tiennykkään
Perkele, ite oletin että näytettäs kaikki vuoteen 2001. Toivottavasti ens kesänä saahaan nähä 20 viimestä, muuten televisio siirtyy kaatopaikalle.
- <<<
aika kehnosti toteutettu sarja....mielestäni olisi pitänyt jatkaa vuoteen 2001....
1968-1981 vuosia käsittelevä sarja on liian lyhyt..... - <<<<
tän sarjan sais pistää dvdeelle ja tehdä Lisää jaksoja 1981 aina 2001 saakka....
- <<<<
sarja tehty muuten hyvin mutta ontuu.esim karsitut jakso olisi hyvä näyttää
- <<<
olisi hyvä jos sarjaa jatkettaisi kesällä 2012 v 1981 - eteenpäin....
- DaabaDaaba
Taisi kesä loppua kesken. Eiköhän ne loput sieltä tule....
Loistava sarja! Hieman hävettää tunnustaa mutta ne 70-luvun biisit oli tutumpia kuin 80-luvun.... grrrr ja olen aika nuorekas heppu. - kesä 2012 odoteltaes
ens kesänä uudestaan sarja uusinta kierrokselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584