Minä Hannu Warvas todistan teille hyvät lukiat.....

hannu warvas

Minä Hannu Warvas todistan teille hyvät lukiat, että Jeesus elää henkensä kautta minussa ja pystyy puhumaan ja antamaan kirjoituksia kaikkina aikoina. Minä ihmettelen teitä rakkaat sisaret ja veljet Herrassa, eikö teissä eläkään Jeesuksen Kristuksen Henki? Paavalikin sanoo: ” Minä olen Kristuksen Jeesuksen ylleni ottanut ja pukeutunut häneen” ( Vanhimman tekstin mukaan).

Minä Hannu olen samalla tavalla pyytänyt Herran Jeesuksen asumaan minussa ja olemaan minun kanssani. Aivan varmasti Jeesus asuu minussa ja on minun ystäväni. Henki hengessäni, ymmärrä oikein. Jo sisar Kathryn Kuhlman sanoi aikoinaan, minä avasin rintani ja sanoin Jeesukselle Herralleni: ” Tule asumaan minussa, sillä minä en muuten saata työtä tehdä”!
Jeesuksen Henki tuli ja niin Kathryn puhui kaikkialle maailmaan pelastuksen sanomaa, Jeesuksen henki siis puhui hänessä. Minäkin tein samoin, kun sisar Kathryn Kuhlman. Minussakin puhuu Herran Jeesuksen Henki ja hän elää minussa ystävänä, eikä vieraana.

Tämän todistuksen annoin minä, Hannu Warvas.
Lohjalla Maanantaina 18.07.2011.

32

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekii

      Minä Hannu, minä, minä, minä, minussa, minun, minussa, minun, minä Hannu, minussa, minä, minäkin, minussa, minussakin, minussa

      Nyt olet todistanut itsestäsi. Koska todistat Kristuksesta?

      • 00000123

        Miekii todistaa ainakin paholaisesta, joka kadehtii "Hannu Varvasta ja hänen oikeaa suhtautumistaan Kristukseen, ei "miekii" osaa edes hävetä, onkohan hänkin niitä adventisteja, jotka käyttäytyvät samalla typerällä käytöksellä aikaisempiin verrattuna.


    • Varvas puhuu:
      ## Minä ihmettelen teitä rakkaat sisaret ja veljet Herrassa, eikö teissä eläkään Jeesuksen Kristuksen Henki? Paavalikin sanoo: ” Minä olen Kristuksen Jeesuksen ylleni ottanut ja pukeutunut häneen” ##

      Ihan hyvä todistus kaiken kaikkiaankin, mutta en saanut selkoa hengestä, että oliko rienausta vai ylistystä. . Minä muuten olin Kathryn Kuhlmanin Pyhän Hengen konferenssissa Jerusalemissa, Kansojen Palatsissa 1974 maaliskuussa ja sitä en unohda koskaan.

      Ketä meitä varvas tarkoittaa ja mistä päättelee ,ettei meissä elä Herran Henki ? Ei jokainen varvas, joka nostaa päätään, ole voideltu nardus-voiteella tai rakkauden hengellä.

      Minäkin uskon, että Herra pystyy antamaan kirjoituksia kaikkina aikoina kaikille seurakunnilleen, mutta vaikeampaa on sitten AVATA kirjoitukset.
      Minusta tuntuu, että EGW:nkin opetuksissa on tulkinnanvaraa ja ettei hän aivan kaikkea ole nähnyt sillä tavalla kuin Herra tarkoitti.

      Esimerkiksi tuo että Englanti valloittaa Amerikan. Tapahtuihan niin että vain englannin kieli valtasi USA:n ja valtasipa koko maailmankin. Liekö uusi babylonian kieli, sivumennen kysellen.

      • Tämä on se sanoma, jonka olette alusta asti kuulleet:
        SANOMA TAIVAASTA.

        Suomessa 07.11.2023

        Sanoman antoi minulle kirjoitettavaksi hän, jota te kunnioitatte. Herralta, Jeesukselta Kristukselta on tämä sanoma teille maan asukkaat.

