mavelle

.#

Hanki elämä !

16

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsytänkö? Hyvä :D

Mulla on yksi elämä ja aion elää sen...kristitythän on niin perkeleen ahneita, että puhuvat kahdesta elämästä...tästä ja kuoleman jälkeistä elämästä...

• luminarsku

Ei, kyllä se on Jumala kun on ahne luomistaan ihmisistä ja haluaa heidät luokseen! :)

Kristitythän ovat kaikki olleet yhtä tietämättömiä kahden elämän mahdollisuudesta kuin ateistitkin, mutta kun toisen elämän mahdollisuus on ilmoitettu, se on otettu vastaan, ei ahneuksissaan vaan ihan järkeä käyttäen: kukapa haluaa Rakkauden Lähdettä paeta. Haluatko sinä?

Varmaan sinunkin palstaliimautumisella on tarkoituksensa, ehkä se on Pyhä Henki, joka vetää sinua pysymään täällä. Mielesi muokkaustyö voi viedä aikaa, mutta kun Jumalan myllyt jauhaa, siihen murskaantuu kaikki, ylpeimmistä ylpeimmänkin ihmisen taivaita hipova kivikova ylpeyden muuri.

• luminarsku kirjoitti:

Ei, kyllä se on Jumala kun on ahne luomistaan ihmisistä ja haluaa heidät luokseen! :)

Kristitythän ovat kaikki olleet yhtä tietämättömiä kahden elämän mahdollisuudesta kuin ateistitkin, mutta kun toisen elämän mahdollisuus on ilmoitettu, se on otettu vastaan, ei ahneuksissaan vaan ihan järkeä käyttäen: kukapa haluaa Rakkauden Lähdettä paeta. Haluatko sinä?

Varmaan sinunkin palstaliimautumisella on tarkoituksensa, ehkä se on Pyhä Henki, joka vetää sinua pysymään täällä. Mielesi muokkaustyö voi viedä aikaa, mutta kun Jumalan myllyt jauhaa, siihen murskaantuu kaikki, ylpeimmistä ylpeimmänkin ihmisen taivaita hipova kivikova ylpeyden muuri.

Mä eheytän teikäläisiä...se on mun motiivi. Lähimmäisen rakkaus, joka tuo teidät kohti valoa.

• luminarsku kirjoitti:

Vasta nyt luin "luminarskun" kirjoituksen. Kun kirjoitit mavesta noin, niin itse olen ajetellut sinusta, että olet piinkova ja armoton, anteeksiantamaton kauhea uskova. Sinun kautta ei kukaan voi tulla uskovaksi, jos ei ole päästään vialla.

• netissäroikkuja

Mave on kyllä mielestäni tehnyt paljon hyvää työtä mm. tuomalla kirkosta esiin myös niitä asioita, joita ei taatusti kirkon tiedotuskeskuksen julkaisuissa mainita, kun puljua esitelleen.

• PSARI

Minä pidän suuresti arvossa tämän nuoren miehen Maven kirjoituksia. Kirosanat siellä täällä eivät haittaa, sillä sanoina ne eivät merkitse yhtään mitään ja vain kirosanojen käyttäjän oma verenpaine kohoaa kirosanan kanssa samaan aikaan koetussa tunnemyrskyssä.

Mave kirjoittaa hyvin ja selkeästi sekä suorasukaisesti. Hän osaa tuoda heti ajanhermolla olevat asiat esiin ja perustella ne hyvin sekä tarvittaessa linkittää oikeille sivuille tietonsa vakuudeksi. Maven kirjoitusten sisällön kokonaisuuteen on helppo uppoutua ja lukea yhdellä silmäyksellä koko asia kokonaisuudessaan. Tieto ei hajoa, vaan Mave pysyy asiassa kirjoituksensa ajan.

Mavella on kyky hahmottaa asia kokonaisuutena ja kirjoittaa tekstinsä kaikille lukijoille tarkoitettuna ja jättää liirum laarumit kirjoittamatta, kuten Luminarsku tekee, joka myös keskittyy vain yhteen ihmiseen hyökkäämällä jatkuvasti vaikkapa helsinkijokkeria kohtaan pakottaen tämän miehen jatkuvasti puolustuskannalle, jolloin helskinkijokkerin erittäin hyvät mielipidekirjoitukset ja kommentit jäävät luminarskun aiheuttaman hyökkäyksen alle.

Luminarsku syyllistyy jatkuvasti toisten tuomitsemiseen kuten monella naisella on tapana tultuaan uskoon.

Mavella on lahja kirjoittaa hyvin, joten oikein odotan tämän nuoren noin 40-vuotiaan miehen kirjoituksia!

Kiitos Mave myös makeista nauruista!

• Nauru pidentää ikää...Ikävää, että kristityt haluaa niin kiihkeästi taivaaseen..

• luminarsku
        mave kirjoitti:

Nauru pidentää ikää...Ikävää, että kristityt haluaa niin kiihkeästi taivaaseen..

Kas kun se inhimillisen, monesti tyhjänpäiväisen räkänaurun elämää pidentävä vaikutus ei ulotu kovinkaan pitkälle, monesti ei edes seuraavaan päivään...

Tässä sulle eheytystä:

"Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."

Oma eheytyksesi on tämän rinnalla hyttysen muna lillumassa maailmankaikkeudessa...

• PSARI
        luminarsku kirjoitti:

Kas kun se inhimillisen, monesti tyhjänpäiväisen räkänaurun elämää pidentävä vaikutus ei ulotu kovinkaan pitkälle, monesti ei edes seuraavaan päivään...

Tässä sulle eheytystä:

"Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."

Oma eheytyksesi on tämän rinnalla hyttysen muna lillumassa maailmankaikkeudessa...

luminarsku,
        kun luin kommenttisi lauseen:
        "Kas kun se inhimillisen, monesti tyhjänpäiväisen räkänaurun elämää pidentävä vaikutus ei ulotu kovinkaan pitkälle, monesti ei edes seuraavaan päivään.",

näin silmieni edessä sinut välähdyksenomaisena hahmona juopottelemassa usean miehen ympäröimänä nauramassa teennäistä tyhjänpäiväistä räkänaurua. Se tarkoittaa sitä, että olet viettänyt paheellista elämää ennen uskoon tuloa ja kirjoitustesi perusteella et ole puhtaasti uskovainen henkilö.

Kirkko kuulolla palstan tarkoitus ei liene se, että arvostellaan ja haukutaan suoraan toisia ihmisiä tyrmäten heidän mielipiteensä kuten sinä teet jatkuvasti. Kommentoi asiallisesti avausta, tai jos et siihen pysty, jätä kirjoittamatta kommenttisi.

Mene peilin eteen luminarsku ja katso itseäsi suoraan silmiin, mitä näet. Itselleen valehtelevan ihmisen.

• luminarsku kirjoitti:

Tässä sulle eheytystä:

Norjassa se nähtiin, että nauraminen ei pidennä päivää, kun kristitty alkoi toteuttamaan ajatuksiaan...Ei mun tarkoitus ole sinua henkilökohtaisesti pelastaa, vaan sinun uhrit....

• luminarsku
        mave kirjoitti:

Norjassa se nähtiin, että nauraminen ei pidennä päivää, kun kristitty alkoi toteuttamaan ajatuksiaan...Ei mun tarkoitus ole sinua henkilökohtaisesti pelastaa, vaan sinun uhrit....

Onneksi Jumala kykenee pelastamaan sinun uhrit... ja sinutkin. :)

• PSARI

luminarsku, kirjoitit

"1. Puhu homoudesta äänekkäästi ja niin usein kuin mahdollista.
      2. Esitä homot uhreina, ei aggressiivisina hyökkääjinä.
      3. Anna myötämielisille perusteita.
      4. Esitä homot hyvinä.
      5. Esitä vastustajat pahoina.
      6. Rahoita kampanjaa.

Sinä toteutat ainakin 2. ja 4. ja 5. kohtaa viestissäsi."

Nuo luettelemasi asiat toimivat aivan samoin heteroillakin, kun vaihtaa homo-sanan heteroksi. Ei heissä ole mitään eroa.

Esitän homot ihmisinä muiden ihmisten joukossa lokeroimatta heitä mitenkään mihinkään luokkaan hyviksi tai pahoiksi, koska siitä ei ole kyse, vaan sinun hyökkäävyydestäsi muita mielipiteidensä kirjoittajia kohtaan.

luminarsku, sinä et itse käsitä sitä, että homous on aivan yhtä luonnollinen sukupuolisuuntaus kuin heteroidenkin sukupuolisuuntaus eli syntymästä asti ollut taipumus.

Meneppä neiti hyvä minun nettisivuilleni, niin huomaat että siellä on todella paljon linkkejä ja samalla koeta ymmärtää, että keskeneräisiä tutkimuksia ei voi, eikä saa laittaa millekkään tällaiselle tyhjänpäiväiselle keskustelupalstalle.

Sinulla on pahemmanlaatuinen asennevamma ja asetat itsesi korokkeelle korostaen uskoontuloasi. Sinulla on myös valtava tarve päteä asettanalla itsesi miesten yläpuolelle.

• luminarsku

Tästä on nyt turha alkaa vääntää taas.
      Synnynnäisyydelle ei ole tutkimustuloksia.

"Kylmästi on todettava, että homoseksuaalisuutta biologisoivat tutkimukset ovat yllättävän usein väärennöksiä… Periytyvyyteen uskovien päättelyketjussa on suuria teoreettisia aukkoja. Mahdollisuuksia on niin paljon, että homogeenistä puhuminen on pelkkää tieteisuskoa."

"Yksi laajimpia uusia kirjallisuustutkimuksia, jossa on käyty läpi 135 tutkimusta, päätyy lopputulokseen, jonka mukaan ei ole mitään ehdotonta tukea millekään tietylle biologiselle teorialle." (Byne ym. 1993)
      http://uskonpuolesta.blogspot.com/2011/02/myytti-homouden-synnynnaisyydesta-mita.html

Asiallista tutkimustietoa, jonka jokainen halukas voi tarkistaa.

Kuten sanoin, olen keskustelemassa ja oikomassa vääriä käsityksiä kristinuskosta. Olen jonkinlaisen kirjoittamislahjan saanut, joten sitä käytän ilman mitään pätemistä ja kenenkään yläpuolelle asettumista. Jos sinä koet sen niin, kannattaisi tarkistaa omia asenteitaan ja miettiä sattuuko kirjoitukseni noin kovasti itsetuntoon. Jos olet huomannut miesten jäävän alakynteen, syyhän voi olla ihan siinä, että miehet jäävät alakynteen kyvyttömyydessään perustella mielipiteensä.

Uskoontuloani en ole korottanut! :-O Niitä linkkejä, linkkejä...

Sinun motiivejasi en tiedä, usein ne menevät ad hominem -tasolle, joka on täysin asiaton keskustelutapa.

Kuitenkin kirjoitat niistä keskeneräisistä "tutkimustuloksista" täällä. Sekä syytöksiä ilman minkäänlaisia perusteita. Tutkimuksesi ei järin tavoillasi kiinnosta.

• PSARI

luminarsku,
        jankkaat kohdallani vain siitä yhdestä ainoasta linkistä, jota en voinut laittaa silloin kerran, vaikka pappi Terhi sitä pyysi laittamaan, kaikki muut tarvittavat linkit olen laittanut tänne, joten valehtelet suoraan minusta tässä asiassa. Mitään muita linkkejä minulta ei ole pyydetty kuin tuota yhtä.

luminarsku,
        realiteettisi horjuu aivan selvästi, etkä myönnä edes tätä tieteellistä tutkimusta homoista ja bi-seksuaaleista oikeaksi

http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/homoseksuaalisten-aivot-poikkeavat-heteroseksuaalisista

luminarsku, vetoat kirjoituksissasi aivan näihin suomenkielisiin tekseihin ja harvoin mihinkään "aitoihin" teksteihin. Yritä ymmärtää, että varsinkin suomenkielisiin Raamattuihin on lisätty aikamoinen joukko uusia sanoja ja tekstit ovat kaikkea muutta kuin aitoja.

luminarsku, nyt sinulla on hyvä tilaisuus oikoa kirjoituksia elikkä
        selitäppä, miksi uskovaiset pitävät väärää Beetlehemin kaupunkia Jeesuksensa syntymäkaupunkina, tai miksi Raamattu on täynnä maantieteellisiä virheitä sekä asiavirheitä???

Selitäppä, miksi kristityt varastivat juutalaisten heimokirjat ja kertomukset omaan Raamattuunsa?

Kirkko kuulolla -palsta ei ole oikea paikka oikoa ainoastaan sinun mielestäsi vääriä käsityksiä kristinuskosta, koska väännät monia jakeita aivan väärin, ja joita et edes ole tutkinut mahdollisimman alkuperäiskielillä. Tätä Kirkko kuulolla palstaa seuraa vain pieni kourallinen ihmisiä, joten tätä kautta ei mitään oiota ja sitäpaitsi täällä on alan parhaat asiantuntijat vastailemassa ja kirjoittamassa oman ammattinsa kautta eli papit, jotka ovat opiskelleet alaa vuosikausia tutkien kaikkia vanhoja kirjoituksia.

Kerro Mooseksen johdattaman kansan lähtöpaikat Egyptistä?

Kerro totuus israelilaisten oikeasta Luvatusta Maasta, sillä se ei ole Israel, vaan he ovat Raamatunkin tekstien perusteella lähtöisin Etelä-Irakin Kaldean Urista, joten he ovat ainoastaan tänä päivänäkin valloittajakansa Israelissa ja tappaneet siellä noin 3 000 vuoden aikana miljoonittain palestiinalaisia eli paikan alkuperäisväestön jo lähes kokonaan sukupuuttoon. Miksi tämä verlöyly ja toisen kansan täystuho? Onko se Jumalallesi kunniaksi ja kristityille, jotka Jumalaansa palvovat, kuten sinulle? Oletko ylpeä tuosta lapsenmurhista, jota palestiinalaisille tehdään nytkin tänä hetkenä?

Itse autoin erästä 19 vuotiasta poikaa, jonka suku oli vuosituhansia omistanut oman maatilkun Jerusalemin kupeessa. Kun tämä poika tuli eräänä päivänä kotiin yliopistolta Israelin armeijan sotilaat olivat tuoneet tämän pojan kodin pihalle koko perheen, isovanhemmat, vanhemmat, pienet lapset ja lapsenlapset ja ampuivat nämä tämän pojan silmien edessä. Miltä se tuntuu tuon Jumalan kansan hirmuteot? Tältä nuorelta mieheltä vietiin hetkessä kaikki rakkaimmat läheiset ja kotitila, jolle rakennetaan nyt uusia kerrostaloja, jotta eri maista muuttavat juutalaiset saavat kodin muuttaessaan Israeliin. Se on sitä Jumalan kansan tämänhetkistä pyhää työtä...!

luminarsku,
        kirjoittamisen lahja on aivan muuta, mitä sinä teet tällä hetkellä tällä palstalla.

Minulla on ollut aivan syntymästäni asti tämä käsillä parantamisen ja näkijän lahja, jota olen käyttänyt ilman juutalaisten Baal -jumalaa tai kristittyjen Serapista. Itse muistan kaikki parantamani ihmiset 4-vuotiaasta lähtien.

• Kateellisena luminarskun suosiosta, ainakin enemmän keskusteluja, niin nostan tämän. Kukapa ketun häntää nostaisi, ellei kettu itse...vai oliko se marjanpoimija...

Huhuista huolimatta en ole hankkinut elämää...

• pertsa2010

# sanoi :
      Hanki elämä !

Kaikenkaikkiaan kuten luminarsku tuolla toteaa , niin saattaapi olla Pyhä Henki, joka maven saa pysymään foorumilla ja toivottavasti pysyykin.
      Hän on myös kritisoinut kirkkoa ja siinä sitä työsarkaa riittääkin.

Todellinen "kääntymystie" noudattelee hyvinkin juuri tuollaista tutkivaa , kaiken kyseenalaistavaa asennetta elämään.

Kun ylipappi mave kerran kokee totaalisen kääntymyksen niin siinä meillä on sitten PAPPI.
      Siinä väliajalla saamme häneltä tervettä kritiikkiä ja tietoa erilaisista asioista , kuten nyt viimeksi mennoniiteista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe