*nyyyh*
Nyt on pakko jo kysyä täältä neuvoja. Ongelmani on älytön hikoilu kaikessa liikunnassa, mistä johtuen iskee toisinaan nestevaje treenauksen yhteydessä. Tai siis siitä uskon sen johtuvan. Olen viidessä minuutissa naamastani paloautonpunainen ja hikoilen kuin ois joku lähde sisälläni :((( siinä missä muut on kadehdittavan kalpean näköisiä. Tulee ihan fiilis, että kaikki luulee mun muutenkin olevan kauheen huonossa kunnossa, kun hikoilen niin paljon, vaikken todellakaan ole.
Olen yrittänyt tankata pitkin päivää vettä, jotta olisi sitten treenatessa mahdollisuuksia juoda vähän vähempi. Nimittäin mitä enemmän liikunnan aikana juon, sitä enemmän myös hikoilen eli kierrehän on valmis. Toisaalta olen kyllä välillä sitten kokeillut sitäkin, että litkin juotavaa urakalla ettei tulisi edes sitä janon tunnetta, mutta se on sitten ihan katastrofi! Lattia on jäljiltäni kuin oisin kipannut siihen ämpärillisen vettä :(
Voinko tehdä mitään asialle???
Nestevaje ja hikoilu
Punanaama N
1
137
Vastaukset
- SallaLissu-
Googlettelin itse tuota hikoilua, enkä kyllä löytänyt mitään vastausta asiaan. Mutta sanoisin vaan, että älä huoli. Itse ainakin rankalla tunnilla ajattelen, kun näen jonkun naama punaisena ja hiessä, että on ainakin tullut antamaan kaikkensa ja on treenitunnilla kiva nähdä hikisiä kasvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443258
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362952Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342178Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa731968Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381624Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221507Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269