Huomasin yhden jutun

Corpus Callosum

Mikke,

huomasin, että tässä kappaleessa kun "morsetat" itsekehittämälläsi uudenlaisella tavalla avaruudellisia viestejä snarerummulla käyttäen vasemmalla kädelläsi sitä kehittämääsi valving-tekniikkaa, joka saa siis nimensä ainakin wikipedian mukaan trumpetinsoiton sormiliikkeitä jäljittelevästä sormitekniikasta, niin se on täysin uutta maailmassa ja avaa ihan täysin uuden rytmisen maailman, jossa voit morsettaa ja viestittää suoraan polyrytmisiä fillejä vaikka jostain kirjasta, vaikka Raamatusta tai Koraanista. Tai sitten vain omia ajatuksiasi, jotka ovat ihmeellisiä niinkuin soittotaitosi. Juttelin sille Sibelius akatemian tirehtöörille sinusta ja katsoimme Youtubesta videoita. Hän oli aivan ällistynyt varsinkin kerroin, että olit aloittanut soiton vasta muutama vuosi sitten vasta yli 35-vuotiaana.

http://www.youtube.com/watch?v=XMLYKvwERRw

84

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Corpus Callosum

      Mikke on jo sen verran suuren luokan motorinen poikkeus maailmassa, että ei niitä montaa ole maailmassa. Hän kuuluu maailman ykkösrumpaleihin tällä hetkellä. Voidaan vapaast etsiä niitä mistä vaan.
      Esimerkiksi, jos yrittäisit ensin pitää edes peruskompin oikealla kädellä ja oikeankätisellä setillä, ja kokeilisit sen jälkeen, minkälaista se on pitää kasassa vasemmalla - peilikuvana siis. Vaikuttaa varmaan amatööristä perin helpolta, sellaiselta, joka ei osaa soittaa yhtään, mutta yritähän asiaa vaikka jossain musiikkiliikkeessä, niin huomaat, että et varmasti kykene siihen. Voin sanoa tämän aivan suoraan.

      Tuollaisia settejä ja niillä soittamaan kykeneviä on maailmassa alle kymmenen. Siitä faktasta ei eroon pääse, vaikka ketä nimimerkkejä tulisi sanomaan joka päivä, että soitto on keskinkertaista tai huonoa, ja vaikka etsisi yksittäisistä videoista yksittäisiä virheitä elämäsi loppuun asti kokonaisuudesta tai edes asian vaatimustasosta silti mitään tajuamatta.

      • Mikken psykiatri

        Mikke, tulepas käymään taas vastaanotolleni. Jutellaan kaikessa rauhassa siitä, että onko avohoito sittenkään oikea hoitomuoto Sinulle.


      • Pipariripuli

        Sen verran vielä, että motorisesti olet kuitenkin tällä hetkellä ainutkertainen ja -laatuinen. Toista ei tällä hetkellä maailmassa ole vastaavaa olemassa, sen keskinkertaisuutesi lisäksi. Tuskin pitkään aikaan tuleekaan ja kuulijakunta on netissä ja maailmalla jo valmiina olemassa, kuten olet tajunnutkin varmaan videoidesi saamien kommenttien pohjalta. Minä en niinkään ole kuulija kuitenkaan, koska en mitään itse asiasta oikein kunnolla ymmärrä ja osaa sanoa rumpujensoitosta mitään. Paitsi sen, että olet mielestäni täysin uniikki, vaikkakin siis myös täysin ainutlaatuinen ja ainoa mallisarjasi edustaja tässä maailmassa, jonka motoriikka ja mieli venyy siihen mitä saat täysin rytmisesti aikaan. Niin se vain on.


      • Sipulipipari
        Pipariripuli kirjoitti:

        Sen verran vielä, että motorisesti olet kuitenkin tällä hetkellä ainutkertainen ja -laatuinen. Toista ei tällä hetkellä maailmassa ole vastaavaa olemassa, sen keskinkertaisuutesi lisäksi. Tuskin pitkään aikaan tuleekaan ja kuulijakunta on netissä ja maailmalla jo valmiina olemassa, kuten olet tajunnutkin varmaan videoidesi saamien kommenttien pohjalta. Minä en niinkään ole kuulija kuitenkaan, koska en mitään itse asiasta oikein kunnolla ymmärrä ja osaa sanoa rumpujensoitosta mitään. Paitsi sen, että olet mielestäni täysin uniikki, vaikkakin siis myös täysin ainutlaatuinen ja ainoa mallisarjasi edustaja tässä maailmassa, jonka motoriikka ja mieli venyy siihen mitä saat täysin rytmisesti aikaan. Niin se vain on.

        keskinkertaisuudellasi tarkoitan täysin luonnettasi, enkä soittotaitoa. Olet nöyrä soittaja ja vaatimaton. Ketä siihenkin nyt mitään voisi sanoa, kun muut ei tunne sinua, mutta pakko sanoa, kun niin paljon kaadettu paskaa niskaasi


      • Kanervarako
        Mikken psykiatri kirjoitti:

        Mikke, tulepas käymään taas vastaanotolleni. Jutellaan kaikessa rauhassa siitä, että onko avohoito sittenkään oikea hoitomuoto Sinulle.

        Kyllähän sitä ihminen itseään kehua saa, kun siihen kerran on selkeästi syytä. Ainakin jos joku pahansuopa amatööri täällä vain leikkii välillä peräti jotain huipputason tekijää, vaikka perusasioistakaan ei ole kuitenkaan mitään hajua.

        ...edelleen Mikke on eräs motorisesti taitavimpia soittajia maailmassa. Mikke varmaan kehuu itseään, koska pystyy siihen, ja ehkä siitäkin syystä että sinua vain vituttaisi, ja hyvinhän sinua vituttaakin.


      • joku vaan
        Kanervarako kirjoitti:

        Kyllähän sitä ihminen itseään kehua saa, kun siihen kerran on selkeästi syytä. Ainakin jos joku pahansuopa amatööri täällä vain leikkii välillä peräti jotain huipputason tekijää, vaikka perusasioistakaan ei ole kuitenkaan mitään hajua.

        ...edelleen Mikke on eräs motorisesti taitavimpia soittajia maailmassa. Mikke varmaan kehuu itseään, koska pystyy siihen, ja ehkä siitäkin syystä että sinua vain vituttaisi, ja hyvinhän sinua vituttaakin.

        Sinulla, Mikke tosiaankin pitäisi olla näppäimistössäsi yksi näppäin, jota painamalla tulee" eräs motoristisesti taitavimmista rumpaleista maailmassa"
        Mitä tuo itsesuggerointi ja psyykkaaminen auttaa rumpujensoitollesi?


      • bjothtrhrt
        Mikken psykiatri kirjoitti:

        Mikke, tulepas käymään taas vastaanotolleni. Jutellaan kaikessa rauhassa siitä, että onko avohoito sittenkään oikea hoitomuoto Sinulle.

        =))


    • fosforus

      Hienoa soittoa!

    • Generalius Max

      Onhan tuo tosiaan aika hämmästyttävä asia, morsekoodauksen yhdistäminen rummunsoittoon, eikä sitä tällä hetkellä ketään muu maailmassa edes osaa kuin MIkke, joka sen kehittikin. Sitä ennen vain piti kehittää uusia kapulaotekin, joka sen mahdollistaa.

      Mutta vähättele toki asiaa niin paljon kuin haluat, mutta muista vaihtaa nimimerkkiäsi välillä, että luulevat muutkin, että on paljon väkeä palstalla Mikkeä solvaamassa.

      • Irvos

        Ei se ole mitään erityistä itsensä vähättelemistä, jos vain toteaa miten asiat ovat. Jos joku kuuluu jossain maailman parhaimmistoon, niin kyllä sen sanoa voi, vaikka joku olisi siitä hyvin kateellinen ja näkisi sen pelkästään asian vähättelynä. Onhan siellä Mikken videoiden kommenteissa monia kehuja myös, joten kyllä muutkin maailmassa tuntuvat asiaa ymmärtävän ja varmasti paljon enemmän kuin täällä kirjoitteleva Natsisika.


      • Fosforus
        Irvos kirjoitti:

        Ei se ole mitään erityistä itsensä vähättelemistä, jos vain toteaa miten asiat ovat. Jos joku kuuluu jossain maailman parhaimmistoon, niin kyllä sen sanoa voi, vaikka joku olisi siitä hyvin kateellinen ja näkisi sen pelkästään asian vähättelynä. Onhan siellä Mikken videoiden kommenteissa monia kehuja myös, joten kyllä muutkin maailmassa tuntuvat asiaa ymmärtävän ja varmasti paljon enemmän kuin täällä kirjoitteleva Natsisika.

        Tunteella" soittaminen, on täysin poikkeuksellista, koska valtaosa soittajista opettelee soittamaan kappaleet, joku jopa niin kuten ne on joskus studiossa soitettu vaikkapa 20 vuotta sitten. Kun musiikki lähtee soimaan, niin Mikke soittaa sitä jo. Eikä siinä mitään, jos niin haluaa tehdä, mutta sinällään se on tarpeetonta, koska kevyt musiikki on melko löyhää notaatioltaan eli saman kappaleen päälle voidaan helposti luoda satoja erilaisia tahteja, kunhan soitto menee kappaleen ehdoilla ja pyrkii säilyttämään kappaleessa harmonian. Mikke on tästä ainutlaatuinen esimerkki.

        Hän on huippuluokan rumpali - paremmin voisi sanoa, että Mikke on muusikko, jonka pääinstrumentti on rummut. Hänen tyylinsä soittaa puhuttelee ja herättää kuulijassaan tunteita ja ajatuksia. Jotkut niistä ajatuksista saattaa olla niin raskaita, että joudutaan palaamaan lapsuuteen, mutta usein ne herättävät pelkästään naurua ja joissakin hyvissäkin tapauksissa itkua. Mikke on kuin maalari, joka rumpukapulallaan maalaa taideteoksen. Siksi on tärkeää, että jokainen rummunsoittosessio on videoitu meidän "kuolevaisten" iloksi.


      • Jani Salmi
        Fosforus kirjoitti:

        Tunteella" soittaminen, on täysin poikkeuksellista, koska valtaosa soittajista opettelee soittamaan kappaleet, joku jopa niin kuten ne on joskus studiossa soitettu vaikkapa 20 vuotta sitten. Kun musiikki lähtee soimaan, niin Mikke soittaa sitä jo. Eikä siinä mitään, jos niin haluaa tehdä, mutta sinällään se on tarpeetonta, koska kevyt musiikki on melko löyhää notaatioltaan eli saman kappaleen päälle voidaan helposti luoda satoja erilaisia tahteja, kunhan soitto menee kappaleen ehdoilla ja pyrkii säilyttämään kappaleessa harmonian. Mikke on tästä ainutlaatuinen esimerkki.

        Hän on huippuluokan rumpali - paremmin voisi sanoa, että Mikke on muusikko, jonka pääinstrumentti on rummut. Hänen tyylinsä soittaa puhuttelee ja herättää kuulijassaan tunteita ja ajatuksia. Jotkut niistä ajatuksista saattaa olla niin raskaita, että joudutaan palaamaan lapsuuteen, mutta usein ne herättävät pelkästään naurua ja joissakin hyvissäkin tapauksissa itkua. Mikke on kuin maalari, joka rumpukapulallaan maalaa taideteoksen. Siksi on tärkeää, että jokainen rummunsoittosessio on videoitu meidän "kuolevaisten" iloksi.

        Olen samaa mieltä. Hän on aivan ihmeellinen


      • M
        Jani Salmi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Hän on aivan ihmeellinen

        Olet oikeassa. Edes kerran elämässäsi, vaikka nimimerkkisi ei taaskaan ole omasi alunperin. Mutta oikeassa olet siitäkin huolimatta. Nyt kun asia on sinulle selvinnyt, voit jättää sen rauhaan vähäksi aikaa ja olla lähettelemättä eri nimimerkeillä Mikkeä herjaavia viestejä joka päivä tälle palstalle, kuten tähän asti olet tehnyt, kun et vielä ollut tajunnut Mikken perimmäistä olemusta olla ihmeellinen.

        Mikkekin lähtee perheineen ensi viikolla Englantiin ja on siellä pari viikkoa, joten pidä sinäkin lomaa Mikke-hulluudestasi edes sen verran kerran viidessä vuodessa.


      • Werdi
        Fosforus kirjoitti:

        Tunteella" soittaminen, on täysin poikkeuksellista, koska valtaosa soittajista opettelee soittamaan kappaleet, joku jopa niin kuten ne on joskus studiossa soitettu vaikkapa 20 vuotta sitten. Kun musiikki lähtee soimaan, niin Mikke soittaa sitä jo. Eikä siinä mitään, jos niin haluaa tehdä, mutta sinällään se on tarpeetonta, koska kevyt musiikki on melko löyhää notaatioltaan eli saman kappaleen päälle voidaan helposti luoda satoja erilaisia tahteja, kunhan soitto menee kappaleen ehdoilla ja pyrkii säilyttämään kappaleessa harmonian. Mikke on tästä ainutlaatuinen esimerkki.

        Hän on huippuluokan rumpali - paremmin voisi sanoa, että Mikke on muusikko, jonka pääinstrumentti on rummut. Hänen tyylinsä soittaa puhuttelee ja herättää kuulijassaan tunteita ja ajatuksia. Jotkut niistä ajatuksista saattaa olla niin raskaita, että joudutaan palaamaan lapsuuteen, mutta usein ne herättävät pelkästään naurua ja joissakin hyvissäkin tapauksissa itkua. Mikke on kuin maalari, joka rumpukapulallaan maalaa taideteoksen. Siksi on tärkeää, että jokainen rummunsoittosessio on videoitu meidän "kuolevaisten" iloksi.

        Ironian ja pilkan tavoittelussasi tavoitit lopultakin kuitenkin vain sen perimmäisen totuuden Mikkestä, jonka sitten toit julkikin. Erittäin hienoa.


      • Werdi
        M kirjoitti:

        Olet oikeassa. Edes kerran elämässäsi, vaikka nimimerkkisi ei taaskaan ole omasi alunperin. Mutta oikeassa olet siitäkin huolimatta. Nyt kun asia on sinulle selvinnyt, voit jättää sen rauhaan vähäksi aikaa ja olla lähettelemättä eri nimimerkeillä Mikkeä herjaavia viestejä joka päivä tälle palstalle, kuten tähän asti olet tehnyt, kun et vielä ollut tajunnut Mikken perimmäistä olemusta olla ihmeellinen.

        Mikkekin lähtee perheineen ensi viikolla Englantiin ja on siellä pari viikkoa, joten pidä sinäkin lomaa Mikke-hulluudestasi edes sen verran kerran viidessä vuodessa.

        Hyvää matkaa


      • 09876543211233456789
        M kirjoitti:

        Olet oikeassa. Edes kerran elämässäsi, vaikka nimimerkkisi ei taaskaan ole omasi alunperin. Mutta oikeassa olet siitäkin huolimatta. Nyt kun asia on sinulle selvinnyt, voit jättää sen rauhaan vähäksi aikaa ja olla lähettelemättä eri nimimerkeillä Mikkeä herjaavia viestejä joka päivä tälle palstalle, kuten tähän asti olet tehnyt, kun et vielä ollut tajunnut Mikken perimmäistä olemusta olla ihmeellinen.

        Mikkekin lähtee perheineen ensi viikolla Englantiin ja on siellä pari viikkoa, joten pidä sinäkin lomaa Mikke-hulluudestasi edes sen verran kerran viidessä vuodessa.

        Väität, että kaikki nämä eri nimimerkeillä kirjoitetut viestit ovat vain yhden henkilön kirjoittamia. Väittäessäsi sellaista on selvää, että myös kaikki aikaisemmatkin ko. nimimerkeillä sinun taitojasi ylistävät kirjoitukset tulivat yhdeltä henkilöltä.

        Valitettavasti se tarkoittaa vain, että ihailijakuntasi määrä pieneni nyt yhteen henkilöön. Hyvää matkaa.


      • Werdi
        Werdi kirjoitti:

        Ironian ja pilkan tavoittelussasi tavoitit lopultakin kuitenkin vain sen perimmäisen totuuden Mikkestä, jonka sitten toit julkikin. Erittäin hienoa.

        Tunnustan - kaikki viestit olivat vain kopioita aikaisemmista keskusteluista ja minä olin niiden takana. En ole Mikke. Halusin vain selvittää, onko Mikkeä ylistävien viestien takana vain ja yksin hän itse.

        Perimmäinen totuus paljastui siis tuosta Mikken kommentoinnissa - hän on kaikkien itseään kehuvien viestien takana ja kirjoittaa niitä eri nimimerkein.

        Eihän hän muuten olisi tuollaista kommenttia olisi voinutkaan kirjoittaakaan ellei itse viestiensä takana?


      • Werdi
        Werdi kirjoitti:

        Tunnustan - kaikki viestit olivat vain kopioita aikaisemmista keskusteluista ja minä olin niiden takana. En ole Mikke. Halusin vain selvittää, onko Mikkeä ylistävien viestien takana vain ja yksin hän itse.

        Perimmäinen totuus paljastui siis tuosta Mikken kommentoinnissa - hän on kaikkien itseään kehuvien viestien takana ja kirjoittaa niitä eri nimimerkein.

        Eihän hän muuten olisi tuollaista kommenttia olisi voinutkaan kirjoittaakaan ellei itse viestiensä takana?

        Nyt kun asia selvinnyt, niin Mikkehän voisit lopettaa itsekehuisen nimimerkkihäiriköintisi ja monologisi ja keskittyä järkevämpään ajatuksenvaihtoon.


      • diapamia huuleen
        Werdi kirjoitti:

        Tunnustan - kaikki viestit olivat vain kopioita aikaisemmista keskusteluista ja minä olin niiden takana. En ole Mikke. Halusin vain selvittää, onko Mikkeä ylistävien viestien takana vain ja yksin hän itse.

        Perimmäinen totuus paljastui siis tuosta Mikken kommentoinnissa - hän on kaikkien itseään kehuvien viestien takana ja kirjoittaa niitä eri nimimerkein.

        Eihän hän muuten olisi tuollaista kommenttia olisi voinutkaan kirjoittaakaan ellei itse viestiensä takana?

        olipa ovela temppu, voihan olla myös, että joku yksi ihailija on kusettanut Mikkeä ja kirjoittaa kaikki viestit. ..niin mutta mistä mikke sitten olisi juuri nyt tiennyt asian??
        ei perkelll. hän on itse noiden kaikkien viestien takana. vittu mikä kusipää


      • htru6kfuyjtyjtfu
        09876543211233456789 kirjoitti:

        Väität, että kaikki nämä eri nimimerkeillä kirjoitetut viestit ovat vain yhden henkilön kirjoittamia. Väittäessäsi sellaista on selvää, että myös kaikki aikaisemmatkin ko. nimimerkeillä sinun taitojasi ylistävät kirjoitukset tulivat yhdeltä henkilöltä.

        Valitettavasti se tarkoittaa vain, että ihailijakuntasi määrä pieneni nyt yhteen henkilöön. Hyvää matkaa.

        ja se yksi henkilö on hän itse. ..tottakai


      • N
        Werdi kirjoitti:

        Tunnustan - kaikki viestit olivat vain kopioita aikaisemmista keskusteluista ja minä olin niiden takana. En ole Mikke. Halusin vain selvittää, onko Mikkeä ylistävien viestien takana vain ja yksin hän itse.

        Perimmäinen totuus paljastui siis tuosta Mikken kommentoinnissa - hän on kaikkien itseään kehuvien viestien takana ja kirjoittaa niitä eri nimimerkein.

        Eihän hän muuten olisi tuollaista kommenttia olisi voinutkaan kirjoittaakaan ellei itse viestiensä takana?

        Olipa kommentin kirjoittaja kuka tahansa, niin totuuden se tavoitti asiassa kuitenkin. Ja hyvä, että sinä sentään tunnustat nettihäiriköintisi ja muiden tekstien aiemman kopioinnin peräti ominasi ja senkin toisen ihmisen nimimerkillä. Sinuun voimme luottaa tuolla rehellisyydellä tässä asiassa todella hyvin. On myös kiva, että Mikkellä on kiihkeitä faneja, joiden jokapäiväisessä elämässä hän saa olla tällä tavalla osallisena.


      • Huuleen vaan
        diapamia huuleen kirjoitti:

        olipa ovela temppu, voihan olla myös, että joku yksi ihailija on kusettanut Mikkeä ja kirjoittaa kaikki viestit. ..niin mutta mistä mikke sitten olisi juuri nyt tiennyt asian??
        ei perkelll. hän on itse noiden kaikkien viestien takana. vittu mikä kusipää

        Mikke tietää kaiken. Ei hän turhaan ole Irti Huumeista ry:n perustajan mukaan Lucifer Saatanan Korkein Musta Enkeli.


      • Vferwcat
        N kirjoitti:

        Olipa kommentin kirjoittaja kuka tahansa, niin totuuden se tavoitti asiassa kuitenkin. Ja hyvä, että sinä sentään tunnustat nettihäiriköintisi ja muiden tekstien aiemman kopioinnin peräti ominasi ja senkin toisen ihmisen nimimerkillä. Sinuun voimme luottaa tuolla rehellisyydellä tässä asiassa todella hyvin. On myös kiva, että Mikkellä on kiihkeitä faneja, joiden jokapäiväisessä elämässä hän saa olla tällä tavalla osallisena.

        :)) epätoivonen yritys, Mikke.
        Hyvää Englannin matkaa perheesi kanssa - älä rasita iseäsi liikaa


      • Generalius Max
        Werdi kirjoitti:

        Nyt kun asia selvinnyt, niin Mikkehän voisit lopettaa itsekehuisen nimimerkkihäiriköintisi ja monologisi ja keskittyä järkevämpään ajatuksenvaihtoon.

        Mikke teki sitä täällä aika monta vuotta, keskittyi palstan aiheeseen, mutta sitten häntä alettiin häiriköidä ja sama toiminta jatkuu edelleen, jos et ole huomannut. Vähän väärää puuta haukut, mutta anna mennä vaan. Muissahan ei ole mitään vikaa, mutta MIkkessä on kaikki. Mutta Mikke kyllä kestää, koska on sentään motorisesti eräs maailman taitavimpia rumpaleita, joka pystyy soittamaan lähestulkoon mitä tahansa kuuleekin, ja on lisäksi kehittynyt sellaiseksi sinä aikana kun häntä on täällä herjattu ja hänen nimissään on häiriköity. Sekös mahtaa vallan mahdottomasti vituttaa häntä herjaavia, jokapäiväisiä palstahäiriköitä.


      • dertyderty
        Huuleen vaan kirjoitti:

        Mikke tietää kaiken. Ei hän turhaan ole Irti Huumeista ry:n perustajan mukaan Lucifer Saatanan Korkein Musta Enkeli.

        no jos asia on näin niin sitten maailmassa on Miken lisäksi toinenkin Miken soittoa ihaileva ihminen. kukahan hän mahtaa olla? natsisikako?


