Monesti tulee juteltua isäntien .... tyttöjenkin kanssa joskus, kun ei ole ryyppäämistä jos juo yhden kaljapurkin kauppaostoksilla.
Piti nukkua tunti välissä kun tulee tuo Wallander-elokuva kohta..
Monesti isännät ja tytötkin naurahtavat sanomisille jos sanon jotain.
-kun huumorintajuinen ihminen.
Jyväskylän poliisi on tuossa minun mielestä hyvä.
5
114
Vastaukset
- flsdhhel322hl
Kun ei pysty juomaan sitä maitoa, kun allergia siihen, ja kalja on halpaa, ja hyvääkin janojuomaa. Sitten joo normaaleja ihmisten ostoksia tekee..
On ollut kyllä kelit sellaisia että jotain janojuomaa pitää ollakin.. - kauppaostoksiajee
Joskus saatan haiskahtaa single-maltille, kun suosikki juomia... mutta ei ketään haittaa jos ei vaan lähde ajelemaan jollain autolla krapulassa.
Jos sellainen on suosikkijuoma niin, eikä aiheuta kenellekään mitään, normaaleja kauppaostoksia tekemässä vaan :) - ReppanoitaOn Joo
Poliisi ei ole missään paikkakunnassa hyvä vaan suojatyöpaikkalainen ja asennevammainen turpiin hakattu reppana..
- päänpoistajakäsin
Arvaa vaan että moneltako ihmiseltä olen käsin poistanut pään :)
- fdesf223f2323
Laskuvarjojääkäreiltä ja vihreiltä bareteilta on mukava repiä päätä irti käsin, kun niillä ei ole mitään mahdollisuuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472