Oon tässä muutaman kerran kotini nurkilla nähnyt jotenkin tutunoloisen, mutta todellisuudessa ihan vieraan miehen. Valtavan mielenkiintoisen oloinen, herrasmiesmäinen ja itsestään selvästkin huolta pitänyt... Tänään, noin pari tuntia sitten, hän pyöräili minua vastaan ja katsoi pitkään. Kävelin eteenpäin ja mieleni teki kääntyä katsomaan hänen peräänsä. Mukavaa katsella kaukaa, mutta - kieltämättä - vaarallisen tunteen jätti katseellaan jonnekin sydämeni taakse. Kyllä elämä on sitten kivaa - kunhan varoo polttamasta näppejään...
En nyt ihan ihastunut mutta
9
809
Vastaukset
- yksvaan+1
Niin minä pyörin siellä sinun kotinurkilla, kun asun nykyjään siellä.
- vastaantullut mies
Kiva katsella vastaantulevaa naista silmiin ja hymyillä. Ajan pyörällä usein. Nautitaan vastakin pikku kohtaamisistamme!
- melkein tai jotain
Niinniin. Ei tää herrahlö varsinaisesti hymyillyt, mutta silmissä tuikki oikein mielenkiintoinen hyvämieli. Ja oli se niin viksun oloinen, ettei taatusti lueskele näitä. Huom. tajuan kyllä itsekin lukevani, vaikka ihan "lukenut" olenkin. Heh.
- Sattuman kauppaa
Näitä sattuu itse kullekin. Tällaisia kohtaamisia siis.
Harmillista että pyörän selästä varsinkin jos kulki lujaa mutta hiljempaakin on vaikea tehdä tuttavuutta ja ainakin itse saatan katsoa useitakin ihmisiä silmiin, sitten niitä mielenkiintoisempia saatan tapittaa pitempään jos katsovat takaisin. ;)
En ole tuo mies jota etsit, enkä itsekään tiedä miten noissa tilanteissa tulisi toimia koska esimerkiksi vaikka joku neito asuisi lähistöllä (eilen sattui tällainen kohtaaminen erään kanssa) niin toista näkee kuitenkin niin harvoin ja vain pikaisesti että tutustuminen on vaikeaa.- melkein tai jotain
Ok. Tunnistit, oot kyllä aika mestari. Tapani asetella sanoja on kai aika ilmeinen, samoin ajatusviiva ja mietintäpisteet. Sisältöpuolikin täsmää. Me edelleenkin sitten vaan jatketaan katselemista, kohde vaan vaihtuu ; ) Enkä edes tunnista sinua muuten kuin kirjallisesta tyylistäsi - et ole siis se "henkilö", jonka joskus kuvittelin käyvän näillä sivuilla. Minun (toivottomassa) tapauksessani kyse on edelleenkin etäihailusta, kaikkien onneksi. Niin elämässä säilyy jonkinlainen tasapaino. Ei pirä säntäillä.
- melkein tai jotain
melkein tai jotain kirjoitti:
Ok. Tunnistit, oot kyllä aika mestari. Tapani asetella sanoja on kai aika ilmeinen, samoin ajatusviiva ja mietintäpisteet. Sisältöpuolikin täsmää. Me edelleenkin sitten vaan jatketaan katselemista, kohde vaan vaihtuu ; ) Enkä edes tunnista sinua muuten kuin kirjallisesta tyylistäsi - et ole siis se "henkilö", jonka joskus kuvittelin käyvän näillä sivuilla. Minun (toivottomassa) tapauksessani kyse on edelleenkin etäihailusta, kaikkien onneksi. Niin elämässä säilyy jonkinlainen tasapaino. Ei pirä säntäillä.
Lueskelin vastauksiasi muualta; vaikka olisitkin se "elämäni mies" johon kerran ajattelin rakastuneeni, niin mitä sitten? Jatka elämääsi. Vaikka ikävöisin sinua vähintään tunnin välein, ei meillä voisi olla mitään yhteistä koskaan. Välillä havahdun muistelemasta niitä hetkiä, jolloin istuimme saman pöydän ääressä, vierekkäin. Sitä, miten sanat eivät tulleet ulos ja ainoana ajatuksena oli lähteä karkuun. Minä en KOSKAAN pystyisi keskustelemaan kanssasi järkevästi. Sinä herätit minussa niin voimakkaita ja ristiriitaisia tunteita, etten voisi elää sellaisten kanssa. Siksi minä lähdin pois. Nyt nautin jokaisesta työpäivästä, sillä kotona minulla ei ole "lomaa". Kaikkea hyvää edelleen sinulle toivotan. Tiedän että sinulla on nainen elämässäsi - katso häntä uudelleen, tarkemmin, hän on varmasti hyvä sinulle. Tähän on hyvä päättää... tiedätkö, olen päässyt irti tästä koukusta...
- Uuno_89
Älä missään tapauksessa vaan paljasta ihastumistasi. Muista näyttää hapanta naamaa ja käännä katseesi pois. Kyllä prissi tulee hakemaan sinut kotoasi, jos hän on sinun arvoisesi.
- Odottavan aika lyhyt
Näin aionkin toimia, kiitos vaan vinkistä;) Ja nyt ei kun istumaan soffalle ja odottamaan omaa prinssiä :) Mahtaakohan tulla etu- vai takapihan ovesta?
- melkein tai jotain
Ei tällä iällä enää ihastuta pelkän ulkonäön tai olemuksen tuottamaan mielihyvään. Ainakaan minulle ei sitä tapahdu. Lähtökohtana tälle avaukselleni oli ajatus siitä, että joskus jokin kohtaaminen jää vain oikein erityisesti mieleen, vaikka se ei johtaisikaan mihinkään. Ja piristää, kun huomaa jonkinasteista kiinnostusta itsessäänkin - en olekaan ihan kylmä. Toisen tunteminen suhteeseen heittäydyttäessä olisi ehdottoman tärkeää, varsinkin jos on alaikäisten äiti- tai isäihminen. Uusioperheeseen "toiseen yritykseen" en usko, sitä arkea olen saanut nähdä läheltä. Kiitos kannanotoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502