Pitääkö säilötyt pavut kans liottaa vedes? vai onko ne syötäviä sellaisenaan? Tarviiko keittää? Saanko vaan heittää pannulle?
En oo ikinä syöny papuja. Ajattelin nyt kokeilla ku vegeksi kerta ryhdyin pari vko sit.
Ei näin pieni voi tietää. :,{
pavuista kysyn....
4
303
Vastaukset
- MrBean.
Voi voi taas yksi trendihurahtanut penska. Eikös asioitsta kannattas ottaa selvää etu- eikä jälkikäteen. Veikkaan että tuo sun muotijutska kaatuu parin viikon sisään omaan mahdottomuuteensa.
- åååpo
Vai penska. :)
Heh, olen vain pikkarainen 25-vuotias. Vegeksi ryhtymistä olen suunnitellut jo pidemmän aikaa, en minkään muotihömpän tai laihdutuksen takia vaan puhtaasti eettisistä syistä.
Ne pavut ostin hetken mielijohteesta ja nyt olis kiva tietää, miten niistä saa syömäkelpoisia. :) - veggie81
Ei tarvi liottaa, ne ovat jo ihan valmiita. Sen kuin vain lämmität ja pistelet poskeesi ;)
- åååpo
Kiitos paljon vastauksesta. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591