Tarvisisin lisärahaa, mutta saako tuollaisesta mitään? Kokemuksia! Kuinka isoja alueet ovat?
Kannattaako Uusi Rauma-lehden jakaminen?
28
2215
Vastaukset
- Timo Teee
Miksi et soita Rauman Suorajakelu Oy:öön ja kysy sieltä? Yksi puhelisoitto ja saat kaikki selväksi ja OIKEAA tietoa.
Mutta huomaa: Hekään eivät maksa tekemättömästä ja olemattomasta työtä. Kuten ei kukaan muukaan! - jaskaki
Kannattais lopettaa koko lehti.Kun lukee valetoimittaja A.T-pään juttuja tulee mieleen 7 vuotiaan päiväkirja
- HerttiLeijaa
Hyvä vastaus sinänsä, mutta kysymykseen ei paljon apua tippunut. Jospa Jaska joskus uskaltaisi arvostella toisia omalle nimellään! Ala-asteella ammutaan puskasta.
- jaskaki
Et taida tuntea kyseistä valetoimittajaa
- pikkubisnesman
pienikin bisnes voi olla iso:D
- jaskaki
ei se asiaa muuta,ampuu mistä ampuu jos A.T-pää oli sekunda jo syntyessään
- Vali vali vali
Tekstarit palsta on paras. Mukava nauraa kaikille tyhjänpäiväisille kitisijöille.
- jaskaki
Näin on.Hyvät naurut sain.Jos tunnet sellaisen,jätä omaan
arvoonsa.Kyllä teitä löytyy.
Kolahtiko jotenkin kohdalle kun ei voi myöntää tosiasioita.
Esim.valetoimittaja-ei koulutusta muuta kuin kokin
ammattiin pari kuukautta
Ei oiukeuta toimittajan titteliä käytettäväksi
Totuus on joskus paha myöntää - valetoimittaja
jaskaki kirjoitti:
Näin on.Hyvät naurut sain.Jos tunnet sellaisen,jätä omaan
arvoonsa.Kyllä teitä löytyy.
Kolahtiko jotenkin kohdalle kun ei voi myöntää tosiasioita.
Esim.valetoimittaja-ei koulutusta muuta kuin kokin
ammattiin pari kuukautta
Ei oiukeuta toimittajan titteliä käytettäväksi
Totuus on joskus paha myöntääPuhut asiaa.Itse olen ihmetellyt samaa tyyppiä.
Täynnä kuin Pinomäen saavas
- raumalainen11
Kiitti vastauksista!!!
Mää tarttisin sitä rahaa edelleenkin ja niitä kokemuksia. - HerttiLeijaa
Jaskaki on saanut näköjään terävästä kynästä...:)
Kiristääkö vanne päätä?- Inhimmillisyttä
Vanne oli poika naapurista.Rauha hänelle.
- Rautakoura Rauman
Tivolimiehiähän kyseinen mukajournalisti on! Hänen kirjoitustaitonsa ei riitä muuhun armeija-, matkailu- ja muihin machoaiheisiin.
Se mies taitaa todellisuudessa pelätä pimeää ja sudenkorentoja!!! - Vaimonsa hakkaaja
Ei siltä tyhjäntoimittajalta saa kuin yrjöt.
Minä ja minä ja minä,ei kai kukkaan muu - entine nuari
Itse joskus aikaa sitten jaoin uuttaraumaa n.500 taloudelle. Palkka oli siinä 150-250e korvilla kuukaudessa. Hommia kyllä joutuu tekemään sen rahan eestä aivan saatanasti ja vitutuskäyrää nostaa myös huonot kelit.. Joskus laskin tuntipalkan ja siinä parin euron tuntumassa oli =DD
- vanha konkari
Raumalla ei edes sada lunta koskaan, kylläpä on vaikeeta jakaa lehteä, semmoinen tämä on tämä pullamössösukupolvi.
- Exä-jakaja
Soita tänne ja kysy:
Rauman Suorajakelu Oy
Isokirkkokatu 9,
PL 230, 26101 Rauma
Puh. 010 8336 530
Palkkaa maksetaan alan sopimusten mukaan. - Anne1997
entäpäs kannattaako Raumalainen - lehden jakaminen? Millaisia asiakasmääriä nytkyää. Tuleeko paljon mainoksia siellä välissä, saako niistä ekstraa. Asialliset vastaukset, tarvitsen kesärahaa. Kiiitos
- Lehdenjakaja
Kyll siit ny 500€ kuukaudes saa -verot.
