SAMSUNG GALAXY GIO - VS - SAMSUNG GALAXY MINI

gio vs mini

Eli, mulla on ongelma. Siskolla on galaxy mini ja nyt haluaisin tietää, et mitä eroa on giossa ja minissä? Ainoa, mitä tiedän eroja on näytön koko. Minissä näyttö on noin. 3,1" ja giossa 3,2", mutta eihän se ole iso ero edes? Miksi maksaisin 50 euroa enemmän puhelimesta, jossa on hieman suurempi näyttö?

Yritin googlettaa, mutta suomenkielellä en löytänyt vertailua, enkä pahemmin tietojakaan. Nyt fiksut auttakoon! ELI mitä eroa on minillä ja giolla?

74

3628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin Samsung Giossa on suurempi akku kuin tuossa minissä. JA Minissä on enemmän sisäistä muistia.

• trolooloolol

mulla on gio ja siihen ei saa flash tukea tai sitä mikä abobe flash player onkaa ja on se parempi ki mini mut sisäinen muisti on aika onneton että jos sä vaan soitat sillä niin sitte on hyvä mutaa jos laitailet paljon pelejä ja sovelluksia niin se on aikia onneton osta samsung galaxy s siinä on 16gt sisäistä muistia. giioon ei edes kaikia google play kaupassa aljon hyviä sovelluksi esim . ei silla voi pelata edes tempel runia mutta ihna hyvä hinta laatu suhteessa

• mininimib

osta mini

• gio jyrää

Osta gio! Siinä on näyön resoluutio isompi, eli se on tarkempi. Minissä on 550 megahertsin prosessori ja giossa 800 megahertsin, eli se ei takkuile eikä jumitu niin helposti.

• Samppa giooo

Osta peruspuhelin ja mieluummin Nokia-

• Kun olis sellaisii

Voi mutta sellaisia ei ole oikein saanut 10 vuoteen, kaikissa on kosketusnäyttö ym. härpäkkeet.

• samsung mini on paras

Älkää ostako mitään saakelin nokiaa ne on paskoja

• mini/gio ?

oon nyt kallistunu gioon, mutta silti haluaisin enemmän tietoa giosta ja ministä, ku kummastakaan ei löydy paljoa paskaakaan tietoa, enkä haluais ostaa ns. sikaa säkissä.

• sejasamako

osta Ace, kumpaakin parempi!

• ssng1

Giossa Flash-tuki.

Ostaisin Gion. Minulla on Mini ja olen erittäin tyytyväinen....hintaan nähden.

Olisin ostanut 6kk sitten Gion mutta se maksoi n.200 e...nyt sen saa paljoin halvemmalla. Puoli vuotta sitten hintaero oli suurempi.

• Gio Tietysti!

Osta Gio! Gio ei takkuile ja on tarkempi kuin mini :)

• gio kannattaja

telefinlandilla gio maksaa vaa 120e

• XDXXXDXDXDXDXDXXDX@£

ok
      molemmat kuitenkii melko samallaisii

• Giooooooooooo

Gio on paras! Päivitin tänää gion uusimpaa android versioo

• Kummma

iltaa mikä versio? 2.3.3 ollu jonkin aikaa...

• oiskivatietää

Mite päivitit? Itellä on gio ja vois kivatietää ,(mitä maksaa)

• syysstyttö

Onkos minissä wlan ja salama? Saako sillä millaisia kuvia otettua, (kohtalaisia?) Saako akun itse otettua pois puhelimesta? Ja onko kyseistä puhelinta kuinka helppo käyttää?

• tieturi

Wlan on. Salama ei. Paskoja kuvia. Voi ottaa. En tiiä ku en omista.

• kahden samsunggin mies

Galaxy minillä saa tosi hyviä kuvia joten miten voit sanoa et huonoi kun et omista koko puhelinta vitun homo tieturi samsunggit on hyvii

• tieturi
        kahden samsunggin mies kirjoitti:

Galaxy minillä saa tosi hyviä kuvia joten miten voit sanoa et huonoi kun et omista koko puhelinta vitun homo tieturi samsunggit on hyvii

Meinasin hankkia tuon minin sen takia tiedän ja verrattuna sellaseen "normi" kuviin aivan surkeita kuvia juu samsungit on hyvii en oo muuta väittäny. Joten itke muualla samsung mini pelle.

• HTC

kaikki ihan paskoja htc sensation on paras itellä on semmonen!!

• kahden samsunggin mies

Osta samsung galaxy mini tai sit monta sataa kalliimpi splus itelle on kyl kummatki ja hyviä on samsung jyrää kaikki samsung 10/10 minille ja s plussalle

• wetqet

Giossako muka flash tuki?

• On siinä mutta ensiksi pitää asentaa flash player Android marketista.

• Gio taskussa

No minulla ainaki tulee että se flash player ei ole yhteensopiva puhelimen kanssa. Ja on tuo gio.

• androidit oy

Giossa on parempi näytön resoluutio, kamera, prossu. Osta mielummin gio.

• pentus

Voiko joku kertoo miten gion saa sen flash playerin ku se sanoo vaa että "tämä sovellus ei ole yhteensopiva laitteen kanssa" apuu haluaa flashin.

• havetsex

Kertokaa

• havetsex

Apua kaivataan yhä...

• REilaijia

Pistän tänne viestejä niin kauan kunnes asia on reilassa.

• havetsex

Höh

• Katiketta

Täällä yksi tahtoisi tietää onko Giossa messenger?
      Minissä kuulemma on mutta jostain syystä vanhemmat sanovat että kannattaa mieluummin Gio, koska on nopeampi, mutta itse tarvitsisin eniten sitä messengeriä, ei se nyt niin haittaa jos vähän hitaampi on..
      Apuja?

• Giossa ei ole messingeriä, vaan se pitää asentaa Android markestista.

• samppa gio
    • morjesta moi

hinta. elisa shopitista saa sen 120e.

• morjesta gio

osta gio seon halvempi ja parempi

• S5230

Millaiset näytöt näissä Galaxyissa on käyttää, ottaako kosketuksen pelkästään kosketuksesta vai vaatiiko lämpöä kuten esim iPhone? Haaveilen Galaxysta (kallistumassa itse Gioon tai Y:hyn), mutta en voi sietää noita lämmöllä toimivia näyttöjä vaan haluan ehdottomasti sellaisen, missä on ihan normikosketukseen vastaava näyttö.

• Hohhoijaa

Gio ei näytä tukevan Spotifya. Vai onko joku saanut sen toimimaan?
      Spotifyn omilta listoilta löytyy Mini.

Galaxy Y:stä ei ole tietoa, onko jollakulla kokemuksia galaxy Y:sta Spotifyn kanssa?

• giokohtahajalla):

miulla on gio ja kyllä siihen spotifyn saa

• Ei tiiä...

Kumpi on parempi gio vai galaxy y?? ja paljon maksaa android gioon?

• ooks vähä ääli

Hei haloo gios on android 2.1 tai 2.3

• dpsfkm

itse ainakin suosittelen gioa, molemmilla siskoillani on mini ja minulla gio.
      jos pelaamiseen aattelit kännykkää, niin minissä jotkut pelit ovat vääränkokoisia minin näyttöön ja esim. angry birds lagii aika lailla..

• helle-

Ehdottomasti gio mielummin,paljon parempi laatuisempi kamera, ei lagaa niin paljoa pelit giossa, pystyy päivittämään 2.3 androidin.. ja suurempi näytön koko ja tarkemmat resulaatiot ! :)

• samsung galaxy gio

Itselläni nyt ollut galaxy gio muutaman kuukauden ja olen ollut tyytyväinen ensimmäiseen samsungiin / kosketusnäyttöpuhelimeen :)
      Kamera temppuilee välillä niin ettei aukea -> pitää käynnistää puhelin uusiksi ja joskus näppäimiin (kaksi alanäppäintä) jää valot päälle eivät sammu millään..

• GIOOO

Mulla on sama ongelma. Kertokaa joku jos tietoa mistä moinen.johtuu

• gio on paska mini on parempi

• miniii om parempi gio on paska ihan huono myös samsung galaxsy y paskia molemat mut mini iha paras

• Gio!!!
        m.oskari kirjoitti:

miniii om parempi gio on paska ihan huono myös samsung galaxsy y paskia molemat mut mini iha paras

Giossa on näytön resoluutio 480x320 ja 3,2 tuuman näyttö. Minissä 320x240 ja näytön koko 3,1 tuumaa, eli näyttö on parempi Giossa. Minissö on 600 mhz prosessori ja Giossa 825 mhz. Gio on tehokkaampi eli ei bugaa ja pelit pyörii paremmin. Guiossa 3.2 Mp kamera, minissä 3.0. Minissä ram muistia 384 mt ja Giossa 500 mt. Eli onko vielä epäselvää!!!?

• Gio!!!
        m.oskari kirjoitti:

miniii om parempi gio on paska ihan huono myös samsung galaxsy y paskia molemat mut mini iha paras

Giossa on näytön resoluutio 480x320 ja 3,2 tuuman näyttö. Minissä 320x240 ja näytön koko 3,1 tuumaa, eli näyttö on parempi Giossa. Minissö on 600 mhz prosessori ja Giossa 825 mhz. Gio on tehokkaampi eli ei bugaa ja pelit pyörii paremmin. Guiossa 3.2 Mp kamera, minissä 3.0. Minissä ram muistia 384 mt ja Giossa 500 mt. Eli onko vielä epäselvää!!!?

• Gio!!!
        m.oskari kirjoitti:

• giooo!!
        m.oskari kirjoitti:

• herätyshei
        Gio!!! kirjoitti:

giossa ram-muistia 278mt -,-

• Giiiioo!!!

• kyykyttäjä nro1

Paska puhelin kun prosessori ei ole edes 1 Mhz. Nykyään kaikissa on jo vähintään 500Mhz. Mitä ihmettä tuolla tekee?
        Ja muistin määräkin on millitavuja..
        Vai pitäisikö poju ennen kuin kyselet epäselvyyksistä opetella ymmärtämään mitä kirjoitat?

• Gion kannalla

Ite oon ostamassa gioo, koska näyttö on tosiaankin parempi ja puhelin ei lagaa. Muistia on iha riittävästi, se ei oo mikää ongelma, ja kuvat on hyvii. Mun kaverit vertaili puhelimiaan (toisella gio ja toisella mini).

Minin omistaja sano et se lagiminen alkaa ärsyttää jo vähän aikaa sen ostamisen jälkeen ja sitä kadutti, et se pääty miniin isomman muistin ja tarkemman kameran takia.

Gion omistaja sano, et ei oo harkinnu vaihtaa puhelintaan miniin, koska se Mini tosiaankin lagaa ja näyttö ei oo yhtä tarkka.

Ite siis sen perusteella päädyin tohon Gioon. c:

Molemmissa hyvät puolensa, mutta ite oon Gion kannalla.

• gio-ongelma

Mull on ongelma mun gio ei loyda muistikorttia muuten vehje toimii oikein hyvin haluun vaa tietaa onko laitteessa jokin vika vai enko osaa kayttaa sita

• gio-ongelma

Mull on ongelma mun gio ei loyda muistikorttia muuten vehje toimii oikein hyvin haluun vaa tietaa onko laitteessa jokin vika vai enko osaa kayttaa sita

• gio-ongelma

• c5-03.....

ite sain nokia c5-03 joululahjaksi. Oon ollu todella pettynyt kännykkään. Aion ostaa gion kunhan tulisi joitain hyviä alennuksia.

• antti giga

gigan antista 118 euroo

• Seejyy1

Gio lähti Expertiltä 29€ jos tekee Soneran liittymän, ei kuitenkaan "kytky" puhelin.

• mooi1411

iha samalaisii molemmat ! :D paitsi et gio on ehkä vähä parempi :D:D

• gio33

mini on iha paska gio on paras

• gio on paras

osta gio se on paree gio maksaa gigantis vaan 119 gio on reilust parempi

• kissaihminen_nen

lol gioon just hommasin kuoret täält www.designskins.fi kissan kuvalla XD

• es pärisee

Hankkikaa galaxy mini 2. Siinä on yhistetty molempien hyvät puolet. Sisäinen muisti jotain 3 gigaa. Jos ongelmia kertokaa ennen ku päätän ostaa sen.

• Samsung GIO!
      Tarvitsisin neuvoja Samsung Gion käyttöön. Esimerkiksi pelien lataaminen.
      Toimiiko Bad Piggies? Miten muut pelit, miksi ilmoittaa kun yritän ladata: muisti ei riitä, vaikka muistia on vielä jäljellä ja pelit siirretty kortille. Tällä hetkellä siis vain kaksi peliä koko puhelimeen ladattuna. Onko välttämätöntä hakea tietokoneen kautta jotain Samsung päivityksiä puhelimeen?

• mini 2

mini 2 on parempi kun kummatkaan noista, ja lähtee 160 eurolla :)

• Mr gio

Tällä hetkellä joku muu. N 800 esim. Varma kaikki p elaa.. jos 12mm paksuus ei haittaa,ni huippu puhelin.

• mini 1 ja gio paskoj

Ittelllä mini 2 josta maksoin satasen uutena. Mini 1 ja gio ovat molemmat aivan totaalisen surkeita ei kannat ostaa .tässä sisäistä muistia 2 gigaa ja toimii kaikki pelig myös flash tuki.

• erkki

Itelläni on mini ollu yli vuoden ja tajusin ettei sitä ole tarkoitettu peli / videonkatselukännykäksi. Esim angry birds lagaa ja paljon. Peruskäytössä mini kuitenkin toimii. Mutta saisinko lisätietoa minin päivityksistä?

• mulongio

Osta Gio , kannattaa ostaa soneralta ,maksaa vaa 72€ ,gigantis 120€ , pieni ero! Gio on iha ok! Mun mielest 9 /10

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe