Jep, Mulla tulee pian ensimmäinen ajotunti, pitäiskö jotain tietää autosta ja sen ajamisesta ennen sitä? Jotain muuta kuin liikennesääntöjä siis. =)
1. ajotunti tulossa!
6
5288
Vastaukset
- Au-toilailija
Auto ei käänny heti kun laitat vilkun päälle.
No ei vaan. Kyllä ne siellä opastaa ei kannata ottaa
turhia paineita. - Ares
Jos mahdollista niin käy yksityisellä alueella hieman tutustumassa autoon ...käynnistä, kokeile vaihteet, kokeile hallintalaittee, yms.
Silloin sinulla on heti paljon helpompaa itse autokoulussa.
Itse tein niin ja huomasin, että asiat sujuivat mutkattomammin....
Hyvää autokoulua sinulle ja muista kun saat kortin niin älä lähde kavereiden kanssa hurjastelemaan.
Autokin voi olla tappoväline!- gfsdgdf
oisit ajellu jo 14 vuotiaana pitkin mökkiteitä niin ei olis nyt paskat housussa. No elä hätäile, kyllä sinä sen opit, tosin ajotunnit menevät "turhaan" kuin joudut aluksi opettelemaan miten auto toimi ja kytkimen käytön.
Autokoulut antavat mielellään sinulle lisätunteja ja näin ollen ryöstävät sinut ;)
- Juuri kortin saanut
Itse en ennen autokoulua ollut ajanut millään moottorikäyttöisellä kulkuneuvolla metriäkään ja tässä sitä vain ollaan ja kortti taskussa. Opettaja kyllä sanoi pariin otteeseen, että saattaa olla, että lisätunteja joudutaan ottamaan, mutta niinpä vain vetäisin inssin ensimmäisellä yrityksellä läpi ilman kalliita lisätunteja. Ei ajotaidot varmaan vieläkään ole yhtä hyvät kuin ikänsä peltoautoilla ajaneilla, mutta onhan tässä koko loppuikä aikaa opetella. Kunhan vaan malttaa pitää pään kylmänä ja opetella ne liikennesäännöt, niin hyvin menee.
- ella
Heidi mulla on ihan sama tilanne. Eka ajotunti lähestyy ja koskaan en ole rattiin koskenut. Meillä täällä pari ekaa ajotuntia harjotellaan suljetulla isolla alueella [jäähallin piha] missä sitten opetellaan auton hallintaa: vaihteet, peruutus, ryömittäminen jne..
Tsemppiä sinne! Hyvin se menee. Ja sammumisia ei sitten lasketa :D - ajokortti
ella kirjoitti:
Heidi mulla on ihan sama tilanne. Eka ajotunti lähestyy ja koskaan en ole rattiin koskenut. Meillä täällä pari ekaa ajotuntia harjotellaan suljetulla isolla alueella [jäähallin piha] missä sitten opetellaan auton hallintaa: vaihteet, peruutus, ryömittäminen jne..
Tsemppiä sinne! Hyvin se menee. Ja sammumisia ei sitten lasketa :DMulla eka ajotunti ohitse ja meni ihan kivasti, vaikka en ollut koskaan ennen autoon koskenut. AJo tapahtui vähäliikenteisellä kadulla.
Ne polkimet olivat kyllä hakusessa ja ovat vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550