Thaimaa
Trendaavat keskustelut
- 51293
- 14100
- 31238
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191494
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61178
Alennuskoodit

Hotels.com
Liity ilmaiseksi Hotels.comin Rewards jäseneksi - saat keskimäärin 15% alen tuhansista majoituksista

Expedia
Eksklusiivinen Expedia alennuskoodi varmistaa -6% alennuksen hotellivarauksista!

Scandic
Scandic alennuskoodi säästää 10% hotelliöiden hinnasta!

Booking.com
Avaa Booking.comin talviALE ja varaa matkat kevääksi jopa -15% alennuksin!

Ebookers
Eksklusiivisella Ebookers alennuskoodilla varaat hotelliyöt nyt 6% alennuksella!