Kiitos aplodeista !!!
MAAILMASTA TULEE PARATIISI KUN
7
71
Vastaukset
- Kuka vaan.,..,..,.
Tai päästään muutama askel lähemmäksi paratiisia kun julistetaan maailman laajuinen ja kuukauden mittainen "selvitköön ken pystyy" kuukausi. Tällä teemakuukaudella saataisiin siivottua paljon roskia pois nurkista ihan maailman laajuisesti. Maailma olisi paljon parempi paikka asua.
- Tuo on erityisen
TOTTA.
Kun YK ottaa tun ohjelmaansa niin sodat loppuvat ja koko maailman rauha toteutuu.
TOIVOTTAVASTI SE TAPAHTUU MAHDOLLISIMMAN PIAN !! - Kun verotus
lopetetaan, niin koti- ja ulkomaiset loiset joutuvat töihin.
SE ON IHMISKUNNAN SUURI ILON JA JUHLAN PÄIVÄ.
Näemme loisten töissä vaikka puhdistamassa katuja hammasharjalla. iloisesti yhdessä värilliset ja värittämät ja MYÖS HYYSÄRIT !!
IHANAA LEIJONAT IHANAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jas joka ei töihin mene niin hupskukkuu, se muuttaa toiseen "hiippakuntaan", ihan vaan; hups hups hups. - Mutta sehän
tarkoittaa että sinä ja muut kommarit kuolette nälkään.
- raakkuna1
Raamatussa sanotaan uudentestamentin historioinnissa Luukkaan Evankeliumissa "Ja koko kansakunta on verolle pantava" Niin tämä säädös on ollut toki aina olemassa. Ja se tarkoittaa hallinnankonstruktiota joka järjestää asioita kansalaisten parhaaksi. Vaan aina on nurisijoita, jotka väkisin maksavat veronsa, niin sellainen kansalainen on yleensä mielletty epäkelpoksi yhteiskunnan jäseneksi.
- Riippuu ihan
valtiosta miten oikeutettuja verot on, Rooman valtakunnassa ei tietääkseni vielä elämäntapaloisia elätetty joten verot ei ollut hirveän paha juttu.
- Jos verotusta ei
lopeteta vapaaehtoisesti, niin sitten väkisin. Pakkosysteemi tekee konkurssin aina, haluavat hallitsijat tai ei. Hätähän niillä on nytkin, haluavat helvetinmoisia palkakorotuksia, kun tietävät että loppu on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725