Taas on yksi bileviikonloppu takana, on aivan hirveen tyhjä olo, tätäkö minä haluan? Olisko kuitenkin aika jo löytää rakkaus ja jättää biletys vähemmälle, sillä kuitenkin sitä pohjimmiltani haluan. Miten pääsen eroon parisuhdekammosta, ettei taas kävis niin että kun löydän mielen kiintoisen naisen, minua alkaa ahdistamaan. Mistä se johtuu? Johtuuko se siitä et nuorempana olen rakastanut kahta naista, ja niiden suhteiden mentyä perseelleen en enää ole uskaltanut retkahtaa, vaikka aluksi onkin tuntunut hyvältä!
En mielestäni ole paha, olen vain hieman hukassa,ehkä myös hieman liian vaativa naisia kohtaan toisin sanoen kriteerini ovat liian korkealla, eikä sellaista ole mitä etsin, ei edes lähelläkään...Mutta mutta silti jollain sairaalla tavalla en pysty laskemaan "tasoa".
Lehdissä sanotaan et suominainen on nirso, mutta kyllä omasta mielestä moni mieskin osaa kurkottaa tähtiä taivaalta ja jää siksi yksin tepastelemaan. Mikä on saanut meidät monet kaltaiseni uskomaan, ettei tuo naapurin Tiina tai Erkki kelpaa kyllä minulle parempikin löytyy, kunhan vain jaksan sitä etsiä.
Ei ole löytynyt, eikä löydy sillä nykyihminen ei ole tyytyjä, vaan tahtoo aina vain parempaa, niin ikävä kyllä minäkin;( Realismi on hävinnyt parisuhde toiveilta, on siis helpompi luovuttaa kuin antaa itsensä rakastua itseään "heikompaan" ihmiseen...
Mies vailla
34
1019
Vastaukset
- ff9900
Harvinaisen viisasta tekstiä. Suosittelisin riman pudotusta. Yksinäisiä ihmisiä on tää maa pullollaan, kyllä sieltä sinullekkin joku hengenheimolaismimmi löytyy. Treffipalstalta kokeilin itse ja löysin. En ekalla, enkä tokalla, vaan kolmannella. Pidät hepin tupessa ja tutustut ekaks. Jos ajatusmaailmoissa on samoja kuvioita, ni mikä ettei. Ei teidän tartte olla läheskään samanlaisia. Toiselta oppiminen ja toisen kunnioittaminen on rikkaus. Toivon sydämmellisesti , että onnistut. Elämä on lyhyt ja sen soisi olevan onnellinen.
- AP!
Toivottavasti saan joku päivä nauraa nykyiselle "epätoivolleni" ja näyttää tulevalle rakkaalleni, kuinka häntä tarvitsin elämääni! Kiitos ff9900
- hienojaihmisiä
imatran raja-aseman henkilökunta suosittelee puolisoa,jota voi alistaa,jolle voi valehdella,jne
- Viratonmies!
Miten tää liittyi tähän ketjuun?
- in love
rakkaus on siitä ihmeellinen asia, että se suo vastapuolelle myös pieniä vajavaisuuksia ja heikkouksia.uskon (ja toivon), että löydät itsellesi hengenheimolaisen.kulje silmät ja mieli avoinna.
- ap!
Allekirjoitan tuon, että rakkaus sallii pieniä vajavaisuuksia..Mutta miten rakastuu ennenkuin huomaa niitä vajavaisuuksia ja miten saan estettyä, et pienestä asiasta kasvaa päähäni "mörkö" vai eikö se ole mahdollista kuin kasvamalla "aikuiseksi".
Olen aina pitänyt itseäni järki-ihmisenä, mut viimeaikoina on minun pitänyt myöntää itselleni olevani enempi tunneihminen, sillä järki on jäänyt aina kakkoseksi, kun ihmissuhteista puhutaan! - in love
..jaa-a kaipa sen näin "aikuisena" on vähän helpompaa??!! se miun mielestä on tärkeintä, et molemmat seisoo tukevasti omilla jaloillaan siis henkisesti.eikä toista tartte taluttaa eikä vetää perässä. ja jos tunneihminen olet nii uskon, että tiedät kun se oikee kävelee vastaan.mie ainakin tiesin heti ja samalla tiellä ollaan.... ja sen jälkeen alkaa se järki.. vaikein osuus. pitää alkaa miettiä miten kaikki asiat saa sopimaan yhteen se ei oo helppoo mut elämä on valintoja. asiat ei kasva möröiksi ku ne asettaa oikeeseen mittasuhteeseen.maanjäristys on katastrofi paskaset sukat olkkarin lattial ei. toiselta ei pidä vaatia eikä olettaa semmosta mihin ei itekkään o valmis.
- 2+20
Mukava lukea viisaita pohdintoja.
Vaikka nyt eletään 2000 tai joo 2010 -lukua, niin silti jotkut tietyt vuosikymmenten takaiset päähänpinttymät, kirjoittamattomat sukupuoleen liitetyt käyttäytymistoiveet ovat sittenkin voimissaan.
Itse aikanaan jäätyäni sinkuksi tein sen virheen, että ravasin baareisssa lähestulkoon joka viikonloppu.
Älkää työ tehkö sitä virhettä.
Ravatkaa vaikka vain joka toinen viikonloppu ja se toinen viikonloppu sitten jossain urheiluhäppeningeissä yms.- Eräs!
2 20 jos saan kysyä, mitä sinulle tapahtui kun ravasit baareissa? Menitkö onnesi ohi, kun et osannut jarruttaa ja mitä sinulle nyt kuuluu, oletko onnellinen vai onneton. Tilanteeni on vähän samanlainen, olen juossut baareissa reilusti ja muutama hyväkin on lipunut biletyksen takia pois!
- 2+20
Eräs! kirjoitti:
2 20 jos saan kysyä, mitä sinulle tapahtui kun ravasit baareissa? Menitkö onnesi ohi, kun et osannut jarruttaa ja mitä sinulle nyt kuuluu, oletko onnellinen vai onneton. Tilanteeni on vähän samanlainen, olen juossut baareissa reilusti ja muutama hyväkin on lipunut biletyksen takia pois!
jep, jotenkin sitä antoi varmaan "vääränlaisia signaaleja" : halusi alkaa seurustella, mutta tuli sitten ängettyä vähän liian helposti samaan taxiin :)
Ja tuli leikittyä viileää---"että ei minuu satu, vaikka et nyt soita/textaa/halua tavata muualla kuin baaritiskillä/sängyssä". Ja sattui kuitenkin.
Toisaalta, onni löytyi sitten muualta kuin baareista. Parempi niin - tosin kyllähän niistä baarituttavuuksistakin voi kehkeytyä ja kehkeytyykin ihan hyviä tarinoita ja "happy endejä".
mutta liian monta turhaa baarikeikkaa ja liian monta yksinäistä aamua - eihän yksinäisyydessä mitään vikaa ole, jos niin haluaa elää - mutta vastentahtoista yksinäistä aamua...
ja niin...rapsuttakaa vähän pintaa - siitä pahimmastakin bilehilestä saattaa löytyä vaikka minkälainen "aarre".
- green gren gras
Meillä kun oli asusmus ero niin minä juoksin vieraissa naisissa minkä ehdin, ja todellakin ehdin. Se oli helvetin mukavaa. Oli monen näköistä ja muotoitsa ja yleensä ne kaikki oli todella himokkaita. Sinkkuja tai avioelämään tyytymättömiä.
Se oli molemmin puolista hyväksikäyttöä. Ei muuta kuin pelkkää seksiä kerran tai pari tavattiin.
Ja luoja miten näitä ja riittää täällä Imatrallakin.
Suosittelen kaikille ketkä vaan voi tehdä sen.
Nyt ollaan taas oltu onnellisessa parisuhteessa vuosia ja hyvin menee- sormus on p-magneett
Siinäpä se onkin että varattu mies saa, mutta sinkku ei. Naisilla on tärkeä kriteeri että on ensin kelvannu jollekin muulle tai sitten kyse on siitä että saa "lainata" toisen omaa..
- arveluja
sormus on p-magneett kirjoitti:
Siinäpä se onkin että varattu mies saa, mutta sinkku ei. Naisilla on tärkeä kriteeri että on ensin kelvannu jollekin muulle tai sitten kyse on siitä että saa "lainata" toisen omaa..
Onkohan noinkaan.
Luulen, että se on niin varatuilla miehillä kuin varatuilla naisillakin se, että epätoivoiseen ja epätoivoisennäköiseen metsästykseen ei ole enää tarvetta. Sitä on rento, itsevarma.
Siis EI epätoivoinen.
- Mikael41v.,
Mies, Ikä 41v parisuhdetta 25 vuotta takana since 1986. Rakastakaa toisianne, älkää mielikuvia, joita TV jne. media suoltaa tuuteistaan. Kun tutustutte toisiinne, niin tehkää töitä myös (ja eritoten) itsenne kanssa, ei ihminen ole sama joka tilanteessa. Meillä esimerkiksi lapset (ihanat, osaavat, rakastetut) muuttivat parisuhdetta ja kummankin minuutta aivan käsittämättömän paljon ja monessa suhteessa paljon parempaan suuntaan. Nyt lapset jo nuoria ja aikuisia. Rakastan naistani aivan käsittämättömän paljon edelleen ja hän minua.Ilman vaikeuksia emme mekään ole tulleet tähänkään päivään, mutta olemme opetelleet kasvamaan aikuisina ja toistemme rakastettuina, eli tehneet todellakin töitä parisuhteemme ja toiseuden eteen, luopumalla ja saamalla.
- b.oring
Vai huomasit moisen ongelman, samanlaista keskustelua on lähes joka keskustelupalstalla. Se on vaan tämä nykyinen yhteiskunta mikä on ajamassa kovaa vauhtia seinään.
Unelmahöttöä ja liikaa kokemuksia liian nuorina. Siksi sinkkuja on yhä enemmän ja naiset hedelmöittävät itsensä tanskalaisella spermalla. - 222222
Olen tuomittu yksinäisyyteen yksin ahdistaa, mut kaksin ahdistaa kaksin verroin! En enää aio tapailla ketään ikinä;(
- 32vmsgdsgvdf
En tapaile miekää, mutta siihen ny en itse voikaan vaikuttaa :(
- 42v.
"Miten pääsen eroon parisuhdekammosta, ettei taas kävis niin että kun löydän mielen kiintoisen naisen, minua alkaa ahdistamaan"
Tuo ahdistus johtuu minun kohdalla siitä, että olen jo liian kauan elänyt yksin ja sen myötä tottunut siihen, että voin mennä ja tulla miten huvittaa kun kotona ei ole odottamassa muuta kuin vanhat verhot. Tavallaan se vapauden menetys pelottaa vaikka miten tietää, että omasta elämästä ei suinkaan tarvitse luopua parisuhteen myötä.
"...eikä sellaista ole mitä etsin, ei edes lähelläkään...Mutta mutta silti jollain sairaalla tavalla en pysty laskemaan "tasoa"."
Sama juttu. En ymmärrä itseäni tämän asian kohdalla. - 0,007
mitä ihmettä työ sitte oikeen etitte?? hyväkroppasta älykästä blondia?? turha ettiä niitä ei ole. media on luonu photoshoppauksella aivan uuden "ihmisrodun" jollasta ei oikeesti ole edes olemassa! suurin osa kuitenki on ihan tavallisia tiinoja ja taunoja.tää aika on ihmeellistä, kun lehet tyrkyttää jotain mallia millanen siun pitäs olla ja mitä tehä et olisit ns.kelvollinen rakentamaan parisuhdetta tai ylipäätään olemaan olemassa.
- mielummin ilman
Täältä ei löydä kuin alkoholisoituneita yksinhuoltajaryhävalaita.
- nuorimies!
Itselleni ainut vaatimus naisen kohdalla on et se treenaa ja pitää itsestään huolta, eikä sen lenkki tarkoita sitä et heittää keppiä koiralle ja ite seisoo paikoillaa! Niinku se useasti on:(
- n 43
no joo onhan se kohteliasta itseään ja muita kohtaan pitää ittensä ees jonkunlaises kuosis, mutta eikös se oo jo moneenkertaan todettu et muodokas on kaunis enkä täl suinkaan tarkota mitään rantautunutta valasta.
- Ei täältä
Joku mainitsi, ettei hyväkroppaisia älykkäitä blondeja edes ole, niin väärässä oli :) Ainakin yksi vapaa sellainen nainen on, joka ei myöskään ole alkoholisoitunut yksinhuoltajaryhävalas :D Mutta se onkin sitten eri juttu mitä kautta tällainen nainen tapaisi kunnon miehen.
- 892!
Toivottavasti löydät minut, EI täältä;)
- niiarvatenkin
Naiset hjaluaa vaa paperimiehen mile voi synnyttää ja elatusapuja.
- SIAT!
Peparimiehet
- Pipsa!
Kesällä katsoin tekstiäsi ja vaikutuin! Päätin silloin et jos ero tulee nykyisestä miehestä yritän ottaa sinuun yhteyttä;) Hakuammuntaa myönnän, mut yrittänyttä ei laiteta;)
- pillua vailla
Ellet ole storalla töissä ja asu omakotitalossa on tässä kylässä aivan turha haaveilla naisista.
- dfvdffvfvf
Töissä kyllä StoraEnsolla, mutta tuo omakotitalo puuttuu. Ilmankos en ole naista saanut prkl :(
- miiisu nau
Yleinen taudinkuvan joka miehellä. Perhe on tärkein, elämän arvokkain asia.
- hyi olkooon
Narsisti mies:( Yök
- dsfhfjgm xgb
Mitäs "hyi olkoon" tuo tähän juttuun liittyy? vai kävitkö arkistossa ja et löytänyt parempaa ketjua sieltä? Meehä uudelleen ja penkaseppa vähän vanhempia juttuja ni eiköhän jo ala löytyy "narsistinen mieskin" hahahahaahhaaahaaa
- Kusipää!
Taidan tuntea tuon miehen!! Ensiksi on mitä huomaavaisin on kiinnostunut aisiostani haluaa nähdä ja yms. Tuntuu ettei tollasta miestä oo olemassakaan ja hetken päästä olen kuin ilmaa sanoo et ahistaa ja sen jälkee ei kuulu mitään ei vastaa viesteihin ei yhtään mitää.... Täysin kylmä kusipää !!!
- 12+7
Sanpoppa kusipää, miksi otit näin vanhan viestin esille? Onko se vielä ihan tuore juttu?? EI VOI OLLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462