Love hotellin tilalle tulee yökerho nimeltä Fat lady. Todella houkutteleva nimi minusta. Kutsutaankohan tätä paikkaa vuoden päästä tuttavallisemmin fättikseksi vai jopa sotanorsuksi?
Fat lady Tampereelle!
19
3499
Vastaukset
- FL
It ain't over 'till the fat lady sings......
- Fat tulee
Syödään vaan edelleen brasialaista tai muualta ulkomailta tuotua hormoonilihaa tai antibioottilääkittyä lihaa niin pian Suomessa ei ole kuin Fat
Ladyt ja Fat Mister-klubit! Hormooni- ja antibioottilihat ovat monen fat-syndrooman syy! Katsokaa kaupassa ja ostakaa suomalaista ruokaa!- Kassan-neiti
Parempi jättää ne lihat tiskiin muutenkin, näistä lihaa runsaasti syövistä näkee kropan jatkuvan myrkytystilan kaupan kassalla, kun heitä ostoksineen katselee, läskiä, pöhötystä ja erilaista nyppyä ja paisetta puskee naamasta.
- Skarppaaja
Kassan-neiti kirjoitti:
Parempi jättää ne lihat tiskiin muutenkin, näistä lihaa runsaasti syövistä näkee kropan jatkuvan myrkytystilan kaupan kassalla, kun heitä ostoksineen katselee, läskiä, pöhötystä ja erilaista nyppyä ja paisetta puskee naamasta.
Läskiä ja voita, se on sitä karppausta...
- tavis-
En tiedä oliko avajaiset menossa, mutta jonossa näytti olevan kaikki julkkistyrkyt muiden mukana - tosin kauniit. Oli aika yliampuvaa kenkää ja mekkoa, mutta ehkä tämä meneekin jo amerikan malliin. Itse en noihin kaikkiin pintaliitopaikkohin innostu. Onko tampereella enää mitään muuta paikkaa missä tavata se oikea kuin pintakiitopaikat tai sitten ahtaat (ei miellyttävät) kuppilat. Missä Tamperelaiset tapaavat toisensa.
- Ex Kyyppari
Tammelan Voima - AKA Wanha Mestari Tammela
- Se jokin puuttuu
Mä olen kans miettinyt että mistä pian 37v tavallinen mutta pirun mukava akka sais kunnollisen miähen... Baarit kun ei oikein kiinnosta ja alkoholikaan ei suuremmin ole mun juttu. Kertokaapa jos tiärätte!
- firte
Minä luultavasti tulen kysymykseen , mutta tiettävästi olen varattu kumpa tietäisin kenelle.
- kyöpeli aapeli
jokin paikka etzkun mamunnussimillekin illanviettoon
- LianaBabe
Mitäs julkkistyrkkyjä tampereella on?
- etelästäkö lie
Luulen että oli muualta kutsuttu? Mut kai täälläkin muutama on. Ja julkkistyrkyltä voi näyttääkin. ;)
- -f-f-f-f-
Se on nimetty jo fat lady boyksi!
- taidampa käydä
Fättäri se on.
- fdshgfhfghfgdf
Mikä on paikan taso? Kävijäkunta on ilmeisesti nuorta? Tekisi mieli käydä joskus katsastamassa paikka, mutta en ole saanut kavereita houkuteltua matkaan tuohon baariin eikä yksinkään viitsi mennä.
- Ei mitään kenellekään.
Mielestäni ei kannata mennä. Kyseinen ravintola on halvan kaljan paikka, jossa kalja ei edes ole halpaa.
- kantajuoppo
´´Mikä on paikan taso?´´
ihan surkee mesta se on!! ei ole Nattarin Yläbaarin voittanutta mestaa olemassakaan! :D
http://www.ylabaari.com/ - ei mihenkään
On muuten ihan *itun huonot sivut noilla...mistä *itusta pystyy helposti esim. katsella seuraavien viikonloppujen ohjelmia?!! ei *ittu.
- baltsi
https://www.youtube.com/watch?v=IZugQ8YLpTE&feature=youtu.be
Hei! Kaikki kannustamaan TMI huomenna voittoon fatladyssä! - Juha.niemi
Kuulemma tosi huono paikka.. oon monelta kaverilta kuullut ja nyt itsekkin koin kuinka äkäinen vaalea nainen narikassa on. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan (itesekkin asiakaspalvelu työssä). Monet valittanut kuulemma kyseisestä naisesta narikassa ja koko paikasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462