Kun on oltu yhdessä 13kk....niin kummallista että tulee tekosyitä koko ajan että väsyttää,paikat jumissa, jne. että sen takia ei enää pahemmin seksiä tarvi harrastaa. Mulla ei ole syitä että tunteet olisi hävinnyt tai väsymys iskee ja päätä särkee että sen takia ei halua seksiä tai ei kiinnosta. vaan haluan yhtä paljon kuin suhteen alussa, tämä mies on kyllä ääripäästä. En ymmärrä hänen syitä...muuta kuin että hänellä on muita naisia tai impotenssi iskenyt yllättäen. jos jollakin mielipiteitä niin KIITOS.
Mikä teitä miehiä vaivaa?
38
1173
Vastaukset
- tsemppiä siskoseni
Ei muuta mieleipidettä, kuin että itseäkin ketuttaa samanlainen tilanne. :D Aikaisemmin kun miehen kanssa oli satunnaista seksiä, se oli upeaa, mutta ilmeisesti kaikki on ollut äärimmäistä ponnitelua vaativaa "näyttelyä", eli on vain halunnut tehdä vaikutuksen. Sillä pitkässä suhteessa se taito silläkin saralla tarkoittaa mielestäni, että edelleen osaa osoittaa huomiota makuuhuoneessa, nyt nimittäin mies on laiska tekemään aloitetta eikä muutenkaan jaksa ikinä. Ja miehet, ei ne naisetkan joka kerta ole alussa niin innolla mukana, mutta monesti (kun haluaa rakkaalleen tehdä hyvän olon) sitä lähtee mukaan joskus vaikkei niin jaksaisikaan, ja kyllä sitä joka kerta on vauhtiin päässyt..;)
- siemenenkylväjä..
Sitä ei kiinnosta olla sun kanssa enään..!! valitettavaa mutta totta.. se ei vaan saa sulle sitä sanotuksi! ehkä toinen tiedossa...?? itse samassa tilanteessa että akka ei kiinnosta..!
- Neuvoni sulle
Eroa.
- kjkjljlkn
ketä nyt rumaa akkaa panee, ei ketään hhahahahah
- dsfffdfd
Oikea sanamuoto olisi kuka, ei ketä. Opettelehan lapsi kirjoittamaan ensin.
- Lahna4never
Juttu on naiset sillä lailla että se mies ei jaksa haluta sitä samaa vanhaa lahnaa vuodesta toiseen ilman mitään lisämausteita. Sellaista miestä ei olekaan joka ei tympäänny kun saa aina olla se esilämmittäjä ja työmyyrä seksin suhteen. Nainen joka olettaa että mies automaattisesti haluaa häntä on seksintappaja jo asenteellaan.
Homma on yksinkertainen: teette, vosut, seksistä kanssanne niin paljon parempaa kuin itsetyydytys niin ehkä sitä miestäkin alkaa irtoamaan.
Aloitteita, ideoita, vaatimuksia (ainoa asia jossa ne ovat suotavia on seksi), asuja, leluja, PAIKKOJA, tuhmia viestejä jne.
Se ei ole vaikeaa.- hewrow
Vai ei ole vaikeaa? Kyllä se suomalaisille naisille on ihan liian hiton vaikeaa.Tympeitä näppylänaamoja ja odottavat varmaan jotain öljysheikkiä heitä kosimaan,,,,hah hahha.....
- minätiedän
hewrow kirjoitti:
Vai ei ole vaikeaa? Kyllä se suomalaisille naisille on ihan liian hiton vaikeaa.Tympeitä näppylänaamoja ja odottavat varmaan jotain öljysheikkiä heitä kosimaan,,,,hah hahha.....
Muutamia konsteja, joilla saat ukkosi innostumaan: laihduta, peseydy, pukeudu horoksi.
- todennäköisesti olet
...lihonut.
Ei kukaan tasokkaampi mies halua lihavaa naista seksuaalisesti (edes humalassa). Kaveripohjalta voisi toimiakin? - lapinukkonoita
jos panette aina saman kaavan mukaan, menee kiinnostus. sä ilmeisesti vaan odotat että se tekee aloitteen, niinkuin aina ennenkin. ja vaikka tekisit aloitteen, mutta itse akti on sun osalta aina vaan sitä ottamista, niin ei ihme ettei äijääs haluta. mä olin suhteessa, missä eukko kyllä nautti yli rajojen, muttei tehnyt ite koskaan mitään. luuli olevansa todella hyvä sängyssä, muttei se, et saa monta orkkua ole sitä että on hyvä. oli aina vaan ottajana, ite sai hoitaa helahoidon. siinä sit jyystät tuntitolkulla saamatta itse mitään, ei paljoo paneta pidemmän päälle. pidä sille vaikka masturbointishow ihan oma-alotteisesti, jos siitä ei herää niin peli on menetetty. sitä ei vaan nappaa naida sun kanssa, ja hyvin luultavasti on sit jo toinen nainen sivussa kierrossa. niinkuin toi joku aikasempi jo kirjoittikin, se ei vaan saa sitä sanotuksi.
- ?
Tuota uskottomuuspalstaa silloin tällöin luen, ja siellä vaimot sanoo järkiään, että niillä on hyvä seksielämä miestensä kanssa, ja siitä huolimatta miehet pettää heitä. Tuostako on kyse, että naiset luulee seksielämän olevan hyvää ja olevansa itse kiimaisia ja kiihkeitä ja hyviä rakastajia, kun mies jyystää ja hoitaa heille monta orgasmia, mutta naiset itse ei tee mitään? Onko se lahnailu sitten niin yleistä naisilla? Miksi minä sitten en kelvannut miehelle, vaikka mulle oli tärkeämpää että hän nauttii? Mies sai lahnailla ja minä touhusin hänen kimpussaan, ja silti en kelvannut loppupeleissä... No voin kysyä saman kysymyksen kuin aloittajakin; mikä teitä miehiä vaivaa? Ja lisäksi vielä että; mikä teille sitten riittää/passaa, millainen tässä pitäis oikein olla, että osaisi tehdä oikein?
- jp7rfg
ja voisi kysyä mikä teitä ämmiä vaivaa kun ei kelpaa kunnon mies ilman seteli nippua perseessä vituttaa tollaset ulinat joka tapauksessa te nuo paskahousut otatte joten älkää vittu valittako
- bigbigbigbgi
mä annan sulle kuuk.soita 0405730505
- import rules
suomalainen ämmä tulee kalliiks. vittu maksat KAIKEN, ostat lahjoja, viet ulos syömään, matkoille jne jne. ja mitä saat vastineeks? mutruturpaisen kiukkuperseen joka ei osaa edes pukeutua. eikä suomalaisen naisen kroppaan ole edes sellasia vaatteita keksitykään että siitä sais kauniin. suomiakka maksaa keskimäärin 2000 euroa kuussa, ja muuta ei tosiaan takasin saa ku vittuilua, päänaukomista, valittamista, rutinaa, rumaa naamaa, paskaa seksiä, näiden kaikkien lisäks että ämmä juoksee baareissa lumppuumassa kavereidensa kera joka helvetin viikonloppu. hae etelä-amerikasta tai aasiasta itelles nainen: AINA hymyilee, JOKAISTA antamaasi lahjaa arvostetaan, AINA ajattelee miehensä parasta, AINA tukee miehensä kaikkia asioita kaikissa elämäntilanteissa. AINA saa seksiä, ja HYVÄÄ sellaista. AINA koti siistinä, ruoka valmiina, lapset on iloisia ja muutenkin kotiin on HYVÄ mennä. nyt joku femakko alkaa riehumaan että ostetaan tänne orjiks... voi vittu sanon minä. roudatkaa te niitä manoloita turkista, espanjasta, kreikasta, kyprokselta jne jne, niinkuin ootte tehneet jo 70-luvulta lähtien. teille nauretaan selän takana, kun läskiperse suomilehmä kävelee nuoren ja timmissä lihassa olevan karvakäden kanssa. se on VARMASTI rakkautta?? naiset jotka tänne tuodaan, on kasvatettu pienestä pitäen, että perheessä on mies joka elättää, ja naisen kuuluu pitää perheenpäästä huolta. kuten lapsistakin. ja näin kun toimii, myös miehelle jää aikaa, ja mikä tärkeintä, HALU olla mitä parhain aviomies, isä sekä perheenpää. kyllä ne "tuonti"naisetkin omaavat ihan omat aivot, eivätkä nekään kaikkea paskaa mieheltä niele. mutta ne on sentään naisia, jotka tekevät miehen elämästä elämisen arvoista. kiss my ass suomiemakot.