- Anne1997
500 kuussa, 8 jakokertaa, reilu 60 euroa kerta. onko tietoa kuinka paljon lehtiä keskimäärin kerrallaa jaetaan, meneekö 3 tuntia?. Kuinka paljon mainoksia?
- fsafa
Raumalainen jaetaan jatkossa varhaisjakelussa, joten jos haluat sitä jakamaan, ni sun on pakko samalla ruveta jakaan myös Länsi-Suomea yöllä.
t. tietäjä - Anne1997
Hyvä tietää ei se sovi sit mulle. Mainokset kadonneet raumalaisen välistä varmaa seki syynä.
- Luulia1997
onko tietäjällä tietoa, milloin muuttuu niin että pitää jakaa myös länsi-suomi yöllä?
- raumraum
Ei mulla ainakaan oo tietoa.
- Tietoja
20 helmikuuta lukee Raumalaisessa!
- Jaggar
Olen ollut juuri Raumalaisen jakajana. Talouksia noin 300kpl ja pelkkien raumalaisten jaossa menee 1h 5min. Jos taas mainoksia välissä niin helposti kaksikin tuntia, plus tietysti vielä lajittelu n. 1-1,5h. Jos on vaikka kahdet mainokset lehden välissä, niin ei mahdu kaikki lehdet pyörälaukkuun, joten joudut puolessa välissä palaamaan hakemaan lisää lehtiä: lisää arvotonta työaikaa. Eikä niistä mainoksista saa hirveästi ekstraa. Palkka bruttona per jakokerta noin 10€, jos mainoksia niin jakokerrasta 13-16€, riippuen mainosten määrästä/painosta.
Eli jos jaat lehdet keskiviikkoisin ja lauantaisin, piirissäsi on 250-350kpl talouksia joihin jakaa, voit saada bruttona 100-150€ kuukaudessa. Mainokset jakaa nähtävästi Posti Oy nykyään, suurimman osan ainakin. Joten siitä ei luvassa lisätienestiä Raumalaisen jakohommissa. Jos aikaa kuluu keskimäärin 1,5h per jakokerta, kaksi jakokertaa viikossa eli kahdeksan kuukaudessa. Se tekee 12h kuukaudessa töitä, ei todellakaan kannata tällä palkalla. Tämä 12h on erittäin optimistinen laskelma, todellisuudessa aikaa saa kulumaan 16h, sillä kuluva aika riippuu myös siitä, jaatko esim. vain kerrostaloihin vai et. Myös osa postilaatikoista laittaa vituttamaan, kun pitää kahdella kädellä härvätä, että saa lehden pudotettua sisään. Tämän kaiken eteen täytyy myös hikoilla, jos haluaa päästä edes 10€/h palkkaan.
Ei kannata alkaa jakamaan, ellet halua tehdä mitättömällä korvauksella rahaa yritykselle.- Jaggar
Niin, ja tietysti ensimmäiset kerrat aikaa menee reilusti enemmän. Saat varata sen 3h aikaa ainakin. Lisäturhautumista tuottaa, kun osa ei halua mainoksia, mutta lehti kyllä kelpaa. Niin ala siinä sitten erottelemaan mainokset välistä ja pidä ne jotenkin vielä kaikki järjestyksessä.
Haluisin vielä lisätä, että työ kannattaa aina, se on vain eri, haluatko tehdä sitä kaupunkilaislehteä jakamalla mitättömällä korvauksella.
Vielä sellainen aspekti, että jos jaat pyörällä, haluat varmaan lukita pyöräsi, kun jätät sen pihalle? Jos sinulla on ihan peruslukko, niin se vie vietävästi aikaa lukita ja avata pyörä jaon aikana 10 kertaa. Itse en koskaan lukinnut pyörää, toivoin vain, ettei sitä varasteta.
- MarqettaV
Vähän enemmän pitäis saada kuin muutama euro tunnissa. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847