Eräskin Ruotsin kansalainen käräjöi milloin mitäkin oikeudessa meidän kaikkien verorahoilla. Tällä hetkellä saldoa tuhannesta kahteen tuhanteen euroa, ainakin. Muutakin saattaa olla ja varmasti on tulossa, koska käsittelyt siirtyvät hänen karatessa Ruotsiin , vaikka hänet on haastettu. Tyyppi on ilmoittanut oikeudelle olevansa Ruotsin kansalainen, eikä hänellä ole velvollisuutta olla läsnä haasteesta huolimatta.
Tällaisten tapausten käsittely aiheuttaa turhia kustannuksia suomalaisille veronmaksajille venyessään määräämättömän ajan oikeuden kokoontuessa siitä huolimatta, koska haastajat ja tuomioistuin, sekä asianajajat ovat paikalla. Tulee väkisin mieleen, miksei tällaisia pakoilijoita vangita ja vaikka laiteta istumaan vankeusrangaistusta hukattujen kulujen edestä. Onko oikeudenmukaista maksattaa suomalaisilla veronmaksajilla kaikki kulut, kun vastaaja on tarkoituksella paennut maasta välttääkseen oikeuskäsittelyn ja rangaistuksen? Näin tulee rangaistua syyttömiä suomalaisia veronmaksajia ja syyllinen voi vihellellä missä huvittaa.
Lisäksi voi vaihtaa suomalaisten veronmaksajien laskuun edustajaa oikeudessa saamatta siitä itse minkäänlaista laskua.
SINUNKIN VEROISTA MAKSETAAN TÄMÄ!
3
110
Vastaukset
Suomalaisessa "demokratiassa maksetaan vuosittain MILJOONIA euroja tuomareille jotka PUOLUSTAVAT TAPPAJIA ja muita raakoja agressiivisia Barbaareja oikeudessa.. Suomalainen "oikeusvaltio" on peräaukosta ja Syvältä!!
Uskon edelleen etä VAIN PERUS-SUOMALAISET voivat saada aikaan muutoksen tähän SAIRAASEEN "oikeusvaltioon"- Päkä den XIW Gystaf
Me emme kestä tätä enää!
Täällä PÄivi Lipponen swedupelle klaani!
Rasistit maksakoot tästä! - voimme ihmetellä
Ilmeisesti suomalaisilla oikeusoppineilla ja lain säätäjillä ei ole älyä keksiä tehokkaampaa ratkaisua nuihinkaan ongelmatapauksiin. Heillä on hyvin pehmeä linja rikollisia kohtaan.
Ihan kuin rahaa olisi liikaakin hukattavaksi, kun miettii suomen oikeusjärjestelmää, rikollisten asioiden käsittelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151986SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2401306En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331228Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6931Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36925- 49868
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9802+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29763