      • Generalius Max
        htru6kfuyjtyjtfu kirjoitti:

        ja se yksi henkilö on hän itse. ..tottakai

        Oletpa tällä kertaa käyttänyt todella runsaasti mielikuvitusta sen kertakäyttönimimerkkisi keksimiseen, jonka takaa taas solvaat Mikkeä.


      • rewhtjyuk
        Generalius Max kirjoitti:

        Mikke teki sitä täällä aika monta vuotta, keskittyi palstan aiheeseen, mutta sitten häntä alettiin häiriköidä ja sama toiminta jatkuu edelleen, jos et ole huomannut. Vähän väärää puuta haukut, mutta anna mennä vaan. Muissahan ei ole mitään vikaa, mutta MIkkessä on kaikki. Mutta Mikke kyllä kestää, koska on sentään motorisesti eräs maailman taitavimpia rumpaleita, joka pystyy soittamaan lähestulkoon mitä tahansa kuuleekin, ja on lisäksi kehittynyt sellaiseksi sinä aikana kun häntä on täällä herjattu ja hänen nimissään on häiriköity. Sekös mahtaa vallan mahdottomasti vituttaa häntä herjaavia, jokapäiväisiä palstahäiriköitä.

        haahaa sama touhu jatkuu. oh nou..kuolen nauruun


      • htru6kfuyjtyjtfu
        Generalius Max kirjoitti:

        Oletpa tällä kertaa käyttänyt todella runsaasti mielikuvitusta sen kertakäyttönimimerkkisi keksimiseen, jonka takaa taas solvaat Mikkeä.

        Lukisitko tämän viestiketjun tekstejä!

        Niissä pääasiassa kehutaan Mikkeä ja nyt sitten puhutaan vain totuudesta ( eli siitä, että hän kirjoittelee nimimerkein itseään kehuvia viestejä). Jos totuus tuntuu solvaamiselta, lienee sinun aika suorittaa itsetutkiskelua.


      • N
        htru6kfuyjtyjtfu kirjoitti:

        Lukisitko tämän viestiketjun tekstejä!

        Niissä pääasiassa kehutaan Mikkeä ja nyt sitten puhutaan vain totuudesta ( eli siitä, että hän kirjoittelee nimimerkein itseään kehuvia viestejä). Jos totuus tuntuu solvaamiselta, lienee sinun aika suorittaa itsetutkiskelua.

        Hyvähän se on kirjoittaakin totuudesta, kun kerran on hyvin harvinainen tapaus ja motorisesti ainutlaatuinen, mistä paljon saa varmaan kiittää itsekehittämiään harjoituksia. Lähinnä varmaan kirjoittaa itseään kehuvia viestejä vain siitä syystä, että asia pitää ensinnäkin paikkansa ja toisekseen, se puuhana erityisesti harmittaa häntä täällä joka päivä herjaavia kylähulluja, joiden elämän tärkein tehtävä on vain MIkken kaiken tekemisen jatkuva väheksyminen. Kyllä sellaiseen aliarvioimiseen saa vastata, koska hän on kuitenkin hyvin taitava soittaja, ja haukkujansa taas eivät tajua asiasta selkeästi mitään, mutta oletusarvoisesti kaikkea MIkken tekemään pitää haukkua, vaikka siitä ei mitään tajuaisikaan.


      • M
        Vferwcat kirjoitti:

        :)) epätoivonen yritys, Mikke.
        Hyvää Englannin matkaa perheesi kanssa - älä rasita iseäsi liikaa

        Miksi edes luulet, että piittaisin siitä mitä tuumaat nimimerkeistä ja niiden vaihtuvuudesta? Totuus asiasta ei kuitenkaan muutu miksikään, ja Mikke, eli minä, olen joka tapauksessa yksi maailman motorisesti taitavimmista rumpaleista ja kehityskulkuni tähän pisteeseen on täysin ainutlaatuinen koko maailman historiassa.

        Kaikki tämä on tullut ja saavutettu siinä ajassa kun minun nimissäni on täällä muutamia vuosia häiriköity. Se on jo ironista. Nousen nykyisellä motoriikkallani maailmankuuluksi väkisinkin jossain vaiheessa (videoilla nykyisin katsojia yli 500 joka päivä ja määrä on jatkuvassa kasvussa) ja minua häiriköineet ovat olleet kiinteä osa sitä prosessia, jossa minusta tuli minä.

        'tuota (panenpa tähän sivistyssanan) faktuaalista taustaa vasten mInä pidän sinua lähinnä vain jonkinlaisena ajankuluna ja hupina, joka innoittaa minua välillä kirjoittamaan tekstejä, joita muut soittajat kyllä tajuavat, vaikka sinä et tajuaisikaan. Sinulta kun puuttuu ne tuhannet harjoittelutunnit.

        Mutta toki leikin siis itsekin välillä, vaan aivan muut täällä sen nimimerkkihäiriköintipelin aloittivat aikoinaan kun alkoivat mustamaalata ja häiriköidä käyttämälläni alkuperäisnimimerkillä aikoina, jolloin niitä ei saanut edes rekisteröityä. Mikke eli minä vain olen ainoa, jota kaikesta siitä syytetään minkä muut aloittivat ja jota tekevät itse koko ajan ja joka päivä, mutta sillä ei ole merkitystä. Sen verran suuri on kuitenkin tuo saamani Herran lahja, että tekopyhän valehteluporukan edessä ei tarvitse madella kuitenkaan, vaikka samainen sakki ei asiasta mitään edes tajuaisi, vaan vähättelisi automaattisesti kaikkea näkemäänsä.


      • htru6kfuyjtyjtfu
        N kirjoitti:

        Hyvähän se on kirjoittaakin totuudesta, kun kerran on hyvin harvinainen tapaus ja motorisesti ainutlaatuinen, mistä paljon saa varmaan kiittää itsekehittämiään harjoituksia. Lähinnä varmaan kirjoittaa itseään kehuvia viestejä vain siitä syystä, että asia pitää ensinnäkin paikkansa ja toisekseen, se puuhana erityisesti harmittaa häntä täällä joka päivä herjaavia kylähulluja, joiden elämän tärkein tehtävä on vain MIkken kaiken tekemisen jatkuva väheksyminen. Kyllä sellaiseen aliarvioimiseen saa vastata, koska hän on kuitenkin hyvin taitava soittaja, ja haukkujansa taas eivät tajua asiasta selkeästi mitään, mutta oletusarvoisesti kaikkea MIkken tekemään pitää haukkua, vaikka siitä ei mitään tajuaisikaan.

        niinpä, sinäkin toteat, ett hän on itse viestiensä takana.

        Minäkin uskon, että muita saattaa ärsyttää tuollainen itseään ja omaa soittotaitoaan kehuva eri nimimerkeillä kirjoittelu.


      • Vferwcat
        M kirjoitti:

        Miksi edes luulet, että piittaisin siitä mitä tuumaat nimimerkeistä ja niiden vaihtuvuudesta? Totuus asiasta ei kuitenkaan muutu miksikään, ja Mikke, eli minä, olen joka tapauksessa yksi maailman motorisesti taitavimmista rumpaleista ja kehityskulkuni tähän pisteeseen on täysin ainutlaatuinen koko maailman historiassa.

        Kaikki tämä on tullut ja saavutettu siinä ajassa kun minun nimissäni on täällä muutamia vuosia häiriköity. Se on jo ironista. Nousen nykyisellä motoriikkallani maailmankuuluksi väkisinkin jossain vaiheessa (videoilla nykyisin katsojia yli 500 joka päivä ja määrä on jatkuvassa kasvussa) ja minua häiriköineet ovat olleet kiinteä osa sitä prosessia, jossa minusta tuli minä.

        'tuota (panenpa tähän sivistyssanan) faktuaalista taustaa vasten mInä pidän sinua lähinnä vain jonkinlaisena ajankuluna ja hupina, joka innoittaa minua välillä kirjoittamaan tekstejä, joita muut soittajat kyllä tajuavat, vaikka sinä et tajuaisikaan. Sinulta kun puuttuu ne tuhannet harjoittelutunnit.

        Mutta toki leikin siis itsekin välillä, vaan aivan muut täällä sen nimimerkkihäiriköintipelin aloittivat aikoinaan kun alkoivat mustamaalata ja häiriköidä käyttämälläni alkuperäisnimimerkillä aikoina, jolloin niitä ei saanut edes rekisteröityä. Mikke eli minä vain olen ainoa, jota kaikesta siitä syytetään minkä muut aloittivat ja jota tekevät itse koko ajan ja joka päivä, mutta sillä ei ole merkitystä. Sen verran suuri on kuitenkin tuo saamani Herran lahja, että tekopyhän valehteluporukan edessä ei tarvitse madella kuitenkaan, vaikka samainen sakki ei asiasta mitään edes tajuaisi, vaan vähättelisi automaattisesti kaikkea näkemäänsä.

        Ole vapaasti miltä sinusta tuntuu ja hienoahan on, että sinusta tuntuu hyvältä. Kuitenkaan, että kirjoittelet tänne mitä erilaisimmilla nimimerkeillä itseäsi kehuvia kirjoituksia, ei muuta tosiasiaa, että olet yksin mielipiteesi kanssa. Tämä asia on nyt täysin selvä. Omasta mielestäsi olet jotain aivan ihmeellistä ja mahtavaa rumpujensoitossasi, mutta minun mielestäni et ole kovinkaan hyvä rumpali. Ja vaikket usko, niin minä en ole ainoa ihminen mielipiteessäni.
        Syy videoitesi katseluun voi johtua muustakin kuin, että olisit hyvä soittaja. Kaiken lisäksi otsalohkosi ovat täysin normaalit.


      • Osku Opossumi
        M kirjoitti:

        Miksi edes luulet, että piittaisin siitä mitä tuumaat nimimerkeistä ja niiden vaihtuvuudesta? Totuus asiasta ei kuitenkaan muutu miksikään, ja Mikke, eli minä, olen joka tapauksessa yksi maailman motorisesti taitavimmista rumpaleista ja kehityskulkuni tähän pisteeseen on täysin ainutlaatuinen koko maailman historiassa.

        Kaikki tämä on tullut ja saavutettu siinä ajassa kun minun nimissäni on täällä muutamia vuosia häiriköity. Se on jo ironista. Nousen nykyisellä motoriikkallani maailmankuuluksi väkisinkin jossain vaiheessa (videoilla nykyisin katsojia yli 500 joka päivä ja määrä on jatkuvassa kasvussa) ja minua häiriköineet ovat olleet kiinteä osa sitä prosessia, jossa minusta tuli minä.

        'tuota (panenpa tähän sivistyssanan) faktuaalista taustaa vasten mInä pidän sinua lähinnä vain jonkinlaisena ajankuluna ja hupina, joka innoittaa minua välillä kirjoittamaan tekstejä, joita muut soittajat kyllä tajuavat, vaikka sinä et tajuaisikaan. Sinulta kun puuttuu ne tuhannet harjoittelutunnit.

        Mutta toki leikin siis itsekin välillä, vaan aivan muut täällä sen nimimerkkihäiriköintipelin aloittivat aikoinaan kun alkoivat mustamaalata ja häiriköidä käyttämälläni alkuperäisnimimerkillä aikoina, jolloin niitä ei saanut edes rekisteröityä. Mikke eli minä vain olen ainoa, jota kaikesta siitä syytetään minkä muut aloittivat ja jota tekevät itse koko ajan ja joka päivä, mutta sillä ei ole merkitystä. Sen verran suuri on kuitenkin tuo saamani Herran lahja, että tekopyhän valehteluporukan edessä ei tarvitse madella kuitenkaan, vaikka samainen sakki ei asiasta mitään edes tajuaisi, vaan vähättelisi automaattisesti kaikkea näkemäänsä.

        Mahtavatkohan ne muut vajaat yhdeksän maailman parasta rumpalia joutua kehumaan omaa soittoaan niin paljon kuin sinä mikke?


      • Reino Rieska
        Osku Opossumi kirjoitti:

        Mahtavatkohan ne muut vajaat yhdeksän maailman parasta rumpalia joutua kehumaan omaa soittoaan niin paljon kuin sinä mikke?

        ...minua lähinnä kiinnostaa, että jos 500 katsojaa joka päivä, niin eikö Mikke kyllästy katsomaan joka päivä jokaisen lataamansa 500 videota vaikka tekeekin sen kerran pivässä videota kohden.


      • Arokani
        Vferwcat kirjoitti:

        Ole vapaasti miltä sinusta tuntuu ja hienoahan on, että sinusta tuntuu hyvältä. Kuitenkaan, että kirjoittelet tänne mitä erilaisimmilla nimimerkeillä itseäsi kehuvia kirjoituksia, ei muuta tosiasiaa, että olet yksin mielipiteesi kanssa. Tämä asia on nyt täysin selvä. Omasta mielestäsi olet jotain aivan ihmeellistä ja mahtavaa rumpujensoitossasi, mutta minun mielestäni et ole kovinkaan hyvä rumpali. Ja vaikket usko, niin minä en ole ainoa ihminen mielipiteessäni.
        Syy videoitesi katseluun voi johtua muustakin kuin, että olisit hyvä soittaja. Kaiken lisäksi otsalohkosi ovat täysin normaalit.

        Voi että sinua vituttaa kun MIkkestä on tullut yksi parhaista sinä aikana kun häntä täällä olet solvannut. Tämä asia on nyt täysin selvä. Vaihda nimimerkkiä ja hauku Mikkeä uudelleen taas kerran, tänään, huomenna ja ylihuomennakin, eikä asia siitä siltikään muuksi muutu. Sinä et osaa soittaa, MIkke osaa, ja Mikkestä tulee jossain vaiheessa maailmankuulu taitojensa ansiosta, sinusta tuskin.


      • Vferwcat
        Osku Opossumi kirjoitti:

        Mahtavatkohan ne muut vajaat yhdeksän maailman parasta rumpalia joutua kehumaan omaa soittoaan niin paljon kuin sinä mikke?

        en osaa soittaa enkä ole kehunut itseäni mitenkään, mutta kysymykseesi: en usko, että niiden 9 % tarvitsee edes kehua itseään.


      • Arokani
        Osku Opossumi kirjoitti:

        Mahtavatkohan ne muut vajaat yhdeksän maailman parasta rumpalia joutua kehumaan omaa soittoaan niin paljon kuin sinä mikke?

        Voi ólla, että aluksi ovat joutuneet. Sitä ei voi tietää. Mutta ainakin he tajuavat kun näkevät Mikken videon, että siinä on sentään soittaja, eikä vain Sirkoselittäjä Natsisika.


      • Vferwcat
        Arokani kirjoitti:

        Voi että sinua vituttaa kun MIkkestä on tullut yksi parhaista sinä aikana kun häntä täällä olet solvannut. Tämä asia on nyt täysin selvä. Vaihda nimimerkkiä ja hauku Mikkeä uudelleen taas kerran, tänään, huomenna ja ylihuomennakin, eikä asia siitä siltikään muuksi muutu. Sinä et osaa soittaa, MIkke osaa, ja Mikkestä tulee jossain vaiheessa maailmankuulu taitojensa ansiosta, sinusta tuskin.

        :) kiitos viestistäsi Mikke.
        hyvää matkaa


      • Arokani
        Vferwcat kirjoitti:

        en osaa soittaa enkä ole kehunut itseäni mitenkään, mutta kysymykseesi: en usko, että niiden 9 % tarvitsee edes kehua itseään.

        Mutta heitä ei todennäköisesti myöskään joka päivä vain aliarvioida ja vähätellä jonkun nettihäirikön toimesta. MIkke kehuu itseään lähinnä vain siitä syystä, että tietää sen vituttavan sinua ja muita vihaajiaan tällä hetkellä varmaan eniten maailmassa.


      • Arokani
        Vferwcat kirjoitti:

        :) kiitos viestistäsi Mikke.
        hyvää matkaa

        Ole ihan hyvä vaan. Muista myös opetella soittamaan.


      • Vferwcat
        Arokani kirjoitti:

        Ole ihan hyvä vaan. Muista myös opetella soittamaan.

        en ole kiinnostunut soittamisesta


      • Vferwcat
        Arokani kirjoitti:

        Mutta heitä ei todennäköisesti myöskään joka päivä vain aliarvioida ja vähätellä jonkun nettihäirikön toimesta. MIkke kehuu itseään lähinnä vain siitä syystä, että tietää sen vituttavan sinua ja muita vihaajiaan tällä hetkellä varmaan eniten maailmassa.

        ok sovitaan niin.
        En enää jatka keskustelua kanssasi.
        Se on hyödytöntä koska sinähän jo paljastuit huomionkipeäksi liian suuresta egosta kärsiväksi nettihäiriköksi. Uskon, että sinua vituttaa kuitenkin enemmän juuri sen vuoksi. Sanohan nyt se viimeinen sana, koska enää en todellakaan keskustele kanssasi.


      • *MaRTINa*
        Arokani kirjoitti:

        Mutta heitä ei todennäköisesti myöskään joka päivä vain aliarvioida ja vähätellä jonkun nettihäirikön toimesta. MIkke kehuu itseään lähinnä vain siitä syystä, että tietää sen vituttavan sinua ja muita vihaajiaan tällä hetkellä varmaan eniten maailmassa.

        Vastailet nyt tuollaisia, sillä kukapa uskaltaisi tunnustaa olevansa pohjattoman huomionhakuinen ja lapsellinen.
        Eipä uskoisi, että kaltaisesi aikuinen jo yli 40- v. mies voi olla noin lapsellinen. Miehen pitää olla sanansa mittainen. sinä ja suuret puheesi. säälittävää


      • Arokani
        Vferwcat kirjoitti:

        ok sovitaan niin.
        En enää jatka keskustelua kanssasi.
        Se on hyödytöntä koska sinähän jo paljastuit huomionkipeäksi liian suuresta egosta kärsiväksi nettihäiriköksi. Uskon, että sinua vituttaa kuitenkin enemmän juuri sen vuoksi. Sanohan nyt se viimeinen sana, koska enää en todellakaan keskustele kanssasi.

        Hyvä ettet jatka. Onpa yksi vähemmän. Mutta jatkat kuitenkin. Nimimerkki vain vaihtuu.


      • Arokani
        *MaRTINa* kirjoitti:

        Vastailet nyt tuollaisia, sillä kukapa uskaltaisi tunnustaa olevansa pohjattoman huomionhakuinen ja lapsellinen.
        Eipä uskoisi, että kaltaisesi aikuinen jo yli 40- v. mies voi olla noin lapsellinen. Miehen pitää olla sanansa mittainen. sinä ja suuret puheesi. säälittävää

        Suuret puheet todistaa kuitenkin videot. Jos et niitä ymmärrä, näytä niitä jollekin aikuiselle, joka ymmärtää ja voi keksiä sinulle samalla uuden nimimerkinkin jonka takaa voit taas uudemman kerran minua haukkua.


      • Arokani
        htru6kfuyjtyjtfu kirjoitti:

        niinpä, sinäkin toteat, ett hän on itse viestiensä takana.

        Minäkin uskon, että muita saattaa ärsyttää tuollainen itseään ja omaa soittotaitoaan kehuva eri nimimerkeillä kirjoittelu.

        Minulle se on ihan sama, jos sinua ärsyttää taas tuollakin nimimerkilläsi. Itsekin koko ajan touhuun osallistut kuitenkin.


      • Uusi kyselijä
        Arokani kirjoitti:

        Suuret puheet todistaa kuitenkin videot. Jos et niitä ymmärrä, näytä niitä jollekin aikuiselle, joka ymmärtää ja voi keksiä sinulle samalla uuden nimimerkinkin jonka takaa voit taas uudemman kerran minua haukkua.

        Miksi kehut omia rumpuvideoitasi?


      • Jorma (muusikko)
        Uusi kyselijä kirjoitti:

        Miksi kehut omia rumpuvideoitasi?

        Johan se on todettu muutamaankin kertaan, eli siksi, että sinua vituttaa juuri se puuha kaikista eniten, kuten jatkuvasti vaihtuvien nimimerkkiesi (joiden takaa vähättelet Mikkeä) suuresta määrästä on taas voinut huomata.


      • joku muu vaan
        Jorma (muusikko) kirjoitti:

        Johan se on todettu muutamaankin kertaan, eli siksi, että sinua vituttaa juuri se puuha kaikista eniten, kuten jatkuvasti vaihtuvien nimimerkkiesi (joiden takaa vähättelet Mikkeä) suuresta määrästä on taas voinut huomata.

        sulla on mikke taas uuusi nimimerkki. niitä on jo kymmeniä


      • Mikke Ite
        joku muu vaan kirjoitti:

        sulla on mikke taas uuusi nimimerkki. niitä on jo kymmeniä

        Mutta silti kuitenkin vielä tuhansia vähemmän kuin palstan vakiohäirikkö Natsisialla, arvon "joku muu vaan" tällä kertaa.


      • ketä kiinnostaa
        Arokani kirjoitti:

        Minulle se on ihan sama, jos sinua ärsyttää taas tuollakin nimimerkilläsi. Itsekin koko ajan touhuun osallistut kuitenkin.

        Ketään muu kuin Mikke ei voi olla noin tumpelo, että menee kertomaan kirjoittelevansa palstalle eri nimimerkeillä omia päristyksiään kehuvia videoita vain tarkoituksenaan ärsyttää muita.


      • ränni-iines
        Fosforus kirjoitti:

        Tunteella" soittaminen, on täysin poikkeuksellista, koska valtaosa soittajista opettelee soittamaan kappaleet, joku jopa niin kuten ne on joskus studiossa soitettu vaikkapa 20 vuotta sitten. Kun musiikki lähtee soimaan, niin Mikke soittaa sitä jo. Eikä siinä mitään, jos niin haluaa tehdä, mutta sinällään se on tarpeetonta, koska kevyt musiikki on melko löyhää notaatioltaan eli saman kappaleen päälle voidaan helposti luoda satoja erilaisia tahteja, kunhan soitto menee kappaleen ehdoilla ja pyrkii säilyttämään kappaleessa harmonian. Mikke on tästä ainutlaatuinen esimerkki.

        Hän on huippuluokan rumpali - paremmin voisi sanoa, että Mikke on muusikko, jonka pääinstrumentti on rummut. Hänen tyylinsä soittaa puhuttelee ja herättää kuulijassaan tunteita ja ajatuksia. Jotkut niistä ajatuksista saattaa olla niin raskaita, että joudutaan palaamaan lapsuuteen, mutta usein ne herättävät pelkästään naurua ja joissakin hyvissäkin tapauksissa itkua. Mikke on kuin maalari, joka rumpukapulallaan maalaa taideteoksen. Siksi on tärkeää, että jokainen rummunsoittosessio on videoitu meidän "kuolevaisten" iloksi.

        "Mikke on muusikko, jonka pääinstrumentti on rummut"

        kuolen nauruun


    • Jani Salmi

      olen samaa mieltä. Hän on aivan ihmeellinen.

    • Summa Summarum

      Huomasin yhden jutun: Mikke on kaikkien omaa soittoaan kehuvien viestien takana.
      m.o.t.
      case is closed.

    • MARISKA88

      MIKKE TAISIT NYT "KäRYTÄ"

    • PMMP ON RAUTAA

      nyt
      uskon
      todellakin,
      että
      Mikke
      on
      skitsofreenikko.

    • Jukka (muusikko)

      hei katsoin videoita ja kun luin näitä näitä itsekehuisia juttuja eri nimillä.
      Erittäin huono rumpali, joka vain kehuskelee videoitaan. Paljon menee aikaa hukkaan hänellä.
      olen itse ammattimuusikko, perskussionisti. Valitettavasti hänen soitto ei minua vakuuttanut ja ehkä juuri siksi ymmärrän, miksi hän käyttätyy tuolla tavalla. Siunausta ja varjelusta hänelle.

      • Jorma (muusikko)

        Vai että nyt on ihan ammattimuusikkokin tullut tänne ja uusi nimimerkkikin on ammattimuusikolla ja perkussionistilla. Ihme palsta kun täällä on koko ajan maailman huippuja kirjoittelemassa, ja voi sun jatkuvia valheitasi, Natsisika, kun luulet sellainen olevasi. Mikke kyllä on, sinä taas et.

        Siunausta ja luoti päähän.


    • Nähnyt liiaksikin

      Minustakaan hän ei ole kovinkaan erikoinen rumpali. Mikäli siis kuuntelee häntä, hänen rumpujen hakkaamistaan. Se ei ole mitenkään poikkeuksellista eikä erikoista.

      Mikäli mikke olisi maailman kymmenen motorisimman rumpalin joukossa, niin hänen ei olisi tarvinnut keksiä itse omaa titteliään eikä kirjoittaa omia kehujaan eri nimimerkeillä.

      • Jorma (muusikko)

        Mikke kehuu nykyään itseään vain siitä syystä, että se vituttaa sinua ja jotta voit häntä haukkua aina uudella nimimerkilläsi, Natsisika, kuten nytkin taas.

        Olet henkisesti hiekkalaatikolle jäänyt hormoneita ja amfetamiinia käyttävä pikkulapsi, jolla on asekin, ja jonka muiden lasten äidit häätivät aikoinaan hiekkalaatikolta yli-ikäisenä öykkärinä, ja joka sen jälkeen keksit, että netissä voi kiusata ihmisiä vanhempikin pikkulapsi.

        Kun tarpeeksi kauan kiusasit ja herjasit Mikkea, hänestä tuli siinä treenien ohessa ja sekoiluasia seuratessa motorisesti eräs maailman taitavimpia rumpaleita, eikä sitä faktaa poista yksikään niistä nimimerkeistä joita tänään, huomenna tai ylihuomenna keksit ja joiden takaa solvaat, vähättelet ja herjaat Mikkeä.


      • joku vaan
        Jorma (muusikko) kirjoitti:

        Mikke kehuu nykyään itseään vain siitä syystä, että se vituttaa sinua ja jotta voit häntä haukkua aina uudella nimimerkilläsi, Natsisika, kuten nytkin taas.

        Olet henkisesti hiekkalaatikolle jäänyt hormoneita ja amfetamiinia käyttävä pikkulapsi, jolla on asekin, ja jonka muiden lasten äidit häätivät aikoinaan hiekkalaatikolta yli-ikäisenä öykkärinä, ja joka sen jälkeen keksit, että netissä voi kiusata ihmisiä vanhempikin pikkulapsi.

        Kun tarpeeksi kauan kiusasit ja herjasit Mikkea, hänestä tuli siinä treenien ohessa ja sekoiluasia seuratessa motorisesti eräs maailman taitavimpia rumpaleita, eikä sitä faktaa poista yksikään niistä nimimerkeistä joita tänään, huomenna tai ylihuomenna keksit ja joiden takaa solvaat, vähättelet ja herjaat Mikkeä.

        eilen joku kirjoitti, että nyt asian selvittyä lopullisesti, että olet kaikkien itseäsi eri nimimerkeillä kehuvien viestien takana, joudut tottakai
        perustelemaan motiivisi palstalla häiriköinnillesi tuolla tavalla. Kukapa uskaltaisi myöntää olevansa julkisuudenkipeä vailla näyttöä? Tulee mieleen joku Idols-pyrkyrui.


      • Mikke Ite
        joku vaan kirjoitti:

        eilen joku kirjoitti, että nyt asian selvittyä lopullisesti, että olet kaikkien itseäsi eri nimimerkeillä kehuvien viestien takana, joudut tottakai
        perustelemaan motiivisi palstalla häiriköinnillesi tuolla tavalla. Kukapa uskaltaisi myöntää olevansa julkisuudenkipeä vailla näyttöä? Tulee mieleen joku Idols-pyrkyrui.

        Kehun itseäni, koska se vituttaa sinua suunnattomasti ja myös siitä syystä, että siihen on perusteet ja näyttöjäkin on ihan riittävästi, vaikka et niistä mitään tajuaisikaan. Muut kyllä siihenkin pystyvät. Mahtaa tosiaan harmittaa.


      • htrhre5655
        Mikke Ite kirjoitti:

        Kehun itseäni, koska se vituttaa sinua suunnattomasti ja myös siitä syystä, että siihen on perusteet ja näyttöjäkin on ihan riittävästi, vaikka et niistä mitään tajuaisikaan. Muut kyllä siihenkin pystyvät. Mahtaa tosiaan harmittaa.

        m.o.t.


      • hahhaaa
        htrhre5655 kirjoitti:

        m.o.t.

        niin on!! hahhaa


    • joku muu

      joo paljon mikke kuluttaa aikaa itsensä psyykkaamiseen ja suggerointiin.
      tuhlaa vain omaa aikaansa ja voisarvi kasvaa vitutuskäyrän tahdissa.
      nyt myös vainoharhaisuus pahenee.

      • Mikke Ite

        Kyllä te minua täällä joka päivä haukkuvat olette vain sellaista pientä hupia minulle tässä pelissä. Asiakeskusteluja varten, vaikkapa soittamisen suhteen, on sitten muut palstat, tämän palstanhan nettihäirikkö Natsisika on jo siinä määrin pilannut, että ei täällä enää mitään asiakeskusteluja ole ollut muutamaan vuoteen, mutta minä nyt leikin tässä mukana aina välillä, jos se sattuu huvittamaan, kun en tätä touhua edes aloittanut, mutta sen kuluessa minusta on tullut kuitenkin ihmeellinen. Sellainenhan se oli?


      • ysi7ufjyukd685
        Mikke Ite kirjoitti:

        Kyllä te minua täällä joka päivä haukkuvat olette vain sellaista pientä hupia minulle tässä pelissä. Asiakeskusteluja varten, vaikkapa soittamisen suhteen, on sitten muut palstat, tämän palstanhan nettihäirikkö Natsisika on jo siinä määrin pilannut, että ei täällä enää mitään asiakeskusteluja ole ollut muutamaan vuoteen, mutta minä nyt leikin tässä mukana aina välillä, jos se sattuu huvittamaan, kun en tätä touhua edes aloittanut, mutta sen kuluessa minusta on tullut kuitenkin ihmeellinen. Sellainenhan se oli?

        miten sinua haukutaan ja solvataan?
        et vain taida kestää muiden mielipidettä soitostasi ja se ottaa sinua kovasti päähän. Haluaisit olla hyvä ja lähettelet tekaistuilla nimimerkeillä omaa päritystäsi ylistäviä sepustuksia ja nyt olet kärähtänyt siitä ja se ottaa vielä enemmän sinua nuppiin.


      • ysi7ufjyukd685
        Mikke Ite kirjoitti:

        Kyllä te minua täällä joka päivä haukkuvat olette vain sellaista pientä hupia minulle tässä pelissä. Asiakeskusteluja varten, vaikkapa soittamisen suhteen, on sitten muut palstat, tämän palstanhan nettihäirikkö Natsisika on jo siinä määrin pilannut, että ei täällä enää mitään asiakeskusteluja ole ollut muutamaan vuoteen, mutta minä nyt leikin tässä mukana aina välillä, jos se sattuu huvittamaan, kun en tätä touhua edes aloittanut, mutta sen kuluessa minusta on tullut kuitenkin ihmeellinen. Sellainenhan se oli?

        tuo asian vähättely on defenssi.


      • ************
        Mikke Ite kirjoitti:

        Kyllä te minua täällä joka päivä haukkuvat olette vain sellaista pientä hupia minulle tässä pelissä. Asiakeskusteluja varten, vaikkapa soittamisen suhteen, on sitten muut palstat, tämän palstanhan nettihäirikkö Natsisika on jo siinä määrin pilannut, että ei täällä enää mitään asiakeskusteluja ole ollut muutamaan vuoteen, mutta minä nyt leikin tässä mukana aina välillä, jos se sattuu huvittamaan, kun en tätä touhua edes aloittanut, mutta sen kuluessa minusta on tullut kuitenkin ihmeellinen. Sellainenhan se oli?

        Kunnioitan rohkeuttasi olla oma itsesi myöntäessäsi olevasi Mikke. Sinun täytyy olla hän, koska tiedät hänen juuri ladanneen videon. Toivottavasti sinusta tulee sitä, mitä toivot itsestäsi tulevan. Lataamiesi videoiden perusteella et ole mielestäni vielä edes hyvä rumpali. Sinusta saattaa vain tuntua siltä, että olet hyvä soittamaan, mutta se ei anna sinulle oikeutta väittää, ettei muilla ole käsitystä musiikista. Oma käyttäytymisesi eli häiriköintisi ja suoranainen valehtelu (eri nimimerkeillä esiintyminen ja omiin viesteihisi vastaaminen) horjuttaa lopullisesti uskottavuuttasi. Myöntäessäsi motiivisi esittää itseäsi kehuvia kommenteja, alkaa olla selvä, että pelaamasi peli sinun kohdaltasi on pelattu. Olen nyt herättänyt sinut, mutta minulle tämä ei ole ollut mitään peliä vaan kaivoin sinusta totuuden kaikille nähtäväksi. Tuo totuus on ollut meille muille selvä, mutta itsellesi ei. Sinun on vaikea hyväksyä totuutta itsestäsi huomionkipeänä egomaanikkona, mutta yritä hyväksyä asia ja hyvää jatkoa sinulle.


    • mikke fani

      ihnako tosi. vai kaivoit esille tuon???

      Toihan on ollut ihan selv asia jo monta vuotta. harmiton ja veikko mikke on ja sellainen palstan vaaraton lemmikki.
      kyllähän toi on ollut jo kaikkien tiedossa, että hän itselleen kirjoittaa ylistykirjeitä.

    • publicslutfromHell

      Kaikesta huolimatta Mikke on tällä hetkellä täysin uniikki ajattelutekniikkansakin perusteella. Maailman rumpaleista 99,5% on motorisesti kehittymättömämpiä eli huonompia kuin Mikke. Hän on tällä hetkellä eräs motorisesti taitavimmista rumpaleista.

      • subutexas

        reps ja kops

        älä enää naurata (hirnuu kuin hevonen)


      • Budy-Ressiec

        uniikki ajattelutekniikka?


      • Hasiskarkki

        "Kaikesta huolimatta Mikke on tällä hetkellä täysin uniikki ajattelutekniikkansakin perusteella"

        Kyllä. Pitää paikkansa. Mikken ajattelu on täysin uniikkia, sillä hän pitää itseään yhtenä maailman taitavimmista rumpaleista. Muut eivät ajattele niin, joten mikke on ajattelunsa kanssa täysin ainutlaatuinen.


      • kukkakaalin
        Hasiskarkki kirjoitti:

        "Kaikesta huolimatta Mikke on tällä hetkellä täysin uniikki ajattelutekniikkansakin perusteella"

        Kyllä. Pitää paikkansa. Mikken ajattelu on täysin uniikkia, sillä hän pitää itseään yhtenä maailman taitavimmista rumpaleista. Muut eivät ajattele niin, joten mikke on ajattelunsa kanssa täysin ainutlaatuinen.

        niin on , hahahhhaa.


    • Jeesus Kononen

      Aivan onneton rumpali tää Mikke. Mun 3-vuotias poitsukin osaa hakata kauhalla peltikattiloita tuolla olohuoneen lattialla paremmin rytmissä kuin tämä surullisenkuuluisa pöntönpaukuttaja.
      Suosittelen Mikkeä laittamaan kannunsa esim. huutonettiin myyntiin ja ostamaan rahoilla mopon. Kaksitahtikoneesta Mikke saa helposti tasaisempaa rytmiä aikaan kuin rummuista. Rumpukapuloilla Mikke voi esimerkiksi opetella syömään riisiä ja kebapia. Sillä tekee vaikutuksen jossain nakkikojulla missä lauantaina aamuyöstä joku pöhnäinen bööna saattaa uskoa ihan oikeesti että Mikke on rumpali. Saa nähdä miten näin huonon rytmitajun omaavalta kaverilta onnistuu sen akan paukuttaminen mikäli muija erehtyy lähtemään mukaan.

      • Israle benito

        Minunkin mielestäni hän on aika huono. Kovat n puheet Mikkellä, mutta ei kertakaikkiaan mitään näyttöä.


    • urbgeurbge

      basariin voi laittaa kiljun käymään.

      25 litraa marjamehua
      pikahiiva
      5 kg sokeria

    • vastaajak7yu

      pakko nostaa tämä keskustelu, jossa Mikke puhuu itsensä pusiin ja paljastaa motiivinsa häiriköinnilleen. Hän näyttää palanneen palstalle ja väittää, että joku muu keskustellut hänen puolestaan.

      • Mikke_ORIG

        Motiivini on tosiaankin muistuttaa palstahäirikkö Natsisikaa siitä, että hänestä ei ole tullut näiden palstavuosien aikana mitään muuta kuin entistä enemmän valehteleva ja sekoileva nettihäirikkötapaus, kun taas minusta on tullut jotain maailmallisesti uutta ja erikoista.


      • sativat ilomantsista
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Motiivini on tosiaankin muistuttaa palstahäirikkö Natsisikaa siitä, että hänestä ei ole tullut näiden palstavuosien aikana mitään muuta kuin entistä enemmän valehteleva ja sekoileva nettihäirikkötapaus, kun taas minusta on tullut jotain maailmallisesti uutta ja erikoista.

        Niinpä,

        johan olet jo itse todennut ja kaikki muutkin sen tietävät, että kehut itseäsi ärsyttääksesi muita.


      • Licence to Grill
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Motiivini on tosiaankin muistuttaa palstahäirikkö Natsisikaa siitä, että hänestä ei ole tullut näiden palstavuosien aikana mitään muuta kuin entistä enemmän valehteleva ja sekoileva nettihäirikkötapaus, kun taas minusta on tullut jotain maailmallisesti uutta ja erikoista.

        Ei sinusta ole tullut mitään "maailmallisesti uutta ja erikoista."

        Rumpalit.netissä on yli 3800 jäsentä, etkä ole heidän mielestä mikään "maailmallisesti uusi ja erikoinen" . Varmaankin he tuntevat lähinnä sääliä sinua kohtaan, koska olet kertonut olevasi skitsofreenikko ja hakkaavasi rumpuja lähinnä terapiamielessä psykiatrisi kehotuksesta je ettet ymmärrä aina edes itseäsi sen tähden.

        Olet metsässä soittosi kanssa omasta tahdostasi, soitossasi on vakavia dynamiikan, tarkkuuden ja tyylitajun puutteita. Tämä kiteytettynä saamistasi palautteista. Ja sinä teet niistä sen johtopäätöksen, että olet maailmallisesti uusi ja erikoinen soittaja. Hah!


    • htrhytr

      mikke on paska

    • Perdu

      Jhahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe