Astrani vm.2005 vasen takaovi lakkasi menemästä lukkoon, johtonippua liikuttelemalla saatoi joskus toimia keran tai pari.
Vika oli tosi hankala koska ovea ei saa lukittua sitten millään.
Aloin tutkia vikaa tänään ja totesin että oven puolella vika ei ole koska ulkopuolisella virtalähteellä lukko toimii.
Vika löytyi johtosarjasta jolla sähkö tuodaan oven alareunassa olevaan liittimeen
https://picasaweb.google.com/lh/photo/NJiwNk-xzcKDc6vlfahPOA?feat=directlink
Kuten kuvasta näkyy osa johtimista on irtipoikki ja osa vasta menossa.
Vika on kuitenkin aika helposti korjattavissa kotikonstein jos kolvi pysyy kourassa.
Poistin johdinta n.10 cm siltäosin kuin se on alttiina taivutukselle ja juotin uuden paremman johtimen tilalle.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/fFW1WoKf98rtpTqeoQo_iw?feat=directlink
Lopulta vain neljä johdinta oli tarpeen eli yksi pari lukitukselle ja yksi pari kaiuttimelle, muut olivat tässä mallissa turhia.
Astran keskuslukitus
Ierikka
1
1064
Vastaukset
- hpop
Sama vika. Vasen takaovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541