strip hassonilla vai fue BHR klinikalla?

mojito83

eli olen siis 28-vuotias ja menossa nyt hiustensiirtoon. Loppupeleissä mukana mietinnässä enää BHR-klinikka Belgiassa ja Hasson&Wong Kanadassa. Molempien kanssa laiteltu sähköpostia. Hasson suositteli minulle päälaelle n. 2000 siirrettä ja maksimissaan 500 etuhiuksiin. Haluaisin kuitenkin etuhiuksiin sen väh 1000 siirrettä myös. BHR klinikan kanssa juteltiin ,että 1500 päälaelle ja 1000 etuhiuksiin. Hasson&Wongissa ois myös selkeää se ,että jos luin mailin oikein ,niin saisi 2 yötä veloituksetta hotellissa ja 400 dollaria avustusta lennoissa?

Olisi kiva kuulla kokeneemmilta neuvoa kumpaan menisin. Kannattaako ottaa strip tuohon siirremäärää ,vaikka Hasson&Wong onkin maailman huippua? vai ottaisko vaan fue:n BHR:llä ja pysyis Euroopan rajojen sisällä?

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukkaa saatava...

Miksi muuten olet menossa ulkomaille asti hiustensiirtoon? Eikö olisi paljon edullisempaa ja ennen kaikkea helpompaa ja vaivatonta käydä jossain suomalaisklinikalla tossa operaatiossa? Vaikka Helsingissä Nordströmillä tai jollain muulla.

Ainakin tällä palstalla on kehuttu paljon Nordströmiä ja myös monia muita suomalaisklinikoita heidän tekemistään hiustensiirroista.

Olen ikäisesi mies ja itselläni olisi myös kova hinku päästä tonne hiustensiirtoon, sillä nyt kaljuuntuminen ei ole vielä onneksi edennyt niin pahaksi että tuo operaatio pitäisi olla helpompi ja myös monin kerroin halvempi kun joskus vuosien päästä. Kun tietäisin vaan että mihin klinikalle täällä suomessa kannattaisi mennä.

• mojito83

hei!

Kyllä mä mietin edelleen kovasti myös Nordströmin hiustensiirto palveluja.
        heidän arvionsa minulle olisi ,että tarvitsisin noin 3500 siirrettä ja hintakin pysyisi kuosissaan ,eli reilu 8000€. Itse odotan myös erittäin innolla ko. operaatiota ,siirteitä ottaisin niin päälaelle ja ohimoille.

• tukkaa saatava...

Kysyisin muuten sellaista juttua, kun oot varmaan käynyt jossain lääkärin tapaamiskäynnillä päätellen noista sun tiedoista. Mä kun olen harkinnut tota Nordströmin vastaanotolle menoa, niin osaatko sanoa yhtään sitä että kuinka paljon mä tarvisin noita siirteitä päähäni, kun tarvisin tohon ohimoille varmaan sellaiset n. 2-3cmx4cm kokoiset lahdekkeet kummallekkin puolelle. Eli miten suuresta siirteiden määrästä siis olisi kyse ja kuinka paljon se maksaisi siellä noin suunnilleen?

Mulla kun ei ole itsellä mitään tietoa noista siirteistä ja niiden määrästä. Itselläni kun hiustenlähtö on vasta aika alussa ja monet eivät välttämättä mun tapauksessa edes harkitsisi vielä mitään hiustensiirtoja, mutta itse haluan toimia mahdollisimman pian kun tässä vaiheessa noi leikkaukset ovat varmasti vielä helpompia ja edullisempia kun joskus vuosien päästä, jolloin hiustenlähtö on varmasti vaan pahentunut.

• mojito83

hei.

En ole käynyt vastaanotolla vielä. Otin kamerakännykällä kuvia päälaestani ja ohimoistani hyvässä valaistuksessa ja laitoin ne sähköpostilla ,niin Suomen ,kuin ulkomaidenkin hiustensiirto kirurgien katsottavaksi. Kirjoittelen päivittäin sähköpostia klinikoiden kanssa ja kyselen kaikenlaista operaatioon liittyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      274
      3431
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1893
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      29
      1549
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1431
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1083
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1024
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      983
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      87
      825
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      717
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      706
    Aihe