- naiset ovat ikäviä
En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Rahan perässä ne on.
On paljon miehiä jotka tienaavat sikana ja heillä on rutiköyhä nainen, joka voi tosin ehkä olla kaunis naamasta.
En ole koskaan nähnyt vielä rikasta naista jolla olisi köyhä mies tai duunari.
Naiset elää suomessa ihan omissa maailmoissaan ja prinsessalinnoissaan!
2 asiaa mihin miestä tarvitaan, raha ja lapsi. Kerran neito suutuspäissään sanoi minulle näin.
En epäile. - näin vain on
naiset ovat ikäviä kirjoitti:
On paljon miehiä jotka tienaavat sikana ja heillä on rutiköyhä nainen, joka voi tosin ehkä olla kaunis naamasta.
2 asiaa mihin miestä tarvitaan, raha ja lapsi. Kerran neito suutuspäissään sanoi minulle näin.
En epäile.Kyllä niitä naisia löytyy, jotka joutunut elättämään miehensä ja tekemään kaiken muunkin. Mies vain tehnyt, mitä itseään huvittanut ja siinä sivussa tuhlannut rahaa, jonka vaimo tienannut. Eli ei mennä nyt täysin naisten piikkii laittamaan kakkea tuota. Naiset ehkä eivät vain tuo asiaa niin esille. Miehet ovat heti itkemässä, jos joutuvat hiukankin yhteiseen hyvään rahojaan laittamaan (miehen rahat kun on miehen ja naisen on yhteiset). Ja jos seksissä moittimista, niin on se kumma, jollei mies saa suutaan auki ja esitä niitä toiveitaan suoraan.
- trtrg
En epäile.näin on suomalaiset emakot on perseestä raha vaan kiinnostaa
eipä suurta eroa ole huoran ja suomalaisen eukon välillä......... - ei rikkauksia,kiitos
En epäile.ei kyllä kaikkien kohalla piä paikkaansa!!!!!!!! minä oon ollu itte rikkaan miehen kans aviosa 10v. ja ero tuli,seuraavaksi otan köyhän ja kodittoman jota ei kiinnosta ainoastaan paljoko tilillä on rahaa! enkä oo eläissäni baarisa käyny,en tykkää shoppailla,lapsetki jo on. pelkkä silmiin katseleminen ja toista sylissä pitäminen riittää mulle :)
- kuinka kauan vielä
Miehet ne huutelee vaan kuinka nainen on lahna jne. Pakko myöntää, että aika surkeita on suomalaiset miehet makkarissa keskimäärinja tuntuu mies olevan enemmän se "lahna" ennemmin tai myöhemmin. Itse olen kokeillut omassa suhteessa piristykseksi vaatteita, leluja ja jopa ehdottanut kolmatta pyörää, kysynyt 1000 kertaa onko jotain, mitä mies haluaisi mitä ei ole uskaltanut ehdottaa, mutta ei niin ei. Ja kyllä olen harrastanut usein mieheni mieliksi (rakkaudesta) vaikkei niin olekaan tehnyt mieli (eihän halut voi aina mennä yksiin), mutta kun miehelläni on ongelmia halujen kanssa, niin silloinhan ei edes yritetä, vaan odotetaan että menee ohi..! raivostuttavaa. Melkein olisi helpotus jos syy olisi joku toinen tainen, kun ei pelkkä seksin vähyys tunnu järkevältä syyltä eroamiseenkaan. Pakko purkaa ärsytystä jonnekin, kun miehelle asiasta ei voi sanoa, kun "tulee paineita". Ja miehet, menee se vähän niinkin, että yhden illan suhteissa voi kumpi tahansa esittää viriilimpää kuin on. Itse monesti olen vaan loppujen louksi (todettuani ettei ole minun makuuni tylsä jyystäminen) tehnyt kaikki "temput" jotta mies vain tulisi äkkiä ja pääsiisn nukkumaan. Ja nykyinenkin mies antoi ennen suhteen alkua kuvan, että hyvä seksielämä olisi edessä, mutta niin se vaan lopahti. Ilmeisesti halusi juurikin vain tehdä vaikutusta, eli esitti suoraan sanoen.
(Ja olen kyllä hoikka, liikunnallinen ja kaunis, ja miestäni varakkaampi, eli ei kai mieskään ole "tyytynyt" vain minuun, komea on mieskin.) Kun mies yrittäisi edes, samoin kuin itse on yrittänyt kun ei ole haluttanut. :| - Erkki täti
Pinnallisten ja sitoutumaan kykenemättömien naisten ruikutuksia. Valitetaan seksistä jo 13kk seurustelun jälkeen. Parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin seksi. Mikäli elämässä on syystä tai toisesta johtuvaa stressiä niin energiaa ja kiinnostusta ei aina riitä. Jos suhteen edellytyksenä on aina neidin halutessa kovana tököttävä vimpain, suosittelen tilaamaan postimyyntikuvastosta tärinädildon sekä paristoja.
Näistä asioista valittavat yleensä naiset jotka hädin tuskin kykenevät seurustelemaan vuoden verran. Kun alkuhuuma vaihtuu arkeen lähtee "tylsä" ja tavallinen mies vaihtoon. Älkääkä syyttäkö miehiä teeskentelijöiksi kun itse asetatte mahdottomia vaatimuksia. Pitää olla komea, karismaattinen, hyvin toimeentuleva, loputtoman viriili seksitemppuilija, hyvä keskustelija ja ties mitä. - kuinka kauan vielä
Höpö höpö, olen aina pystynyt sitoutumaan, nytkin on seurusteltu jo 5 vuotta, vaikka ongelmat alkoivat vähitellen jo tokana seurusteluvuonna. Koko ajan luottanut, että asiat menee parempaan. Tätä ennen olin tuntenut hänet pari vuotta. Ikinä en ole pettänyt, enkä aio sitä seksiä muualta hakea (vaikka minua joskus on petetty, tiedänpähän siis kuinka tuskallista toiselle osapuolelle). Minä vain koen, että seksi on yksi parisuhteen tärkeä osa-alue, ja senkin hyvinvoinnin takaaminen on suhteesta välittämistä. Ei se tietenkään tärkein ole, muuten olisin luonnollisesti jo häipynyt.
- hot chick
se on vaan kyllätynyt suhun. sä luulet olevas kaunis, hyvä sängyssä jne. et muuten ole. ukollas on 1000% varmuudella toinen eukko kenet se tyydyttää niin että naisella lähtee taju joka orkun jälkeen. sillä tissiä ja pakaraa, ei laihaa poikamaista kehoa niinkuin sulla. elämä on.
- kuin yö ja päivä
No se oliskin hyvä, mutta kun ei ne suomalaiset osaa rynkyttää niin että taju lähtee. huoh. luuloja aina on (kuten edellisellä kirjoittajalla), mutta sen pienempi ** mitä suuremmat jutut.
- :))
Miehethän vaatii sitä laihuutta naiselta. Ei saa olla liikaa tissiä eikä pakaraa.
- Raijalapp
Joo ihmettelen samaa enemmän ne miehet pihtaa kun naiset. Jos mies on 50 niin ei enää viisari värähdä jos yrität olla lähellä tai halata niin mies vastaa että pitääkö sitä olla koko aika kuin iilimato, niin miksi ne yksinäiset miehet sitten kehuu kännissä kuinka kovia ne on . Tosipaikan tullen ei mitään
- 47vM23vnaim.3lasta
miksköhän :D ketä kiinnostaa rupsahtanut 50v, kyllä se munki akka inisee, mutta ne nuoremmat hotelissa voihkii ;)
ottakaa silmät käteen- Eiotaeteeneisittenmi
Vanhat ukot ei kerta kaikkiaan kykene, eli ei yksinkertaisesti ota eteen, ja ovat
kuola valuen nuorten naisten perään, voi voi teitä raasuja, rupsahtaneita ukkeleita;;; - Ooh ooh voih voih!
Niinhän ne voihkii, kun sinä maksat niille... :) Ei niistä oikeasti tunnu yhtään hyvälle, ja sinä olet niiden silmissä hirveän näköinen vanha roikkuperse vitjamuna, ja ne on tottuneet paljon kovempaan seisokkiin kuin mitä sinä sillä vanhalla ja rapistuneet suonet omaavalla munallasi saat aikaan. Kyllä se maanvetovoima miehiinkin vaikuttaa yhtälailla, kuin naisiin ja näin kesällä pakko myös todeta, että hyi helvetti kuinka pahalta vanhemmat ukot haisee! Eltaantunut hiki!! Hyi saatana! Vanhemmat naiset eivät ainakaan löyhkää.
- fyysisemotiaalinen
JOs ei synny kiihkeätä tunnetta, niin ei ota eteen. Monet 70-vuotiaat miehet sanoo, että kotona ei ota yhtään eteen joihtuen vastapuolesta, mutta jos pääsee vieraisiin tai edes tuttuihin, niin seisoo vielä kuin norjan kuusi.
- pikkumyytär
Taitaa olla "hotelissa" voihkimiset vaan päiväunia. :D
Miksi naisen pitäisi ylensä voihkia seksin aikaan? Ei se ole mikään varma merkki mistään. - --------------------
pikkumyytär kirjoitti:
Taitaa olla "hotelissa" voihkimiset vaan päiväunia. :D
Miksi naisen pitäisi ylensä voihkia seksin aikaan? Ei se ole mikään varma merkki mistään.Toki ne naiset hotellissa voihkii, kun niillehän tuo surkimus maksaa voihkimisesta ja orgasmin teeskentelystä jne... Oikeasti ei varmana ole saanut ihan aitoa orgasmia naiselle tehtyä ikinä yhtä ainoaa kertaa. Nehän ne aina eniten puhuu ja "kyvyistään" meteliä pitää, joista ei sitten tosipaikan tullen ole mihinkään.
- ihme jorinaa
Mitä tällanen kirjoitus tekee etsintäkuulutuspalstalla? Ja minkä takia aina pitää mollata miestä, jos hommat ei suju?
Olen itse 40 nainen ja koskaan ei ole ollut ongelmaa seksin sujumisessa molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Narisevia naisia ei kukaan mies kestä, olkoon minkä ikäinen tahansa ja niitä on paljon nuoremmissakin.
Jos kemiat natsaa ja ymmärrys pelaa puolin ja toisin, niin seksi on hyvää ja varmaan ottaa miehellä eteen pitkässäkin parisuhteessa.- myös 40+
Ehkä se johtuukiin juuri siitä kemiasta, eli sen puutteesta, jos seksielämä kuihtuu. Jos on menty yhteen ns. järkisyistä tai kaveripohjalta, eikä todellista tulta ja kipinää ole ollut, seksielämä todennäköisesti lopahtaa.
- believedreams
Usko,Toivo,Rakkaus
noi 3 kun toimii 100%:sti toimii kaikki vaikka kokoelin iän.
Ei halut katoa jos toista oikeasti rakastaa. - Seeiso
Jumakauta ku ei enää seiso ku riisutta pakkellnna ja ylikirreet vaattenne.
Me miehet porskutetaan luonnonkauniina kunnes täytämmä 50 vuotta.
Sit me pärjätään vaan pelekällä luonnon antimilla joka ei ole vähä sekään. - älkäähän nyt
No ei ne miehetkään aina halua, ja kun ikää tulee lähemmäs 40v, ei kaikki aina pelaa niinkuin "pitäisi". Eiköhän tuo ihme kuva miesten ainaisesta halukkuudesta pitäisi jo avoimesti purkaa. Voisi ne paineet vähetä ja sitäkin kautta alkaa elämä sujumaan paremmin. Olkaa yksilöitä, kaikkien ei tarvitse harrastaa seksiä kaiken aikaa. Mies on muutakin kuin panokone, hemmetti.
Nuo miesten paineet ainaiseen halukkuuteen ja pystyvyyteen on aika yks yhteen verrattavissa naisten ulkonäköpaineisiin. Toistemme mollaaminen ei oikeasti tee kenellekään parempaa oloa tai helpota elämää.
T:Nainen, sellainen rakkaudesta vähän "laaduttomaampaankin" seksiin tyytyvä, jota niin ketuttaa nuo miestenkin paineet. - seppäheikki
Merkit on selvät! etkö sitä äijää mäelle heittää osaa? suomessa on kuitenkin viel niitäkin jotka toimii ja yhden kanssa, pellen peliä tuollainen!
- llassdfghjklöö
harvoin luen näitä sivuja tai kirjoitan , mut nyt otti silmään, että on V****N tuttua tekstiä, paitsi olen mies ja kysyin naisilta samaa ?
LÄHDE POIS, EROA !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462