Naiset lihoneet

m36-INTJ

63

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jungeri

      Entäs miehet?

      • aapeli a.

        Miesten lihomisesta ei ole niin väliä, koska miehellä voi olla karismaa.


      • jungeri
        aapeli a. kirjoitti:

        Miesten lihomisesta ei ole niin väliä, koska miehellä voi olla karismaa.

        Ilmeisesti.


      • Miss Fury
        aapeli a. kirjoitti:

        Miesten lihomisesta ei ole niin väliä, koska miehellä voi olla karismaa.

        Ööh niin voi olla naisellakin mutta ainakaan tämän palstan miehiä ei usein näytä kiinnostavan muu kuin ulkonäkö.


      • .............
        Miss Fury kirjoitti:

        Ööh niin voi olla naisellakin mutta ainakaan tämän palstan miehiä ei usein näytä kiinnostavan muu kuin ulkonäkö.

        Nainen jolla on karismaa on miehekäs ja usein matalalla äänellä puhuva 50-kymppinen ketjupolttaja, entinen kabareetähti tai nykyinen toimitusjohtaja tai rehtori.


      • Miss Fury
        ............. kirjoitti:

        Nainen jolla on karismaa on miehekäs ja usein matalalla äänellä puhuva 50-kymppinen ketjupolttaja, entinen kabareetähti tai nykyinen toimitusjohtaja tai rehtori.

        http://1.bp.blogspot.com/_iqde5Op1Cy8/TRuvDbzwprI/AAAAAAAAApE/IQyNN878q1Q/s1600/Joan Crawford 17.jpg

        http://www.doctormacro.com/Images/Dietrich, Marlene/Annex/Annex - Dietrich, Marlene (No Highway in the Sky)_02.jpg

        Siinä karismaattisia naisia. Toki vielä karismaattisempia kun vanhenivat ja jalostuivat. Mutta eivätpähän ne miehetkään nuorena useinkaan ole karismaattisimmillaan. Karismaattiset naiset ovat usein hillityllä tavalla julkeita ja itsevarman seksikkäitä.


      • kolmas sivunikki
        Miss Fury kirjoitti:

        http://1.bp.blogspot.com/_iqde5Op1Cy8/TRuvDbzwprI/AAAAAAAAApE/IQyNN878q1Q/s1600/Joan Crawford 17.jpg

        http://www.doctormacro.com/Images/Dietrich, Marlene/Annex/Annex - Dietrich, Marlene (No Highway in the Sky)_02.jpg

        Siinä karismaattisia naisia. Toki vielä karismaattisempia kun vanhenivat ja jalostuivat. Mutta eivätpähän ne miehetkään nuorena useinkaan ole karismaattisimmillaan. Karismaattiset naiset ovat usein hillityllä tavalla julkeita ja itsevarman seksikkäitä.

        Hillityllä tavalla julkeus kuulostaa kyllä hyvältä. Oletko itse sellainen?


      • Miss Fury
        kolmas sivunikki kirjoitti:

        Hillityllä tavalla julkeus kuulostaa kyllä hyvältä. Oletko itse sellainen?

        Julkea kyllä, hillitty en.


    • Aasintuntija.

      Puolet suomalaisista naisista on YLIPAINOISIA ja silti jotkut hokevat olevansa normaalivartaloisia, muodokkaita (muodokas ei tarkoita läskiä) tai hokevat että persettä ja tissiä kuuluu olla. Toki kuuluukin, mutta ei ylipainoa.

      • näin on!

        Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on YLIPAINOISIA ja silti he valittavat naisten ylipainosta. Kuvottavaa.


      • jungeri

        perse ja tissit on yleensä just sitä läskiä, ellei ole sitten silikoonista veistetty.

        Harvemmin hoikalla on isot bosat ja perse. Toki jollain on luonnostaan semmoiset muodot.


      • stattisti

      • m36-INTJ
        näin on! kirjoitti:

        Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on YLIPAINOISIA ja silti he valittavat naisten ylipainosta. Kuvottavaa.

        "Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on YLIPAINOISIA ja silti he valittavat naisten ylipainosta. Kuvottavaa. "

        Epäilen suuresti että tuo pitää paikkaansa.


