Haluaisiko joku vuokrata huippu poniani?? ponini on hiukan tempperamenttinen tapaus ja tarvitsisi jo vähän osaavan vuokraajan. Ei aikusta. eli poni on pääkaupunki seudulla. Lisää tietoa saat soittamalla numeroon 040-8382331
Ratsastusta tarjotaan!!
2
143
Vastaukset
- nuutinenanne
Hei!
Haluasin aluksi kysyä onko hevonen vielä ilman hoitajaa?
Olen itse etsinyt hoitohevosta/ponia pitkää.
Ja asun pääkaupunkiseudulla.
Voin samalla kertoa itsestäni hieman:
Itse olen ratsastanut silloin tällöin viikonloppuisin, mutta esteitä en ole aiemmin hypännyt.
Olen kiinnostunut hevosista ja haluaisin hoito-hevosen/ponin.
Luonteen piirteiltäni olen ahkera,luotettava ja tunnollinen.
Iältäni olen 15 – vuotias.
Jos itselläni ei ole kiireellinen viikko pääsisin tallille 4 viikossa, muuten vähintään kerran viikossa.
Jos ponilla ei ole vielä hoitajaa ottaisitko yhteyttä sähköpostiini:
[email protected]
Terv. Anne Nuutinen - mariiawaa
Hei! Olen 16-vuotias tyttö ja etsin mukavaa hepoa. Jos tarvitset vielä apua ota yhteyttä: [email protected]. Palataan (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952308Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 72845
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611