Luin tammikuussa toiveikkaana persujen vaaliohjelman ja olen yrittämällä yrittänyt kaivaa persuista jotakin hyvää sanottavaa. Vanhoihin puolueisiin olen kyllästynyt. Mitään hyvää sanottavaa en keksi; lähinnä voin naureskella lehtijuttuja lukiessani. Touhu menee koko ajan pöljempään suuntaan.
En halua leimautua tähän porukkaan millään tavalla.
PerusS:n käytös ja asenteet.
2
52
Vastaukset
- Vihreät on in
Vihreät ovat tällä hetkellä ainoat, jotka erottuu edukseen. Etenkin uusi puheenjohtaja Ville Niinistö on oikea mies oikeassa paikassa.
Anni Sinnemäen astuessa Vihreiden ohjaksiin epäilin jo silloin, että Sinnemäen valinta oli tarkoituksellinen veto tien alustamiseksi Ville Niinistön ja Vihreiden suosion lisäämiseksi kuluvan hallituskauden aikana.
Minä ennustan, että seuraavissa eduskuntavaaleissa Vihreät tulevat menestymään kahdesta syystä:
1.) Ville Niinistö ympäristöministerinä
2.) Maapallon resurssien rajallisuus - kainuun ukko
Alku oli persuilla hyvä, nyt on kannanotot ja teot menneet täysin metsään. Persut tulevat kokemaan SMP:n kohtalon.
Ja sitten tästä yhdestä avustajasta. Jos ihmisen pitää miettiä, miten sana rasisti määritellään, se kertoo ko. ihmisestä jo aika paljon.
Moni Perussuomalainen on aidosti huolestunut maan asioiden tilasta ja heillä on aitoa tahtoa. Hakkaraisen käytös, sekä tämän toisen kansanedustajan avustajan päästämät sammakot pilaavat koko puolueen maineen. Samalla tavalla nämä halventavat koko kansanedustuslaitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796