        Sanoma on tullut hengen ilmoituksena henkien taivaasta so. ulottuvaisuuksista.

        Katso, minä elän aina ja iankaikkisesti. Minulla on kuoleman ja Tuonelan avaimet hallussani. Te odotatte minun tulevaksi taivaasta, suurella voimalla ja kirkkaudella. Tässä minä olen. Olen tullut nyt henkien taivaasta ja tämä on teille ihmeteltävää. Minä yllätin teidät tulollani: Niin kun salama, joka leimahtaa kirkkaasti. Niin minä tulin yllättäen. Hetkenä, jota te ette luulleet todeksi, minä tulin. Tuoden ilmoituksen itsestäni. Tälle ajalle minä tulin. Katsokaa eteenne, ettette lankea maailman pauloihin. Minun iankaikkinen olemassaoloni auttakoon teitä, uskon kansat kaikkialla ja muillekin on tämä sanoma suotu.

        Elätte maailmankaikkeuden pimeintä aikaa, jossa ei juuri toivoa ole. Pimeyden henkivallat riehuvat kaikkialla, sillä he ovat tuomitut, tekojensa mukaan. Koko maailmankaikkeus on ollut pahan vallassa, kuten Paavalin kautta olenkin jo aiemmin ilmoittanut.

        Maailman kaikkeudella tarkoitan laajaa avaruutta ja niissä asuvaisia. Heillä ei ole ollut kaikilla ihmisen kaltaisuutta, eikä samanlaista ruumista. Yksi ja sama mieli heillä oli. ” Me emme anna sinun hallita itseämme, emmekä anna myöskään Luojan hallita meitä.”

        Maailman kaikkeuden suurinta ja raainta sotaa on käyty noin 27 v. 6 kk. 4 pv. Tämä aika on Suuren Pohjan sodan aikaa, pikipadan so. syntien kiihkomielisten kiihottamaa aikaa. Tarkkaa aikaa ja ymmärrä sanomani tälle ajalle. Vihan viinikuurnan minä poljin yksinäni, ei kukaan tullut minun avukseni. Tarkkaa Ilm. kirjan sanomaa, tämä on viestini, sanomani teille, te maan kansat. Älkää antako epäilylle sijaa mielissänne, sillä nämä sanat ovat vakaat ja varmat.


    • hannu w.

      Arvoisa Antti Kovalainen, onko sinulla mielessäsi jotkut erityiset kirjoitukset, joihin haluaisit AVAUTUMISEN? Ole hyvä ja esitä kysymyksesi, niin minä vastaan sinulle Jeesuksen Kristuksen Hengen kautta.

      • benedi

        hannu w..vastaapa, koska raamattu sanoo tutkikaa henget ovatko ne Jumalasta.

        Tutkitaan siis. Kysymys: " Ovatko 10. käskyä voimassa ja tuleeko kristityn niitä pitää ja noudattaa kaikkia 10 tä?

        Milloin loppui Johannenksen tienteko? Hänhän valmisti tietä Jeesuksen tulolle.

        Pystyikö rikas mies tuonelassa ollessaan keskustelemaan Aabrahamin kanssa?

        Onko ihmisten kuolleiden henget tuonelassa? Ja missä on tuonela? Maanpäällä vai taivaissa?

        Kenenkä hengille Jeesus saarnasi ylösnousemyksensa jälkeen?
        Mikä oli saarnan sisältö?

        Kun Jeesus herätettiin haudastaan oliko hän nyt Henki?
        kysyn sitten lisää


      • Jeshanna ni niora.
        benedi kirjoitti:

        hannu w..vastaapa, koska raamattu sanoo tutkikaa henget ovatko ne Jumalasta.

        Tutkitaan siis. Kysymys: " Ovatko 10. käskyä voimassa ja tuleeko kristityn niitä pitää ja noudattaa kaikkia 10 tä?

        Milloin loppui Johannenksen tienteko? Hänhän valmisti tietä Jeesuksen tulolle.

        Pystyikö rikas mies tuonelassa ollessaan keskustelemaan Aabrahamin kanssa?

        Onko ihmisten kuolleiden henget tuonelassa? Ja missä on tuonela? Maanpäällä vai taivaissa?

        Kenenkä hengille Jeesus saarnasi ylösnousemyksensa jälkeen?
        Mikä oli saarnan sisältö?

        Kun Jeesus herätettiin haudastaan oliko hän nyt Henki?
        kysyn sitten lisää

        benedi`lle vastaus: Ne kummenen oikeutta ovat voimassa ja niitä tulee täyttää.
        Elia tulee ensin, Malakia 4:5 Elia on Jumalan hengessä tuleva sanan tuoja.

        Rikas mies pystyy keskustelemaan Aabrahamin kanssa joskus kyllä, ei aina.
        Tuonela on välitila, jossa on paljon ihmissieluja ja henkiä, joita ei näy.
        Tuonela on pellolla, tai metsässä rinnakkaisulottuvaisuudessa.
        Aiemmin ajateltiin, että kadotus on metsässä, tai pellolla viheriön seassa ollen pienenä ja heikkona, sieltä ei ääni kuulu helposti.

        Ylösnousemuksen jälkeen minä olen saarnannut kaikille hengille ystäväsmielisyyttä ja rauhaa toivottaen, jopa syntisille.
        saarnan sisältö on: Alma Heena ta kiora sion da sion ni omraha ta kiora ni Tallaheea sanhiona siona ni kiompti ni karkela saiora niora ta lama haa Talla ma haa naiaara si karkemi no toira to Almahaa na taiora shiion ti kinnahi na talbola sion Jahekiom ni penhala piora. Asmeraan ta Telahee en Telaheea a.

        Olen nyt herätetty tähän aikaan toisesta ajasta, ole hyvä äläkä kysy nyt enempää, kiitos.


      • Nimimerkki Hannu Warvas on varsin avautuvainen, hyvä niin ja olenhan minäkin.
        Bongasin tuolta erään sisaren viestin, nimeämättä kaikille lukijoille osoitetun, joka on täysin päinvastainen :

        ## En ole kumpaakaan. Ja ihmettelen suuresti, että mitä se asia sinuun koskee, että mitä minä olen, tai mitä minä en ole?
        Minä olen tekemisistäni ja tekemättäjätämisistäni vasstuussa ainoastaan Jumalalle. ##

        Ajatellaanpa, että tu oitse kyselee pelastusta etsivältä tämän asioita, jotta keskustelu voisi edistyä. Kun sitten etsivä tahtoo tietää, kenen kanssa oikeastaan on keskustelemassa, saa sisarelta tuollaisen tyrmäysiskiun - mahtaneeko Herran etsiminenkin siihen tyssätä.

        Warvas tiedustelee minulta:
        ## onko sinulla mielessäsi jotkut erityiset kirjoitukset, joihin haluaisit AVAUTUMISEN? ##

        Sanan avautumista jossain tietyssä hengellisessä kysymyksessäkö tarkoitat?
        Tämän tahtoisin avautuvan :

        Mark. 11:24
        Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte,
        uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.

        Onko Jumala siis todella sanonut, että kaikki rukoukset saavat olla ja niiden täytyy olla - uskonrukouksia? Niin että voimme vain epäuskoamme syyttää, kun vastausta ei näy. Sen toki otan huomioon, että vastaus voi tulla vuosien päästä ja voi tulla eri näköisenä kuin kuvittelen.

        Sitä että saan olla varma vastauksen saamisesta rukoukseen, tuntuu tukevan toinen sanankohta - sellainen että oikeastaan minulla on jo pyytämäni :

        Luuk. 15:31
        Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.

        ( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 15:1&rnd=1311200121213 )

        antti


      • benedi
        Jeshanna ni niora. kirjoitti:

        benedi`lle vastaus: Ne kummenen oikeutta ovat voimassa ja niitä tulee täyttää.
        Elia tulee ensin, Malakia 4:5 Elia on Jumalan hengessä tuleva sanan tuoja.

        Rikas mies pystyy keskustelemaan Aabrahamin kanssa joskus kyllä, ei aina.
        Tuonela on välitila, jossa on paljon ihmissieluja ja henkiä, joita ei näy.
        Tuonela on pellolla, tai metsässä rinnakkaisulottuvaisuudessa.
        Aiemmin ajateltiin, että kadotus on metsässä, tai pellolla viheriön seassa ollen pienenä ja heikkona, sieltä ei ääni kuulu helposti.

        Ylösnousemuksen jälkeen minä olen saarnannut kaikille hengille ystäväsmielisyyttä ja rauhaa toivottaen, jopa syntisille.
        saarnan sisältö on: Alma Heena ta kiora sion da sion ni omraha ta kiora ni Tallaheea sanhiona siona ni kiompti ni karkela saiora niora ta lama haa Talla ma haa naiaara si karkemi no toira to Almahaa na taiora shiion ti kinnahi na talbola sion Jahekiom ni penhala piora. Asmeraan ta Telahee en Telaheea a.

        Olen nyt herätetty tähän aikaan toisesta ajasta, ole hyvä äläkä kysy nyt enempää, kiitos.

        heh, kiitos ..osa vastauksesta oli oikein..osa oli sellaista, ettei tarvitsekaan enemppä kysyä!


      • hannu warvas.
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Nimimerkki Hannu Warvas on varsin avautuvainen, hyvä niin ja olenhan minäkin.
        Bongasin tuolta erään sisaren viestin, nimeämättä kaikille lukijoille osoitetun, joka on täysin päinvastainen :

        ## En ole kumpaakaan. Ja ihmettelen suuresti, että mitä se asia sinuun koskee, että mitä minä olen, tai mitä minä en ole?
        Minä olen tekemisistäni ja tekemättäjätämisistäni vasstuussa ainoastaan Jumalalle. ##

        Ajatellaanpa, että tu oitse kyselee pelastusta etsivältä tämän asioita, jotta keskustelu voisi edistyä. Kun sitten etsivä tahtoo tietää, kenen kanssa oikeastaan on keskustelemassa, saa sisarelta tuollaisen tyrmäysiskiun - mahtaneeko Herran etsiminenkin siihen tyssätä.

        Warvas tiedustelee minulta:
        ## onko sinulla mielessäsi jotkut erityiset kirjoitukset, joihin haluaisit AVAUTUMISEN? ##

        Sanan avautumista jossain tietyssä hengellisessä kysymyksessäkö tarkoitat?
        Tämän tahtoisin avautuvan :

        Mark. 11:24
        Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte,
        uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.

        Onko Jumala siis todella sanonut, että kaikki rukoukset saavat olla ja niiden täytyy olla - uskonrukouksia? Niin että voimme vain epäuskoamme syyttää, kun vastausta ei näy. Sen toki otan huomioon, että vastaus voi tulla vuosien päästä ja voi tulla eri näköisenä kuin kuvittelen.

        Sitä että saan olla varma vastauksen saamisesta rukoukseen, tuntuu tukevan toinen sanankohta - sellainen että oikeastaan minulla on jo pyytämäni :

        Luuk. 15:31
        Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.

        ( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 15:1&rnd=1311200121213 )

        antti

        Antti sinä esitit kysymyksen ja vastasitkin siihen hyvin. Antaisin vielä yhden ohjeen, NÄE SE HENGESSÄSI TINKIMÄTTÖMÄLLÄ USKOLLASI. Jos pyydät paranemista, niin näe se tapahtuneeksi hengen silmin, niin se tapahtuu sinulle!!!!!!!!


      • hannu warvas. kirjoitti:

        Antti sinä esitit kysymyksen ja vastasitkin siihen hyvin. Antaisin vielä yhden ohjeen, NÄE SE HENGESSÄSI TINKIMÄTTÖMÄLLÄ USKOLLASI. Jos pyydät paranemista, niin näe se tapahtuneeksi hengen silmin, niin se tapahtuu sinulle!!!!!!!!

        Kiitos hyvästä vinkistä! Näin ajattelen itsekin, tosin helppo sanoa, vaikea omaksua semmoinen tinkimätön eli luja uskon asenne.

        ## näe se tapahtuneeksi hengen silmin, niin se tapahtuu sinulle!!!!!!!! ##

        Usein lienee niinkin, että Herrra on jo päättänyt antaa ja siksi laittaa sydämeen halun pyytää asiaa. Sitä voisi ehkä kuvailla Valittujen Palojen avulla. Tällä hetkellä Valituilla on menossa arvonta Kia-autosta, joka luovutetaan elokuussa.
        Auto ON JO arvottu, mutta jos se, jolle valinta on osunut, ei palautakaan kuponkia, jää voitto tietämättä ja saamatta. Jokainen joka osallistuu, on siinä asemassa, että on jo saattanut voittaa, jo ennen kuin vastasi voittokisakutsuun.


    • hannu w.

      Kovalainen tarkoittaa kovia analyysejä, joten se siitä, vai mitä?

    • Hannu, tarkista, onko lääkityksesi kohdallaan.

      • yks matkaaja

        Millaista lääkitystä tarjoatte?
        Ilmeisesti Ellen G. Whiten morfiinihuuruisia kirjoitelmia tai kopioita?

        Kiitos ei!

        Pitäydymme mieluummin Jeesuksen opetuksissa.


      • " Hannu, tarkista, onko lääkityksesi kohdallaan. "

        Niinpä niin. Aina kun joku tarjoaa lapsenomaista uskoa, viisaat kehottavat kääntymään lääkärin puoleen. Mutta lääkärien käsissä monilta on mennyt rahat ja henki. (Toki ueimmat ovat saaneet kaipaamansa avun ja tiedon piilevistä sairauksistaan). Hannu ja kuka tahansa puhuu täyttä asiaa, kun puhuu uskon voimasta.

        Luuk. 8:43
        Ja siellä oli nainen, joka kaksitoista vuotta oli sairastanut verenjuoksua ja lääkäreille kuluttanut kaiken omaisuutensa, eikä kukaan ollut voinut häntä parantaa.

        Mut hei - mennään Jeesuksen tykö vaikka varkain, jollei silmätysten kehdata!

        44 Tämä lähestyi takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua, ja heti hänen verenjuoksunsa asettui.

        Hannu Warvas otti esiin tärkeät aiheet: toimiva usko ja Hengen ilmoitus.


      • Jeshannalta terveisi
        AnttiVKantola kirjoitti:

        " Hannu, tarkista, onko lääkityksesi kohdallaan. "

        Niinpä niin. Aina kun joku tarjoaa lapsenomaista uskoa, viisaat kehottavat kääntymään lääkärin puoleen. Mutta lääkärien käsissä monilta on mennyt rahat ja henki. (Toki ueimmat ovat saaneet kaipaamansa avun ja tiedon piilevistä sairauksistaan). Hannu ja kuka tahansa puhuu täyttä asiaa, kun puhuu uskon voimasta.

        Luuk. 8:43
        Ja siellä oli nainen, joka kaksitoista vuotta oli sairastanut verenjuoksua ja lääkäreille kuluttanut kaiken omaisuutensa, eikä kukaan ollut voinut häntä parantaa.

        Mut hei - mennään Jeesuksen tykö vaikka varkain, jollei silmätysten kehdata!

        44 Tämä lähestyi takaapäin ja kosketti hänen vaippansa tupsua, ja heti hänen verenjuoksunsa asettui.

        Hannu Warvas otti esiin tärkeät aiheet: toimiva usko ja Hengen ilmoitus.

        Antille ja toisillekin uskon ihmisille.

        Epäuskoa voi verrata sairauteen, joka ei ole parannettavissa.
        Uskolla täytyy olla päämäärä. Sairaiden puolesta voi toki rukoilla, mutta se täytyy tehdä oikein. Sinä, joka rukoilet puhdistaudu itse ensin kaikesta sentisyydestäsi ja epäusko karoita pois. Näe sairaana oleva paikka ja ala parantamaan se hengen voimalla. Sinun oma uskosi on määräävänä tekiänä. Ei sinun tarvitse liittää siihen Jeesuksen nimeä, eikä Jumalan nimeä, jota et tunne kuitenkaan.

        Tärkeintä on nähdä hengen silmin ja toimia, niin se sinun kauttasi tapahtuu.
        Näe siis muutos sairaassa paikassa ja se tulee terveeksi ja sitten mene pois.
        Tässä uskonvoima varmasti toimii.


    • 144.000 esikoista.

      Minun lääkkeeni on hengen lääkkeet. Minun opetukseni ovat; vertauskuvannollisten asiain ymmärtäminen, jota lihallinen mieli ei käsitä.
      Ilm. 14:3. Ja he veisasivat uutta virttä ( sanomaa ) valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä ( sanomaa ) paitsi ne 144.000 , jotka ovat ostetut maasta.

    • Tutki henget näin .

      Kaikki henget pitää tutkia. Sanoo Sana.

      Kysy hengeltä joka sinulla on "kuoleeko syntinen sielu toisen kuoleman, vai joutuuko se ikuiseen piinaan jos ei kadu syntejään ja halua parannukseen".

      Jos vastaus on että on olemassa ikuinen piina helvetin tulijärvessä, se ei ole Jumalan Pojan henki joka sinussa vaikuttaa.

    • Jeshanna.

      Vastaus " Tutki henget näin": Älä koskaan sano, että henget pitää tutkia, ellet tutki itse.

      Kysy hengeltä joka sinulla on "kuoleeko syntinen sielu toisen kuoleman, vai joutuuko se ikuiseen piinaan jos ei kadu syntejään ja halua parannukseen".

      Vastaus: Syntinen ihminen voi kuolla odotustilassa jopa montakin kertaa väliaikaisesti, tai joutua pimeyteen pitkäksikin aikaa. Syntien mitan tultua kärsimyksen kautta päättyneeksi, sielu voi heti vapautua vaivasta.

    • Itse kokenut.

      Uskon ihmisille.

      Epäuskoa voi verrata sairauteen, joka ei ole parannettavissa.
      Uskolla täytyy olla päämäärä. Sairaiden puolesta voi toki rukoilla, mutta se täytyy tehdä oikein. Sinä, joka rukoilet puhdistaudu itse ensin kaikesta sentisyydestäsi ja epäusko karoita pois. Näe sairaana oleva paikka ja ala parantamaan se hengen voimalla. Näe se kohta parantuvana ja parantuneena. Sinun oma uskosi on määräävänä tekiänä. Ei sinun tarvitse liittää siihen Jeesuksen nimeä, eikä Jumalan nimeä, jota et tunne kuitenkaan.

      Tärkeintä on nähdä hengen silmin ja toimia, niin se sinun kauttasi tapahtuu.
      Näe siis muutos sairaassa paikassa ja se tulee terveeksi ja sitten mene pois.
      Tässä uskonvoima varmasti toimii. Uskolle ei ole mikään mahdotonta, kunhan se tapahtuu: " Rakasta lähimmäistäsi enemmän, kuin itseäsi".
      Se on rakkauden korkein olemus, kun Pyhä Henki opettaa ja sinä tunnet siinä olevan rakkauden puhtaan voiman ja ilon, se on vailla vertaa.

    • JEESHANNALTA OUTOJA TERVEISIÄ

      ## Jeeshannalta terveisi
      Antille ja toisillekin uskon ihmisille.
      Epäuskoa voi verrata sairauteen, joka ei ole parannettavissa.
      - -
      Näe siis muutos sairaassa paikassa ja se tulee terveeksi ja sitten mene pois.
      Tässä uskonvoima varmasti toimii. ##
      --Jeshanna-- (Onkohan sittenkään ihan jees tai Jeesuksen asialla)


      Kyllä epäileväinen voi oppia luottamaan ja uskoton voi saada uskoa YLHÄÄLTÄ LAHJAKSI.
      Minä uskon, auta epäuskoani - näin totesi eräs apua tarvinnut Jeesukselle ja Jeesus auttoi. Meillä ei ole uskoa sen enempää kuin vain, että käännymme uskomaan Herraan, asiassa kuin asiassa. Jeesus on uskomme alkaja ja päämäärään saattaja. Uskossa ei ole kyse ponnistamisesta tahi uskon määrästä, sillä Jeesus sanoo, että sipaninsiemenen verran uskoa riittää. Se uskon sinapinsiemen on tämä: tahdomme Jeeusksen auttavan meitä ja esitämme asiat hänelle.

      Nimim. Jeeshanna ei taida ollakaan ihan jees, kun tuollaisia pölöttää :
      "" Ei sinun tarvitse liittää siihen Jeesuksen nimeä, eikä Jumalan nimeä, jota et tunne kuitenkaan. ""

      Nythän on kuitenkin niin, että Jeesus-nimeä ei aina tarvitse ääneen lausua juuri siitä syystä, että TUNNEMME Hänet ja Hän tuntee meidät. Tuntee työtovereikseen ja hän tuntee, että HÄNESTÄ lähtee voimaa meidän kauttamme, Hänen voimaansa.

      Mark. 5:30
      Ja heti kun Jeesus itsessään tunsi, että voimaa oli hänestä lähtenyt, kääntyi hän väkijoukossa ja sanoi: "Kuka koski minun vaatteisiini?"


      JEESHANNAN KOKEMUKSET EIVÄT VAIKUTA RAAMATULLISILTA VAAN OVAT PETOLLISIA :
      ## Vastaus: Syntinen ihminen voi kuolla odotustilassa jopa montakin kertaa väliaikaisesti, tai joutua pimeyteen pitkäksikin aikaa. Syntien mitan tultua kärsimyksen kautta päättyneeksi, sielu voi heti vapautua vaivasta. ##

      Mutta eivät kivut todista syntisyydestä, eikä esim. vammaisena syntyminen. Kyyneleet tai kärsimys eivät puhdista, vaan ainoastaan Jeesuksen veri. Vaikka paholainen ei voi mitään tehdä Jumalan SALLIMATTA, niin Jeesus laittaa paholaisen vastuuseen sairaudesta :

      Luuk. 13:16
      Tätä Abrahamin tytärtä on Saatana pitänyt siteissään jo kahdeksantoista vuotta. Eikö häntä olisi saanut päästää vapaaksi sapatinpäivänä?"
      17 Jeesuksen vastauksen kuullessaan kaikki hänen vastustajansa olivat häpeissään, mutta kansa iloitsi kaikista ihmeteltävistä teoista, joita hän teki.

      Voimme käskeä paholaista väistymään, kun rukoilemme sairaan puolesta. Emme kuitenkaan anna sille ansioita sairaana pitämisestä, sillä valta on Jumalan. Job otti Jeesuksen kädestä niin hyvän kuin pahan - ei antanut paholaiselle kunniaa vaivoistaan ja kivuistaan. Lue Job 19 luku!

      antti

    • haw.

      "Auta minun epäuskoani on väärä ilmaisu", käännösvirheeksi minä sen katson.
      Miksi pitäisi auttaa epäilemään? Päinvastoin uskoa lisäämään puheen avulla.Antti sinä kirjoitat pitkälti ja paljon, niin kuin minäkin kirjoitan.

      Pyrit analysoimaan minua ja minäkin sinua, sehän on kirjoittamisen tarkoituksellisuutta. Raamatun sana synnyttää uskon. Jeesus on esimerkillinen kulkia ja ylösnoussut elämään, kaikkina aikoina omissaan, se on kirjoituksen mahti. Puhun nyt opetuksellisesta sanasta, Matteus, Markus, Luukas, Johannes, Paavali ja kaikki UT kirjoittajat.

      Huomaa yksi asia, Jeesus ei sano itse kirjoittaneensa mitään, kaikki ovat siis todistajia. Joten kenen henki elää lukioissa?
      Onhan kirjoitettu: " Sana on Henki ja elämä". Kenen kirjoittajan sana sitten elää? Matteuksenko, Markuksenko, jne. jne, jne. Tässä pulma.

    • Hannu Warvas

      JOB on vertauskuvannolinen ilmaisu ja tarkoittaa Jeesusta. Hänen seitsemän poikaansa ovat seitsemän seurakuntaa.
      UUSIN MAA on uskon maa.

    • Jassoo - että jälleen yks Jeesus - on se kumma kun sama Jeesus on niin erilainen riippuen siitä että kuka Jeesuksesta puhuu tai kirjoittaa. Maailmassa on näitä Jeesuksia vaikka toisille antaa.. Eiköhän sovita että kristitylle riittää Raamattu .. kaikki te jeesustelijat jotka puhutte yks sitä toinen tätä olette vain sekottamassa asioita ja tavallaan kiellätte ihmisiä jopa ajattelemasta.

    • Herra Jeesus käytti puheessaan aina vertauksia. Saadakseen kuuliat mukaansa pyhälle matkalle iankaikkiselle tielle. Koko Raamatun esitys on vertauksellista kirjoitusta. Esim. VIISI LEIPÄÄ JA KAKSI KALAA. Kuka taitaa avata vertauksen ymmärrettäväksi? Qoarassa kysyin tätä ja noin 1000 lukijaa luki, mutta kukaan ei osannut selvittää sitä vertauksen tarkoitusta. RAAMATTUA EI VOI YMMÄRTÄÄ, ELLEI OLE HERRALTA SAANUT OPETUSTA. Muistakaa; opetuslasten mieli. "Herra, etkö jo kertoisi asiasi salaisuutta. Vain sinulla on elävät sanat ja toimet mielessäsi. ( Alkup. kirjoituksen mukaan suomeksi asetetusti.)

      • Anonyymi

        Lähimmäksi ruokintaongelman ratkaisussa päätyi täysin ulkopuolinen vastaaja.
        Hän sanoi, että kyse on viidestä leipomosta ja kahdesta kalastusaluksesta.


    • Anonyymi

      Jeesus puhui vertauksilla.
      Isompi syö pienemmän.
      Hölmöimmän eväät syödään ensin.

      • Anonyymi

        Pastori ei omiin eväisiin koske, koska hänen laumansa on täynnä pölvästejä, jotka ruokkivat ja lihottavat pastoria.


    • Anonyymi

      Minä todistan, että viisi warvasta on yksi jalka.

    • Anonyymi

      Minä Hanno Liikawarvas todistan nyt teille seuraavaa.

      Tiedän nimittäin tarkoin sen, mihin jumaliin sekaantuminen johtaa. Se johtaa jumalhulluuteen ja idiotismiin.
      Jumalhulluus perustuu myös väkivaltaan ja verellä mässäilyyn.
      Aikanaan taikauskoiset sivistymättömät ihmiset nimittäin uskoivat, että ihmisen ja eläinten veressä olisi jokin taikavoima. Siksi ihmiset keksivät itselleen jumalia, joiden sitten uskoteltiin haluavan ja himoitsevan verta.

      Me kuitenkin tiedämme, mistä veri koostuu ja mitä se on.
      Veri koostuu punasoluista, verihiutaleista eli trombosyyteista, verinesteestä eli plasmasta sekä valkosoluista. Noin puolet verestä on punasoluja ja puolet kellertävää plasmaa. Verellä ei ole siis mitään tekemistä taikauskoisten jumalharhojen kanssa, vaikka kristinusko ja monet muut uskonnot ihannoivat ja palvovat verta ja vuodattavat sitä mielellään himoissaan.

      • Anonyymi

        Minäkin Hanna Isowarvas todistan teille rakkaat sisaret ja veljet jumalhulluudessa, että Hanno Liikawarvas puhuu asiaa, joten kuunnelkaa häntä, jotta pelastuisitte idiotismistanne!


    • Anonyymi

      Veljet ja siskot, nouskaa varpaillenne!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe