En tiedä kuka tai mikä söi mun päivällisen vihjeen mutta tässä jokatapauksessa uusi vihje.
67. Japani N − USA N — - - 2 1,85
68. Brasilia − Paraguay — - - 1 1,65
Kokonaiskerroin: 3,05
Ja panosta sanotaanko vähintään tarpeeksi.
Aikaa on kymmenen minuuttia.
Vihjettä pukkaa ihan väkisin :)
5
112
Vastaukset
- S-Kyösti
Eli 100€n panos,jos se ei pidä niin millä ostan nikotiinilaastareita hei!
- nauraja-lutka-tepi
Ja Taavetilla kusee komeasti kummatkin kohteet ja eilen tuurilla nykäistyt voitot meni tänään isonnetulla panoksella pöpelikköön. Siis kuka vittu pelaa USA:ta vaikka se on ollut melkein joka pelissä alakynnessä, mutta ollut onnekas.
- höhööhöhö!
Vai luulee lutka -tepi,että Taavetti kirjoittaa nimimerkillä "vanha konkari." :))
Ei tuolla alikertoimella olisi lyöty missään tapauksessa Brasialiaa kupongille.
PS. Ethän vain itse ole näitä väsännyt...? - raipe34
En tiedä kuinka vanha konkari oot, mutta sovit tänne hyvin, tietosi ovat todella perseestä!
- vanha konkari
Joo mut eihän täällä kukaan parasta osaamistaan näytä. Päinvastoin tiedän kyllä mitkä kohteet on niitä parhaita ja vihjaan typeryksille niitä kaikkein huonoimpia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424