      • stattisti
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Kaksi kolmasosaa suomalaisista miehistä on YLIPAINOISIA ja silti he valittavat naisten ylipainosta. Kuvottavaa. "

        Epäilen suuresti että tuo pitää paikkaansa.

        Vuoden 2007 Finriski-tutkimuksen mukaan suomalaismiehistä normaalipainoisia on enää 33 prosenttia ja naisista 48 prosenttia.


      • m36-INTJ

      • m36-INTJ
        stattisti kirjoitti:

        Vuoden 2007 Finriski-tutkimuksen mukaan suomalaismiehistä normaalipainoisia on enää 33 prosenttia ja naisista 48 prosenttia.

        No tuo nyt ei voi pitää paikkaansa. Lisäksi pitää ottaa huomioon että miehillä ei välttämättä ole ylipainoa, vaan lihasmassa. Jos naiset ovat ylipainoisia, ne se on aina läskiä. Ei pidä hurrata vielä.


      • mitähän tekis?
        m36-INTJ kirjoitti:

        No tuo nyt ei voi pitää paikkaansa. Lisäksi pitää ottaa huomioon että miehillä ei välttämättä ole ylipainoa, vaan lihasmassa. Jos naiset ovat ylipainoisia, ne se on aina läskiä. Ei pidä hurrata vielä.

        Menee sullakin vkl mukavasti, kun tutkit tätä asiaa xD


      • dasdadaasd
        m36-INTJ kirjoitti:

        No tuo nyt ei voi pitää paikkaansa. Lisäksi pitää ottaa huomioon että miehillä ei välttämättä ole ylipainoa, vaan lihasmassa. Jos naiset ovat ylipainoisia, ne se on aina läskiä. Ei pidä hurrata vielä.

        Lelluvaa läskia ja ihraa se on. Aika timmissä kunnossa ihmisen pitää olla, että se oikeasti vaikuttaa painoindeksiin, saatikka että koko kansakunnan pöhöttymistä voisi sillä edes jotenkin perustella.


    • m36-INTJ

      Minusta se on jotenkin niin epätoivoista miesten osalta, kun kaduilla näkee urheilullisia miehiä lihavien naisten kanssa. Eikö miesten kannattaisi vähän nostaa sitä rimaa?

      Vastaan ei ole sen sijaan tullut kertaakaan urheilullista tai hoikkaa naista jonkun lihavan miehen kanssa.

      • 2+4

        Eikö todellakaan ole tullut mieleesi, että jotkut ihmiset arvostavat kumppanissa eri asioita kuin sinä tai muut tämän palstan kirjoittajat? Ettei kyse todellakaan ole siitä, että olisi joutunut TYYTYMÄÄN lihavaan kumppaniin vaan joku on voinut todella haluta juuri sen kyseisen naisen, koska tällä on muita ominaisuuksia joita mies arvostaa enemmän kuin ulkonäköä?

        Ihme kuplassa elätte ja kuvittelette että muut ajattelevat asioista samoin.


      • läskipoliisi?

        Mitäköhän se sulle kuuluu, toisten miesten tekemiset? Kysy seuraavan kerran suoraan tämmöisesltä pariskunnalta, että "MIIIIIKSIIIII?!" xD

        Joku voi jopa arvostaa sitä sisintäkin. Ja joku voi tykätäkin siitä vähän pulskemmasta.Tämmöistä legendaa liikkuu.


      • m36-INTJ
        2+4 kirjoitti:

        Eikö todellakaan ole tullut mieleesi, että jotkut ihmiset arvostavat kumppanissa eri asioita kuin sinä tai muut tämän palstan kirjoittajat? Ettei kyse todellakaan ole siitä, että olisi joutunut TYYTYMÄÄN lihavaan kumppaniin vaan joku on voinut todella haluta juuri sen kyseisen naisen, koska tällä on muita ominaisuuksia joita mies arvostaa enemmän kuin ulkonäköä?

        Ihme kuplassa elätte ja kuvittelette että muut ajattelevat asioista samoin.

        Eipä naiset sitten tunnu arvostavan mitään lihavissa miehissä.


      • m36-INTJ kirjoitti:

        Eipä naiset sitten tunnu arvostavan mitään lihavissa miehissä.

