Onko kenelläkään kokemusta siirrettävistä hevostalleista? Löytääkö tällaisia talleja helposti käytettyinä, vai pitääkö tilata uusi?
Entäs minkä hintaisia ovat suurin piirtein? (kahdelle hevoselle) Kysyin hirnu oy:ltä tarjousta, ja kertoivat, että hinta olisi 15 000 €. Jäin vain miettimään, että eikö halvemmalla ole mahdollista saada hyväkuntoista tallia? Vai pitäisikö laittaa mies auttamaan ja yrittää pistää poropeukalot yhteen.:) Kaikenlaisia kokemuksia saa laittaa.
Tarvitseeko siirrettävälle tallille muuten perustukset ja rakennusluvat?
Siirrettävä hevostalli? Kokemusta?
3
3017
Vastaukset
- Maritta88
Nuo valmiit tallit ovat valmiita talleja. Eli siinä on palkat ja muut maksut mukana. Itse kun tekee niin halvemmaksi se tulee. Ihmehän se olisi, jos halvemmalla saisi valmiin kuin itse tehden ;o)
Mulla on hirnun talli ja olen ollut tyytyväinen. Mun talli on ollut mitä luvattiin ja parempi kuin osasin odottaa. Kyselin keväällä tarjouksia monesta paikasta ja ns. kunnollisen maineessa olevilla hinta oli suunnilleen samaa luokkaa. Jos itse olisi tehnyt, niin varmaan olisi säästänyt jonkun euron - tai sitten talli olisi vieläkin tekemättä tai ainakin puolivalmis. Ei sitä töiden jälkeen kuitenkaan oltaisi ukon kanssa jaksettu rakentaa.
Yksi vaihtoehto on tietenkin ottaa kirvesmies tekemään talli kotipihaan. Mutta kyllä sillekin hintaa tulee, jos tasokkaan tallin aikoo tehdä, palkkaa ammattilaisen rakentamaan eikä maksa palkkoja pimeästi.
Tietenkin trukkilavoista kokoamalla saa itse ihmeitä aikaan, eikä maksa paljon ;o) - Maritta88
Kaikille rakennuksille tarvitsee luvat. Joissain kunnissa jopa talvisäilytyksessä oleville asuntovaunuille...
- dfd
Heip! Vieläkö tämä topsu on pystyssä..? Tuosta Hirnu tallista olisin kyselly vielä Marittalta. KUn arki koittaa meinasin kyllä itse firmaankin soitella,mut näin alustavasti täältä.. Eli miltä lattiamateriaali vaikuttaa käytännössä,onko riskikkään oloinen et käy pahasti kostumaan ja mätääntymään? ei tainnut olla betonipohjainen? Mutta näin talviaikaan taas varmaan ainakin kovemmilla pakkasilla toimivampi näin. Entäpä miten ilma kiertää,onko paljon kosteutta aamuisin ilmassa? Jotenkin kyllä nettisivujen mukaan houkutteleva ratkaisu saattaisi olla. Kehtaatko vielä kertoa paljon maksoi talli ja sisälsikö hinta kuljetuksen? JOtenkin saatoin ymmärtää et hinnat sisältäisi kuljetuksen tekstin mukaan,mut saatan olla väärässä eli esim toi 15.000e oliko kuljetuksineen sen verran? Ja tietty riippuupi vähän minne päin pitää kuljettaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841