Fat lady Tampereelle!

cvvcxvxcxv

Love hotellin tilalle tulee yökerho nimeltä Fat lady. Todella houkutteleva nimi minusta. Kutsutaankohan tätä paikkaa vuoden päästä tuttavallisemmin fättikseksi vai jopa sotanorsuksi?

19

3499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FL

It ain't over 'till the fat lady sings......

• Fat tulee

Syödään vaan edelleen brasialaista tai muualta ulkomailta tuotua hormoonilihaa tai antibioottilääkittyä lihaa niin pian Suomessa ei ole kuin Fat
      Ladyt ja Fat Mister-klubit! Hormooni- ja antibioottilihat ovat monen fat-syndrooman syy! Katsokaa kaupassa ja ostakaa suomalaista ruokaa!

• Kassan-neiti

Parempi jättää ne lihat tiskiin muutenkin, näistä lihaa runsaasti syövistä näkee kropan jatkuvan myrkytystilan kaupan kassalla, kun heitä ostoksineen katselee, läskiä, pöhötystä ja erilaista nyppyä ja paisetta puskee naamasta.

• Skarppaaja
        Kassan-neiti kirjoitti:

Parempi jättää ne lihat tiskiin muutenkin, näistä lihaa runsaasti syövistä näkee kropan jatkuvan myrkytystilan kaupan kassalla, kun heitä ostoksineen katselee, läskiä, pöhötystä ja erilaista nyppyä ja paisetta puskee naamasta.

Läskiä ja voita, se on sitä karppausta...

• tavis-

En tiedä oliko avajaiset menossa, mutta jonossa näytti olevan kaikki julkkistyrkyt muiden mukana - tosin kauniit. Oli aika yliampuvaa kenkää ja mekkoa, mutta ehkä tämä meneekin jo amerikan malliin. Itse en noihin kaikkiin pintaliitopaikkohin innostu. Onko tampereella enää mitään muuta paikkaa missä tavata se oikea kuin pintakiitopaikat tai sitten ahtaat (ei miellyttävät) kuppilat. Missä Tamperelaiset tapaavat toisensa.

• Ex Kyyppari

Tammelan Voima - AKA Wanha Mestari Tammela

• Se jokin puuttuu

Mä olen kans miettinyt että mistä pian 37v tavallinen mutta pirun mukava akka sais kunnollisen miähen... Baarit kun ei oikein kiinnosta ja alkoholikaan ei suuremmin ole mun juttu. Kertokaapa jos tiärätte!

• firte

Minä luultavasti tulen kysymykseen , mutta tiettävästi olen varattu kumpa tietäisin kenelle.

• kyöpeli aapeli

jokin paikka etzkun mamunnussimillekin illanviettoon

• LianaBabe

Mitäs julkkistyrkkyjä tampereella on?

• etelästäkö lie

Luulen että oli muualta kutsuttu? Mut kai täälläkin muutama on. Ja julkkistyrkyltä voi näyttääkin. ;)

• -f-f-f-f-

Se on nimetty jo fat lady boyksi!

• taidampa käydä

Fättäri se on.

• fdshgfhfghfgdf

Mikä on paikan taso? Kävijäkunta on ilmeisesti nuorta? Tekisi mieli käydä joskus katsastamassa paikka, mutta en ole saanut kavereita houkuteltua matkaan tuohon baariin eikä yksinkään viitsi mennä.

• Ei mitään kenellekään.

Mielestäni ei kannata mennä. Kyseinen ravintola on halvan kaljan paikka, jossa kalja ei edes ole halpaa.

• kantajuoppo

´´Mikä on paikan taso?´´

ihan surkee mesta se on!! ei ole Nattarin Yläbaarin voittanutta mestaa olemassakaan! :D

http://www.ylabaari.com/

• ei mihenkään

On muuten ihan *itun huonot sivut noilla...mistä *itusta pystyy helposti esim. katsella seuraavien viikonloppujen ohjelmia?!! ei *ittu.

• baltsi
    • Juha.niemi

Kuulemma tosi huono paikka.. oon monelta kaverilta kuullut ja nyt itsekkin koin kuinka äkäinen vaalea nainen narikassa on. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan (itesekkin asiakaspalvelu työssä). Monet valittanut kuulemma kyseisestä naisesta narikassa ja koko paikasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe