Eli oon 57kg ja 165.5cm joten kuinka pienellä ponilla saisin mielestänne mennä?? Pliis vastailkaa!!
Kuinka pienellä ponilla saan mennä? :OO
5
101
Vastaukset
- maybeeeeeeee
Pituutesi puolesta ehkä 140cm eteenpäin olisi ihan okei. Jos ratsastat pienillä ryhtisi huononee ja istunta sitä myötä.
- horses<3
Olen samaa mieltä :) tai kyllä varmaan pystyisit mennä pienemmilläkin, mutta riippuu esim. siitä, yltääkö sinulla pienen ponin selässä jalat maahan. ja on se ponillekkin aika harmittavaa, jos joku todella pitkä ratsastaa sillä. Joten susittelen min. noin 140 cm (:
- tiedoton.
mut siis enks sit vois mennä sellasella vahvarakenteisella 135cm ponilla?
- tynski
periaatteessa joo mutta,mielellään sellaisella ponilla jolla ei ole enää kasvu vaihe päällä,eli yli 5-6 vuotialla. :)
- poniratsastaja
Kyllä voit myös mennä 130-135cm poneilla. Ite oon 167cm ja 61kg ja ratsastan lähes päivittäin 135cm issikalla, (tosin ei ole poni). Voit mennä silti hyvinkin tietyillä poneilla kuten welshillä tai connemaralla ym. Ite meen lähes päivttäin connemaralla joka on 133cm. Hyvin hento rakenteisellaponeilla ei kannata mennä ja niinkuin mainittukin mielellään sellaisella jolla ei ole enää kasvuvaihe päällä eli rodusta riippuen 5-7 vuotiailla. Mutta pituuteen nähden itsekin pidän yleisenä rajana noin 135-140cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462