        Taas voi olla ihanasti se poikkeus säännöissä, minä pidän tukevista miehistä. Tukevuus ei ole välttämättömyys ja voin ihan hyvin ihastua muunkin muotoisiin miehiin, mutta mun silmää miellyttää isokokoinen mies ja tarkoitan miestä jolla on oikeasti ihan sitä vatsaa. Tukevien miesten ei tarvi pitää minusta, mutta minun silmää he usein miellyttävät.


      • Älä muista huoli

        Minun työkaverini on hoikka ja urheilullinen nainen. Hän meni äskettäin naimisiin noin neljä kertaa isomman, erittäin vatsakkaan ja hyllyvän miehen kanssa noin vuoden seurustelun jälkeen. Ja rakastuneita ovat.

        Älä ole epätoivoinen muiden miesten puolesta. Itse he ovat seuransa valinneet eikä kukaan ole pakottanut. Lihavan voi muuten saada laihtumaan, mutta huuhaahan hurahtanutta ylimielistä rehvastelijaa ei paranna mikään.


    • just jooooooooo

      Tosiaankin näin se varmasti tämä kehitys menee, ja ilmeiseti mamuja on tarkoitus tuoda maahan näiden lihovien naistemme seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisen maksimoimiseksi.

      • eueyretirii

        No olisitko itse sitten innokkaana tyydyttämässä lihavan naisen tarpeita? Jokuhan sekin homma on otettava tekemään.


    • Urheilullinen mies

      Itselle tulee lihavuudesta mieleen huono itsekuri, laiskuus ja saamattomuus. Tykkään naisista jotka huolehtivat itsestään niin henkisesti kuin fyysisesti. Ja toki, luonne on myös erittäin tärkeä kriteeri.

    • ----->

      Pikkupojissakin miehistä suurempi osa on lihavia. Harva se päivä näkee pallonaamaisia taikinapoikia energiajuoma ostoksilla.

      • <----------

        Heidät pitäisikin ohjata urheilun pariin, tai heistä tulee taikinanaamaisia aikuisia.


      • Läskisota
        <---------- kirjoitti:

        Heidät pitäisikin ohjata urheilun pariin, tai heistä tulee taikinanaamaisia aikuisia.

        Huostaanottoa tulisi myös sosiaalitoimen harkita, jos kerran vanhemmat haluaa upottaa lapsensa samaan paskaan missä itse rytevät.


      • tai sitten
        <---------- kirjoitti:

        Heidät pitäisikin ohjata urheilun pariin, tai heistä tulee taikinanaamaisia aikuisia.

        Vanhempien pitää opettaa oikeita ruokailutottumuksia. Tietysti paras vaihtoehto olisi terveellinen ruokavalio ja liikunta.


      • not nice :(
        Läskisota kirjoitti:

        Huostaanottoa tulisi myös sosiaalitoimen harkita, jos kerran vanhemmat haluaa upottaa lapsensa samaan paskaan missä itse rytevät.

        Kyllä teki pahaa, kun kerran ostarissa näin Hesessä olevan äidin syöttämässä vuoden ikäiselle hampurilaista!! Mistäköhän ne elintavat opitaan? Ja opitaan kinuamaan hamppareita ym.?


      • <---------
        tai sitten kirjoitti:

        Vanhempien pitää opettaa oikeita ruokailutottumuksia. Tietysti paras vaihtoehto olisi terveellinen ruokavalio ja liikunta.

        Juuri näin.


    • NikoS

      Ja siitä voi syyttää heidän idiootteja ja läskejä vanhempia! Ei tarttisi lapsiakaan tehdä jos ei osaa ruokkia ja huolehtia heistä.

    • 156 ja 54kg

      156cm-54kg, 75D ja koko 36, sinkku ja kaikki aitoa..

      • oho_

        Ai yläosaankin menee myös koko 36 vaikka on noin isot tissit?


      • 156 ja 54kg
        oho_ kirjoitti:

        Ai yläosaankin menee myös koko 36 vaikka on noin isot tissit?

        Peppuni mahtuu kokoon 36..ja minulla on rinnat. nätitkin vielä.


    • NikoS

      Hmm, kuulostaa hyvältä! ;) Harmi kun kaikki eivät osaa arvostaa itseään niin kuin sinä.

      • 156 ja 54kg

        ;) kiitos.


    • 26

      Sitten jos palattais otsikon aiheeseen miesten ja lasten ruotimisen sijaan, miksi te naiset lihoatte noin huimaa vauhtia? Ennen sanottiin ettei naiselta saa kysyä painoa, silloin naiset olivat vielä hoikkia ja nättejä, joten tarvettakaan ei ollut. Nykyään tilanne on aivan toinen ja valtion tulisikin julistaa hallistusohjelmassaan läskisota, taisteluksi nopeasti kasvavaa ja uhkaavaa kansan ylipainoa vastaan. Eläkeiän nostot eivät auta, jos kansalaiset koko aikuisikänsä rapakunnossa, ei sitä sitten enää 65 jälkeen duunia paineta.

      • ???

        Ai miehet ja lapset saa lihoa?

        Miksi kaikilta ei voi kysyä, miksi lihot huimaa vauhtia?


    • Pumpasen Jake

      En yleensä tykkää lihavista naisista mutta nuo kuvan pullukat on aika pantavan näköisiä pakkauksia, varsinkin tuo tumma. Vähän oudolta tuntuisi seurustella jonkun pullean kanssa kun itse olen hoikka, mutta kyllä jotain nättiä pullukkaa haluaisin päästä vähän pumppaamaan. Aah, aah, aah. vittu kun panettaa.

    • Kunhan kysyn

      Hyi h*lvet*i! Löydätkö sieltä reisien seasta edes mitään?

      • Pumpasen Jake

        Pyörittelen perunajauhoissa jotta löydän märän kohdan. Uuh uuh aah. Pullukoilla on kuulemma kireä pimppa.


      • punnusbullaa
        Pumpasen Jake kirjoitti:

        Pyörittelen perunajauhoissa jotta löydän märän kohdan. Uuh uuh aah. Pullukoilla on kuulemma kireä pimppa.

        Pullukan paneminen on kuin puoliksi sulanutta voipakettia yrittäisi panna. Kun ensin olet nostellut läskikinokset vatsalta syrjään ja löytänyt haarovälin sekä kiinnittänyt reisien läskivyllit ilmastointiteipillä sivuun.


      • m36-INTJ
        punnusbullaa kirjoitti:

        Pullukan paneminen on kuin puoliksi sulanutta voipakettia yrittäisi panna. Kun ensin olet nostellut läskikinokset vatsalta syrjään ja löytänyt haarovälin sekä kiinnittänyt reisien läskivyllit ilmastointiteipillä sivuun.

        No on sinullakin huumorintajua.


    • 156 ja 54kg

      Wake up Sisters, samaa mieltä,nainen ei saa lihoa ja hänen tulee pitää itsestään huolta. Järkyttävää katseltavaa kun nuoret ahtaavat itsensä liian pieniin vaatteisiin,kaikki makkarat pilkottavat sieltä täältä ja vielä höllyvät..
      Itse aiheutettu lihavuus,ruokavalio ja liikkumattomuus ei ole naisellista.
      Lapsi ottaa aina esimerkin äidistään.

      • m36-INTJ

        No et kyllä itsekään ole mikään malliesimerkki noilla mitoilla.


      • I'm so nervosa
        m36-INTJ kirjoitti:

        No et kyllä itsekään ole mikään malliesimerkki noilla mitoilla.

        Anorexia Roxx


      • 156 ja 54kg
        m36-INTJ kirjoitti:

        No et kyllä itsekään ole mikään malliesimerkki noilla mitoilla.

        No, kyllä olen, indeksini on ihan oikea,tarpeeksi lihasta oikeissa paikoissa. Tervetuloa katsomaan,löydät minut kuntosalilta sieltä edestä,kasvot teihin päin. Jos tarvitset apua oikeaan liikkumiseen ja ruokavalioon,varaa aika,vapaita aikoja löytyy marraskuussa.


      • m36-INTJ
        156 ja 54kg kirjoitti:

        No, kyllä olen, indeksini on ihan oikea,tarpeeksi lihasta oikeissa paikoissa. Tervetuloa katsomaan,löydät minut kuntosalilta sieltä edestä,kasvot teihin päin. Jos tarvitset apua oikeaan liikkumiseen ja ruokavalioon,varaa aika,vapaita aikoja löytyy marraskuussa.

        Olet kyllä ihan kohtelias, mutta laita välilyönti pilkkujen jälkeen. En tiedä, olen aika huono käymään kuntosalilla. Ja mittani ovat 180/68, eli ylimääräistä ei ole päässyt kertymään. Mikä koulutus sinulla on? Tiedän kyllä nämä asiat paremmin kuin sinä todennäköisesti. Minulla on tosin ihan poikkeavat ratkaisut näihin paino-ongelmiin kuin muilla.

        Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota kun suolisto on tarpeeksi puhdas bakteereista. Suolisto on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen, eli sinne suolistonseinämiin mahtuu vaikka miten paljon bakteereja. Suoliston puhdistaminen on iso urakka, jos sen suoliston on päästänyt retuperälle. Olen osoittanut käytännössä, että ihmisen vanhentuminen johtuu suolistosta peräisin olevasta tulehduksesta, joka myös tekee ihon vanhaksi. Sitä tapahtuu ihan kaikille ihmisille. Sokeria kannattaa nauttia suolistoantibioottien kanssa, se tehostaa niiden vaikutusta, tutkimusten mukaan.


      • junky trunk
        m36-INTJ kirjoitti:

        Olet kyllä ihan kohtelias, mutta laita välilyönti pilkkujen jälkeen. En tiedä, olen aika huono käymään kuntosalilla. Ja mittani ovat 180/68, eli ylimääräistä ei ole päässyt kertymään. Mikä koulutus sinulla on? Tiedän kyllä nämä asiat paremmin kuin sinä todennäköisesti. Minulla on tosin ihan poikkeavat ratkaisut näihin paino-ongelmiin kuin muilla.

        Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota kun suolisto on tarpeeksi puhdas bakteereista. Suolisto on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen, eli sinne suolistonseinämiin mahtuu vaikka miten paljon bakteereja. Suoliston puhdistaminen on iso urakka, jos sen suoliston on päästänyt retuperälle. Olen osoittanut käytännössä, että ihmisen vanhentuminen johtuu suolistosta peräisin olevasta tulehduksesta, joka myös tekee ihon vanhaksi. Sitä tapahtuu ihan kaikille ihmisille. Sokeria kannattaa nauttia suolistoantibioottien kanssa, se tehostaa niiden vaikutusta, tutkimusten mukaan.

        "Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota"

        No eipä tietenkään, syöt vain pelkkää hiilaria ja rasvaa, eikä proteiinia ja vihanneksia ollenkaan. Siinäpä ohjeet koko kansalle...


      • Taas ovat väärässä?
        m36-INTJ kirjoitti:

        Olet kyllä ihan kohtelias, mutta laita välilyönti pilkkujen jälkeen. En tiedä, olen aika huono käymään kuntosalilla. Ja mittani ovat 180/68, eli ylimääräistä ei ole päässyt kertymään. Mikä koulutus sinulla on? Tiedän kyllä nämä asiat paremmin kuin sinä todennäköisesti. Minulla on tosin ihan poikkeavat ratkaisut näihin paino-ongelmiin kuin muilla.

        Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota kun suolisto on tarpeeksi puhdas bakteereista. Suolisto on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen, eli sinne suolistonseinämiin mahtuu vaikka miten paljon bakteereja. Suoliston puhdistaminen on iso urakka, jos sen suoliston on päästänyt retuperälle. Olen osoittanut käytännössä, että ihmisen vanhentuminen johtuu suolistosta peräisin olevasta tulehduksesta, joka myös tekee ihon vanhaksi. Sitä tapahtuu ihan kaikille ihmisille. Sokeria kannattaa nauttia suolistoantibioottien kanssa, se tehostaa niiden vaikutusta, tutkimusten mukaan.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkijat Suolihuuhtelusta ei hyötyjä mutta paljon haittoja/1135268319992


      • Linkkiä kaivataan
        m36-INTJ kirjoitti:

        Olet kyllä ihan kohtelias, mutta laita välilyönti pilkkujen jälkeen. En tiedä, olen aika huono käymään kuntosalilla. Ja mittani ovat 180/68, eli ylimääräistä ei ole päässyt kertymään. Mikä koulutus sinulla on? Tiedän kyllä nämä asiat paremmin kuin sinä todennäköisesti. Minulla on tosin ihan poikkeavat ratkaisut näihin paino-ongelmiin kuin muilla.

        Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota kun suolisto on tarpeeksi puhdas bakteereista. Suolisto on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen, eli sinne suolistonseinämiin mahtuu vaikka miten paljon bakteereja. Suoliston puhdistaminen on iso urakka, jos sen suoliston on päästänyt retuperälle. Olen osoittanut käytännössä, että ihmisen vanhentuminen johtuu suolistosta peräisin olevasta tulehduksesta, joka myös tekee ihon vanhaksi. Sitä tapahtuu ihan kaikille ihmisille. Sokeria kannattaa nauttia suolistoantibioottien kanssa, se tehostaa niiden vaikutusta, tutkimusten mukaan.


      • Päivän mietelause

      • m36-INTJ
        Taas ovat väärässä? kirjoitti:

        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkijat Suolihuuhtelusta ei hyötyjä mutta paljon haittoja/1135268319992

        Tottakai ovat väärässä. Näin tuon artikkelin itsekin, ja hämmästelin miten tyhmiä mainstream lääketieteessä ollaan. Tai no, en minä oikeastaan ole hämmästynyt.

        Nuo sivuvaikutukset tulevat siitä että joillakin ihmisillä on niin paljon bakteereja suolistossa että suolihuuhtelu voi aiheuttaa oireita. Lääketieteessä oletetaan lähes aina että jos tulee jotakin negatiivisia vaikutuksia, niin hoito on huono, ja se lopetetaan. Se ei ole välttämättä lainkaan ole näin tietenkään.

        Eikä todellakaan kannata uneksia että suolisto tulee puhtaaksi yhdestä huuhtelusta, siihen tarvitaan vähintään kymmeniä, että siitä jäisi mitään suurempaa käteen. Itse en suosittele suolihuuhtelua, vaan pelkästään antibiootteja/lisäravinteita suoliston puhdistukseen. Se on vuosien projekti, eli kannattaa ottaa elämäntavaksi. Ja oireita voi kyllä tulla matkalla, mutta ne on vain kestettävä. Luontaisetuotekaupasta löytyy vaikka mitä, ja nettiapteekeista voi tilata antibiootteja.

        Ainakin goldpharma toimii Euroopan sisäpuolella, ja sieltä ovat monet tilanneet onnistuneesti antibiootteja ilman reseptiä. Tässä täytyy olla omatoiminen, koska lääketiede ei tule tukemaan tietä millään tavalla, jos haluatte parantua, harrastaa anti-aging terapioita, tai hoitaa itseänne oikein. Se vaatii kuitenkin vähän taitoa ja omatoimisuutta.


      • m36-INTJ
        Linkkiä kaivataan kirjoitti:

        En ole kirjoittanut vielä asiaa puhtaaksi, mutta jos joku on kiinnostunut, voin laittaa viitteitä, linkkejä ja kokemuksia kohta.


      • Tutkijanainen
        m36-INTJ kirjoitti:

        En ole kirjoittanut vielä asiaa puhtaaksi, mutta jos joku on kiinnostunut, voin laittaa viitteitä, linkkejä ja kokemuksia kohta.

        Käsittääkseni on tieteeellinen fakta, että suoliston mikrobiotalla on yhteys mm. lihavuuden synnyssä ja diabeteksessä. Suomessakin on sekä kansainvälisesti että kansallisesti erittäin korkealle rankattuja tutkimusyksiköitä, joilla on huippujulkaisuja asiasta.

        Silti, ja painotan silti, olisin aika varovainen, että lähtisin leikkimään omalla tai varsinkaan toisen terveydellä ilman asian syvällistä tuntemista. Kuitenkin fakta on, että antibiotiit tappaa myös suoliston hyvät/tarpeelliset mikrobit (siis joiden kuuluisi olla suolistossa). Antibioteista tulee monelle ripuli juuri siitä syystä, että hyödyllinen mikrobikanta kuolee, ja samasta syystä kuurin yhteydessä syödään juuri maitohappobakteereja. Lisäksi antibioottien pitkä käyttö altistaa antibiottiresistenttien bakteerikantojen syntymiselle eli jos itsehoitokuurin lähtee, pitäisi opiskella hieman antibiottien farmakologiaa ja olla lääkkeen valinnan kanssa olla aika tarkkana. Onkos muuten lääkkeiden tilaus nettikauppoista laillista? Jos paketti osuu tullin haaviin, voi tulla ikäviä seuraamiksia?

        Yhden tai parin ihmisen kokemukset ei vielä todistaa asiaa absoluuttiseksi todeksi, vaikka vaikutukset olisivatkin positiivisia. Ihminen on niin monimutkainen otus, että vaikutus voi tulla muistakin ympäristötekijöistä samaan aikaan ja itse mitattu tulos ei ole objektiivinen. Yksittäisen ihmisen tulokset voi toki antaa viitteitä vaikutuksesta.

        Minua ainakin kiinnostaa tieteelliset julkaisut, johon väitteesi perustuu. Luokan ö-julkaisut (huono impact factor) ei kiinnosta, mutta jos joukossa on arvostettuja lehtiä (jutut referoitu asianmukaisella kritiikillä alan asiantuntijoilla) niin sellaiset kiinnostavia. Samoin aikaisemmin mainisemasi linoleenihaposta tehdyt julkaisut kiinnostavia. Lipoleenihappo on eikosanoidien esiaste (monet eikosanoidit vaikuttaa mm. elimistön tulehdusreaktioihin ja immuunivasteeseen), joten on loogista että sillä on jotain terveysvaikutuksia.


      • 156 ja 54kg
        m36-INTJ kirjoitti:

        Olet kyllä ihan kohtelias, mutta laita välilyönti pilkkujen jälkeen. En tiedä, olen aika huono käymään kuntosalilla. Ja mittani ovat 180/68, eli ylimääräistä ei ole päässyt kertymään. Mikä koulutus sinulla on? Tiedän kyllä nämä asiat paremmin kuin sinä todennäköisesti. Minulla on tosin ihan poikkeavat ratkaisut näihin paino-ongelmiin kuin muilla.

        Ruokavalioon ei muuten tarvitse kiinnittää huomiota kun suolisto on tarpeeksi puhdas bakteereista. Suolisto on pinta-alaltaan jalkapallokentän kokoinen, eli sinne suolistonseinämiin mahtuu vaikka miten paljon bakteereja. Suoliston puhdistaminen on iso urakka, jos sen suoliston on päästänyt retuperälle. Olen osoittanut käytännössä, että ihmisen vanhentuminen johtuu suolistosta peräisin olevasta tulehduksesta, joka myös tekee ihon vanhaksi. Sitä tapahtuu ihan kaikille ihmisille. Sokeria kannattaa nauttia suolistoantibioottien kanssa, se tehostaa niiden vaikutusta, tutkimusten mukaan.

        Huoh, välilyönti. En edes viitsi lähteä tuohon ja ammatin kerron mielelläni, opiskellut olen liikuntatieteiden kandiksi asti,sekä laillistettu ravitsemusterapeutti ja personal trainer.
        Liikunta ja terveellinen elämä, nautintojen kera on kuulunut elämääni yli kymmenen vuotta enemän tai vähemmän työn puolesta.
        Joten jätän tämän sinun viisastelun suolihuuhtelusta sinne minne se kuuluu, sinne minne ei siis todellakaan aurinko paista.


    • Metroseksuaalimies

      Kelpuutan vain hoikan naisen petikaveriksi.
      Toki pulleissa naisissa on valtavan hienoja persoonia. mutta seksuaalisesti he eivät kiihota juuri lainkaan.

      Lisäksi pitää olla tyylikäs ja huoliteltu ja trendikkäästi pukeutunut tai jos on kyse vähän vanhemmasta naisesta, niin klassinen tyyli on myös seksikäs.
      Tuulipuku sopii vain lenkille, ei muualle, ei edes kauppareissulle.

    • Max hki

      Tämä on varsin suuri ongelma. Vastahan uutisoitiin, että liitot, missä naisen rasvaprosentti on miestä pienempi kestävät parhaiten. Miesten on nyt siis lihottava vieläkin enemmän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe